ברכה לבר/בת מצווה – כל מה שצריך לדעת על הברכות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הילד חוגג בר מצווה? הילדה שלכם חוגגת בת מצווה? אתם רוצים לעשות להם ברכה מרגשת,מקורית, מיוחדת ומרשימה ? אתם לא לבד!

המון הורים נתקעים בנקודה זו של הכנת הברכות לבר מצווה או לבת מצווה מכיוון שיש כל כך הרבה דברים שהם רוצים לומר לילד/ה אבל הם לא יודעים איך לגבש זאת בפועל על גבי דף.

מה שרצוי לעשות מתחלק על פי דעתנו ל-2 אופציות:

  1. כתיבת ברכה ע"י כותב/ת ברכות מקצועי לבר/בת מצווה : באופציה זו אתם מספקים לכותב הברכה מידע על הילד/ה כמו : תחביבים,חוגים,מאפיינים אישיים וכו'.. ולאחר מכן כותב הברכה מגבש עבורכם את הטקסט שאיתו תברכו את החוגג/ת באירוע.
  2. כתיבת ברכה בעצמך – אין כמו ברכה אישית, מי מכיר יותר טוב את הילד/ה יותר מהמשפחה הקרובה? אתם יכולים לכתוב ככל העולה על דעתכם ולברך בברכה אישית ומרגשת שאליה כולם יכולים להתחבר.
  3. כתיבת ברכה בסיוע האינטרנט – המון הורים נוטים לפנות לאתרי האינטרנט השונים אשר מהווים מקור לברכות בר/בת מצווה איכותיות ויפות.. אתם יכולים לקחת מכל מקור שורה או קטע ולחבר לטקסט ייחודי משלכם.. אל תפחדו..זאת אופציה מומלצת ביותר!

לסיכום:

אם ניחנתם בכישרון כתיבה אז אנו ממליצים לכם לכתוב את הברכה לבר/בת מצווה בעצמכם. אם אתם רוצים משהו מהיר וקל אך איכותי ויפה אז אנו ממליצים לכם לערוך חיפוש באינטרנט ולמצא ברכות מוכנות שתוכלו להשתמש בהן. אם אתם רוצים להשקיע ולעשות משהו מקורי וייחודי אז אנו ממליצים לכם לפנות לכותב ברכות מקצועי לכבוד האירוע שלכם.

להלן מס' דוגמאות של ברכות שהוקלטו על ידי הורים ובני משפחה, שאולי יסייעו לכם להחליט:









לסרטונים נוספים וברכות נוספות מאולפני לי-רון – לחצו כאן

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן