בר מצווה רעיונות מגניבים

למידע נוסף השאירו פרטים 👇




מחפשים רעיונות מגניבים לבר מצווה? צריכים נותני שירות בר מצווה עם רעיונות מקוריים? הפוסט הזה מכיל כמה רעיונות מיוחדים ממש עבורכם!!

  1. רעיונות מגניבים לכניסה לבר מצווה – מחפשים אטרקציה מגניבה שתכניס את הילד לבר מצווה? לא יודעים איך הילד שלכם יכנס לאולם? לנו יש מספר רעיונות מגניבים לכניסת חתן בר מצווה..החל מכניסה עם מטוס, כניסה עם רקדניות, כניסה עם ראפר, כניסה עם מתופפים, כניסה עם שופרות ועוד..מוזמנים לצפות בכל הרעיונות בר מצווה בלחיצה כאן!
  2. נדב עיצוב והפקות אירועי בר/בת מצווה
    נדב עיצוב והפקות אירועי בר/בת מצווה

    רעיונות מקוריים לאולם בר מצווה – רוצים לדעת אילו רעיונות לבר מצווה אפשר להוסיף באולם? יש לנו מספר רעיונות מקוריים וייחודיים לבר מצוות. אתם תוכלו לעשות הפקת פול מון, לעשות אירוע שכולו מעוצב בעבודת יד, להוסיף אמצעי פירוטכניקה, הבאת זמר/ת,  להוסיף מספר גימיקים לרחבה כמו בובות ענק, בלונים וכו'.

  3. רעיונות מגניבים למתנות לאורחים לבר מצווה – האורחים שלכם צריכים לזכור את הבר מצווה לכל החיים! יש מספר רעיונות למתנות לאורחים בבר מצווה שיוכלו לסייע להם לזכור את האירוע שלכם מבין כל האירועים שהם היו.. תוכלו לתת להם דיסק עם שירים שהם יוכלו לשים באוטו או במערכת עם תמונה של הילד, תוכלו לתת להם סוכריות שמודפסות עליהם תמונה, תוכלו להעניק מגנטים, תוכלו לתת להם את הממתק "נשיקה" עם תמונה והקדשה ועוד..
  4. רעיונות מיוחדים למתנה לחתן בר מצווה – חתן בר מצווה גם צריך מתנה, כי הוא איש השמחה. המתנה יכולה להיות משהו שהוא תמיד רצה כמו אייפון או אופניים חשמליות, מתנה שהוא תמיד חלם לעשות כמו צניחה חופשית או לרכב על סוס, או מתנה שכולה טיול חלומי כמו נסיעה לברצלונה לראות משחק כדורגל.
  5. הפתעות מיוחדות לילדים / חברים של חתן בר מצווה – החברים של חתן בר המצווה גם צריכים מתנה מיוחדת שתפתיע אותם בכדי שהם יחזרו הביתה ויראו להורים..אנו ממליצים לכם לקנות דברים קטנים אך מיוחדים..כמו רובה אוויר, כדורגל, משחק מחשב, גיטרה, מצלמה, אוזניות וכו'..דברים שבנים אוהבים!

יש לכם רעיון לבר מצווה שלא נכתב כאן? נשמח לשמוע את דעתכם!

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן