מדוע לא כדאי לוותר על בוק מקצועי לבת/בר מצווה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מדוע לא כדאי לוותר על בוק מקצועי לבת/בר מצווה?

דנה תאודורו- צילום ועיצוב גרפי לבת מצווה או לבר מצווה

הרבה משפחות מגיעות לשאלה הבאה: "האם לעשות בוק לחתן בר המצווה או בוק לכלת בת המצווה – או לא?" ואנחנו אומרים "בוודאי שכן", ואף חובה לעשות בוק.. למה אתם שואלים? הנה 4 סיבות שחשוב לדעת:

  1. גיל 12/13 מגיע רק פעם בחיים – המראה הצעיר של הילדים חייב לקבל תיעוד מקצועי. תחשבו שעוד 10 או 20 שנה הם ירצו להזכר כיצד הם נראו בילדות ובעיקר בגיל המעבר מילדות לבגרות ולא יהיה להם תמונות איכותיות? חבל נכון?!
  2. תנו להם להרגיש דוגמנים – צלם אשר מצלם בוק לבת מצווה או לבר מצווה בין אם בסטודיו ובין אם בלוקיישן או בטבע, מגיע עם ניסיון ורקע צילום ויכול להוציא מהילד/ה את הפוזות הטובות ביותר,לתת להם הרגשה שהם הכוכבים והדוגמנים ולבסוף גם התוצר הסופי יהיה בוק מקצועי לכל דבר, ממש כמו שדוגמן או דוגמנית עושים לקמפיין כזה או אחר. כמו כן, התמונות אחר כך נשארות אצלכם ותוכלו לעשות בהם כל שימוש: החל מיצירת מצגת לבר/בת מצווה ועד הדפסת תמונות על דיסקים שתתנו לאורחים באירוע..
  3. בגלל המשפחה,האורחים והחברים ובעיקר בגלל האלבום – כאשר עושים בוק בר/בת מצווה מקבלים לבסוף אלבום תמונות למזכרת שלוקחים אותו לאירוע ושמים אותו בכניסה לאולם כדי שכל האורחים יוכלו להתפעל מהילד החתיך שמתבגר או מהילדה הקטנה שהפכה לנערה. בנוסף הנוהג הוא שאנשים רושמים ברכה על אלבום התמונות מהבוק בכתב ידם כדי שזה יהיה למזכרת עבור חתן בר המצווה או כלת בת המצווה.
  4. המחיר – אם בעבר בוק היה עולה הון תועפות ורק המשפחות העשירות היו יכולות לממן צלם מקצועי עם ציוד וסטודיו, היום יש היצע גדול של צלמים אשר מציעים שירות של צילום בוק לבר/בת מצווה ואלבום תמונות לבר/בת מצווה דבר זה הוזיל את המחירים של הצילומים משמעותית ולכן אין סיבה לוותר על כך ורצוי להכליל את שירות זה בחלק מההכנות לבר/בת מצווה.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן