בר מצווה לילד בן 12? בדקו תאריך עברי ולועזי של האירוע

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

חגיגת בר מצווה לילד היא אירוע מרגש, ההכנות רבות וזהו המעבר המשמעותי של הנער לחיי הבגרות הראשוניים שלו. יניב וגאולה אבן היו תחת הילת ההתרגשות ושכחו לבדוק את תאריך בר המצווה העברי והלועזי של בנם, ההתרגשות הגדולה בלבלה אותם ולאחר שסגרו עם האולם, הצלם, הקייטרינג לבר המצווה ואפילו ניגשו להקליט שיר עם בנם באולפן הקלטות – מספר ימים לפני בר המצווה גילו שהילד בן 12.

לא בדקו תאריך עברי ולועזי לבר המצווה וגילו שהילד בן 12

צפו בכתבה מתוך הצינור:



הכירו את הזוג יניב וגאולה אבן, זוג הורים נרגש שהתרגש מחגיגת הבר מצווה לילד, מההתרגשות והלחץ שכחו לבדוק את התאריך הלועזי והעברי של הילד והחלו בהכנסות לקראת הבר מצווה: בחרו באולם, סגרו את עם הקייטרינג, תיאמו עם הצלם, רכשו תפילין לעלייה לתורה של הילד ואף דאגו להקלטת שיר מיוחד לבר המצווה.

כמספר ימים טרם האירוע המרגש של בר המצווה, בנם של הזוג אבן לא חש בטוב ואימו גאולה לקחה אותו אל הרופא שהזכיר להם "פרט קטן" אותו שכחו – הילד בגיל 12 וההכנות לבר המצווה התקיימו כשנה טרם המועד המקובל ביהדות, גיל 13.
למרבה ההפתעה, ההורים התגברו על הבושה והתראיינו אודות המקרה החריג ואף לקחו את המקרה בהומור רב, ילדם בן ה12 שהיה לתקופה קצרה נער בר המצווה טרם המועד, חש פחות משועשע מהמקרה ובתחילה התבייש לחזור לבית הספר ביום שאחרי הגילוי, ההורים דיווחו לתוכניות הטלוויזיה כי חבריו של ילדם תמכו בו וארגנו לו מסיבה למרות הטעות.

לפני ההכנות: בדקו את תאריך בר המצווה העברי והלועזי

חגיגת בר מצווה
חגיגת בר מצווה

כפי שכבר הבנתם טעויות קורות, ההתרגשות והלחץ עלולים להביא את ההורים הנרגשים לטעויות רבות בתכנון בר המצווה ואפילו עד למצב בו מתבלבלים בתאריך בר המצווה.
טרם כל ההכנות, חפשו בגוגל את מחשבוני בר המצווה, בדקו את התאריך הלועזי והעברי וישנם אתרים שיציגו לכם אפילו את פרשת השבוע.

כך לדוגמה: אם בנכם נולד בתאריך 01/01/2007 לפני השקיעה: תאריך הלידה העברי הוא יא טבת התשסז, פרשת בר המצווה שלו היא פרשת ויחי.
מחשבונים אחרים יציגו לכם מידע נוסף, לדוגמה: בהתאם לתאריך שהצגנו, תאריך בר המצווה המיועד הוא יום רביעי, י"א טבת תש"פ 08/01/2020, שבת בר המצווה י"ד טבת תש"פ 11/01/2020, הפרשה ויחי וההפטרה היא מלכים-א פרק ב, א-יב' – ויקרבו ימי דוד.
ללא צורך בהתייעצות עם רב ועם אפשרות להיות מוכנים בעצמכם זמן רב טרם בר המצווה, מחשבוני חישוב תאריך בר המצווה מאפשרים לכם כיום לגשת ישירות לפרשה שלכם, באופן נגיש בזמינות מלאה ובצורת לימוד המתאימה לקצב של נער הבר מצווה.

שלב ההכנות לבר המצווה

אחרי שאתם סגורים על תאריך בר המצווה הלועזי והעברי המדויקים, מכירים כבר את הפרשה וההפטרה תוכלו לעבור לשלב ההכנות לבר המצווה.
את בר המצווה ניתן לבצע במגוון אפשרויות: בר מצווה בכותל, בר מצווה בצפת, בר מצווה במצדה, אירוע בר מצווה באולם/גן אירועים ואפילו בר מצווה רפורמי.
המלצתנו החמה טרם כל ההכנות, שבו עם נער בר המצווה וסכמו איתו את הקו המנחה של בר המצווה בהתאם לתקציב אותו אתם מחליטים מראש, לאחר מכן בצעו סקר בהתאם לאולם, ספקים, חברות הפקה ועוד.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן