הכנת רשימת מוזמנים והזמנות לאירוע

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רשימת מוזמנים לאירוע בר-בת מצווה:

אחד הדברים החשובים בארגון והפקת בת מצווה או בר מצווה הוא להחליט על כמות האורחים שאתם מעוניינים להזמין לאירוע וגם כמובן מה תהיה חלוקת הגילאים הנעה בין מבוגרים, נוער וילדים. כמו כן גם כאן צריכים לדעת שיש שוני בין האורחים לדוגמא: בני משפחה, עמיתים לעבודה, חברים מבית הספר ועוד..
לכן, שלב הכנת רשימת מוזמנים לאירוע בר/בת המצווה הוא שלב חשוב במיוחד. אנו ממליצים להודיע לאורחים לפחות חודש לפני האירוע החגיגי שלכם.

אירית תמים בוק לבר מצווההזמנה לבר מצווה / בת מצווה:

אז איך תראה ההזמנה שלכם לבר/בת מצווה? בואו נדון על כך! קודם כל חשוב חשוב שתחליטו באיזה אופן תיראה ההזמנה – האם היא תהיה הזמנה המשדרת יוקרה? האם תהיה הזמנה המשדרת ספורט והומור? או שמא הזמנה המשדרת רוחניות?
כמו כן, חשוב להחליט האם תהיה תמונה של כלת בת המצווה או חתן בר המצווה על ההזמנה, האם תהיה הזמנה מנייר ממוחזר? האם תלת מימד? האם בעיצוב והזמנה אישית שלכם? האם ההזמנה תהיה דו צדדית או שמא רק בצד אחד ובצד השני תהיה מפה לאולם/למועדון. כמו כן, האם תוכלו לתת לכל המוזמנים שלכם הזמנות קשיחות או שמא תשלחו חלק מההזמנות בצורה אינטראקטיבית בוואטאפ, בפייסבוק ובמייל ולכן אתם צריכים גם קובץ או תמונה דיגיטלית.

סידור הישיבה באולם או במועדון:

אתם בנוסף צריכים להחליט האם באופן אקראי האורחים שלכם ישבו באירוע סביב השולחן או שמא יהיו מקומות קבועים מראש שאתם תחליטו. חשוב להחליט בנושא מראש כדי למנוע אי נעימויות באירוע.

כמו כן כאשר אתם באים להחליט בנושא אנא חשבו על גודל השולחן, מידת הקרבה בין המוזמנים והאורחים שלכם וכן על אופי האורחים – למשל רצוי לא לשים ילדים בשולחן של מבוגרים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן