איך מארגנים בר מצווה בכותל?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מוזמנים אל אירועי בר מצווה בכותל. מאמר זה יסביר מה מיוחד באירועים אלו ומה היתרונות של השכרת שירותיה של חברת הפקה בעלת ניסיון באירועים מסוג זה. אז איך מארגנים עלייה לתורה בטקס בר מצווה בכותל? מוזמנים לקרא:

טקס בר מצווה- אירוע מיוחד

טקס בר מצווה הוא אחד הטקסים הקדושים ובעלי החשיבות הגדולה ביותר ביהדות. כאן מדובר על טקס בו הילד הופך לנער וכחלק מכך הוא מקבל על עצמו את עול המצוות. כיום, ניתן לעלות לתורה בבית כנסת בעיר מגוריה של המשפחה ולאחר מכן לערוך אירוע מיוחד הכולל ארוחה/ מסיבה או שניתן לחגוג אירוע מיוחד זה באחד המקומות הקדושים ביותר ליהודים. הכותל הוא אחד מהקירות אשר נשארו מבית המקדש והעם היהודי מאמין כי השכינה שורה בו. משום כך בשנים האחרונות ניתן לראות מגמה הולכת ומתרחבת של משפחות רבות אשר מחליטות לערוך את טקס הבר מצווה לילדיהם בעיר הבירה של ישראל ואחת הערים הקדושות ביותר בעולם, ירושלים. כיוון שמדובר על מקום מיוחד בו יש חוקים רבים הנוגעים לביטחון ומסורת, רוב האנשים פונים אל חברות שעיקר המומחיות שלהן הוא תכנון והפקת אירועים.

הפקת אירועים מיוחדים – אתם או החברה מארגנים בר מצווה בכותל?

אנשים אשר מעוניינים לארגן את אירוע העלייה לתורה בכותל וחגיגת האירוע לאחר מכן צריכים לקחת בחשבון את הדברים הבאים:

• תקציב ותכנון – חשוב להגדיר מה יהיה התקציב הכולל לאירוע ולאחר מכן לרשום תכנון ברור של תקציב לכל חלק של האירוע, כולל הזמנות לבר מצווה.

הסעות – יש לקחת בחשבון כי בחירת האוטובוס חשובה. הבעיה היא שאדם שאינו מקצועי אינו יודע מהם הדברים החשובים בעת סגירת חוזה עם חברת הסעות.

בידור – חשוב לקחת בחשבון כי הפקת אירועים מיוחדים אינה דבר של מה בכך וחשוב לבחור את הצוות אשר ינגן באירוע וצוות בידור אשר מכיר את רחבת הכותל ויש לו ניסיון באירועים סביב הכותל. יש אפשרות למתופפים, כליזמרים ועוד.

כותל – חשוב לדעת כי יש כל מיני כללים אליהם יש להישמע ברחבת הכותל. יש לקחת בחשבון כי הרבה אנשים בוחרים לחגוג לילדיהם את אירוע בר המצווה בכותל ולכן ההתארגנות חשובה מאוד וכן השכרת שירותיו של מלווה אשר מכיר את כל הנהלים.

סיור – טקס בר מצווה בכותל הוא אירוע מיוחד והרבה אנשים מעוניינים לערוך סיור בכותל לאחר סיומו, כאן חשוב מאוד לדאוג לסיור מודרך וכיוון שהרבה אנשים מתעניינים בסיורים אלו רצוי לסגור את העניין מראש.

לסיכום, השכרת שירותיהם של חברות תכנון והפקת אירועים בעלות ניסיון באירועי בר מצווה בכותל תאפשר לבעלי השמחה ליהנות מיום זה ללא הדאגה שמא יהיו טעויות ובעיות. באם הדאגה העיקרית היא באשר להוצאה הכספית, חשוב לדעת כי ברוב המקרים הוצאה זו משתלמת ביותר ופעמים רבות היא שוות ערך לאותה הוצאה אותה הלקוח היה מוציא באם היה מחליט לארגן את האירוע בעצמו.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן