האם שווה להביא זמר אורח לבר / בת מצווה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

היתרונות בהזמנת זמר לאירוע הבר / בת מצווה הם רבים, אחד היתרונות היותר בולטים הינה כי הזמר יכול לשיר כל שיר שהלקוח יבקש ממנו בזמן האירוע. תפקיד הזמר באירוע הינו להיכנס ולהבין לעומק את הרצונות של הלקוח ולהבין במידה מסוימת מה הכי יתאים עבורו. על כן, זמר אשר מגיע במיוחד לאירוע בר או בת מצווה עשוי להגיע יחד עם שיר מקורי לכבוד חתן השמחה, דבר אשר עשוי לעורר התרגשות עוד יותר גדולה במהלך האירוע. כתוצאה מכך שמרבית האנשים משקיעים סכום לא מבוטל של כסף בהפקת האירועים המשפחתיים שלהם, ניכר כי גם להם מגיע להנות מהחוויה. אי לכך, לא בהכרח כל זמר עשוי להתאים לאירוע שלכם. לכן במידה ואתם רוצים להיות בראש שקט כי האירוע הבר או בת המצווה הקרוב שתכננתם לא יהיה פחות ממושלם, עליכם לשאול את עצמכם את השאלה – כיצד נצליח לרשם את עצמנו ואת האורחים?. כאשר נושא המוזיקה נעמד על הפרק הוא מגיע יחד עם מספר רחב ומגוון של רעיונות וביניהם בחירת זמר ליום אחד לבר מצווה או לחילופין זמר לבת מצווה. רוצים לדעת כיצד תבחרו את הזמר האידיאלי ביותר לבר מצווה או הבת מצווה של הבן או הבת שלכם? לצד מספר בלתי מבוטל ומגוון של זמרים לאירועים, אספנו עבורכם את הדגשים החשובים ביותר שתאלצו להתייחס אליהם טרם הזמנת זמר לאירוע:

זמרים מזרחיים לאירועים

ניכר כי במדינת ישראל הטרנד המוביל בכל הנוגע לזמרים באירועים הינו הזמנת זמרים מזרחיים. זה עשוי להיות זמרים מזרחיים, אך זמרים שלא בהכרח שרים במזרחית בלבד. במידה ומאסו עליכם זיקוקי הדינור, בלוני ההליום ומעגלי המתופפים ניכר כי הגיע הזמן לדבר על עלויות של זמר לבר או בת המצווה. כאמור, נכון לימים אלה מרבית האירועים מעצימים את ההתרגשות במהלך האירוע באמצעות הזמנת זמרים מזרחיים אשר ניכר כי יודעים להרים את האווירה ולהשאיר תחושה של חוויה בלתי נשכחת. נוסף על האמור, במידה ושאלתם בנוגע לזמרים לאירועים בכל הנוגע לזמינות ועלויות, הבא נדבר תחילה על הזמרים בראש הרשימה או במילים אחרות הזמרים המובילים ביותר בתחום. חשוב לקחת בחשבון כי מדובר בדבר אשר יהפוך את האירוע שלכם למיוחד בכמה וכמה רמות, אך ניכר כי המחיר יהיה בהתאם. ככל שהזמר יהיה מוכר יותר, כך כנראה גם יעלה התעריף אותו הוא גובה בעבור הופעה באירוע. נוסף על כך, חדר פרטי ושירותי שמירה הן דברים אשר הופכים את הבחירה ליקרה יותר, אך תמיד קיימת האפשרות לבחור זמרים פחות מוכרים אבל ללא ספק כאלה שידעו להרים את האווירה ולהפוך את האירוע לבלתי נשכח. 

כיצד תבחרו זמר לאירוע שלכם?

עדיין לא יודעים כיצד תבחרו את הזמר אשר יענה על דרישותיכם ויהפוך את האירוע שלכם למרגש יותר? ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים לבחירת הזמר המתאים ביותר לאירוע המשפחתי הקרב ובא:

מוזיקה היא טעם אישי – מחפשים זר לבר או בת המצווה? חשוב להתייחס לטעם האישי של הכלל. יש אנשים אשר מעדיפים מוזיקת רוק כבד ואילו יש אנשים אשר מעדיפים מוזיקה מזרחית. בשלב זה יהיה עליכם להפעיל את שיקול דעתכם ועל כן לנסות להבין מיהו הזמר האידיאלי אשר יתאים לחתן השמחה וכן למשפחה ולשאר המוזמנים בדומה לשיקול בחירת הדיג'יי לאירוע. אז טרם התחלת התכנון, בדקו את רשימת האורחים, וודאו כי אתם סבורים מה הזמר המתאים ביותר עבורם. מדובר בדבר חשוב ביותר שכן, במידה ולא תעשו זאת תגרמו לקהל המוזמנים ללכת אחרי זמן קצת יותר.

חיסכו בעלויות תוך מתן מלא לדרישת המוזמנים – ישנן מגוון זמרים בתעשיית זמרי האירועים בימים אלה וניכר כי הסכומים בין זמר לזמר משתנים בהתאם למספר פרמטרים. כאמור, ככל שהזמר אשר תפנו אליו יהיה מוכר ו"סלב" יותר ככה עשוי התעריף אותו הוא גובה להיות גבוה יותר ועל כן, במידת הצורך ניתן ואף מומלץ לפנות לנגנים וזמרים אשר יהיו פחות מוכרים לציבור אך למעשה אינם רחוקים ואף מעטים אשר עולים על טובי הזמרים המוכרים כיום. ניכר כי בימים אלה ניתן למצוא מגוון רחב של זמרים ונגנים במחירים סבירים והגיוניים אשר יענו בצורה מדויקת לדרישות קהל המוזמנים שלכם.

בדקו את זמינות הזמרים – על כן, חשוב לציין כי ביצוע בדיקה של זמינות הלהקה או הזמר אותו תרצו להזמין לאירוע המשפחתי שלכם, ישנם אנשים אשר נוטים לדחות זאת לסידורים האחרונים וכאן הטעות, זאת מאחר ואתם עשויים להיתקל במצב בו הזמר איננו זמין בתאריך הרצוי, ותיאלצו להתחיל בתהליך חיפוש הזמר האידיאלי עבור בר או בת המצווה שלכם מהתחלה, וכבר הבנו כי מדובר בתהליך לא פשוט שנרצה להשקיע בו את המקסימום. כמו כן, חשוב גם לבדוק המלצות על הזמר ולברר האם הזמר ולהקתו מחזיקים ברישיון עסקי ובעלי אישורי השמעה מטעם אגודת אקו"ם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן