תכנית אמנותית באירוע

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כניסה לבר מצווה עם מטוס

המיקום שבו אתם חוגגים בר מצווה חשוב, גם הלבוש של חתן בר המצווה או כלת בת המצווה חשוב, גם זה ששלחתם לכל האורחים את ההזמנות זה חשוב, ואפילו זה שהלכתם לטעום לפני האירוע את הקייטרינג זה חשוב, אך מה שבאמת חשוב הוא מה יהיה באמת באירוע. התכנית המעניינת ביותר בבר מצווה או בבת מצווה והיא מרכז האירוע היא: א-ט-ר-ק-צ-י-ו-ת!

חשוב לקחת תכנית אמנותית שתהווה את מרכז האירוע! הרבה משפחות מתקשות לתכנן את חגיגת הערב לבד ולכן נעזרות בשירותי חברות אטרקציות מגוונות ושונת תוך שהן מתחשבות במיקום האירוע (אולם, מועדון, גן, חצר בית, מסעדה וכו').

אנו מציעים לכם מס' רעיונות שתוכלו להוסיף לאירוע ובכך להעשיר את החוויה שלכם וגם של האורחים שלכם, לדוגמא מספר אטרקציות לבר מצווה ולבת מצווה: מופעי ברייקדאנס, מופע פירוטכניקה, הבאת נגנים וכלי תזמורת חיים, פעילות אקסטרים עם מגוון מתקנים, מסלולי ניווט וחוויית טיסה, מתנפחים ומגלשות מים, אמני שטח ואמני חושים, סדנאות אוכל, רקדניות ורקדנים במגוון סגנונות, קזינו ושולחנות משחקי מחשב, ירי וירטואלי בלייזר או פיינטבול, יצירת קעקועים או צמות, איפור גוף ועוד..

עכשיו זה הזמן שלכם להחליט איך תרצו להעשיר את האירוע מבחינה אומנותית! אנו ממליצים לקחת בין אחד לשלוש אטרקציות. כדי שתוכלו להפתיע את האורחים שלכם מס' פעמים באירוע, וגם כך כל אחד ימצא את המקום שלו באירוע שהוא יוכל ליהנות בו ולא לשכוח את הערב שלכם לעולם.

ויולטה

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן