מוזיקה וריקודים = אירוע מוצלח

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כאשר כל האורחים שלכם רוקדים, שמחים וצוהלים..אתם יודעים שאתם עשיתם את האירוע הכי מוצלח שרק אפשר.. כי אם האורח נהנה, הוא מרוצה ולא יצא באכזבה מהאירוע שארגנתם. אז איך הופכים אירוע בר/בת מצווה רגיל למסיבת ריקודים מוצלחת? להלן כל ההסברים שאתם צריכים!

שלב ראשון – קבלת החלטה

מתופפים לאירוע בר/בת מצווה - פסגת המוזיקה

אתם צריכים להחליט מי אתם רוצים שינגן או ישמיע מוזיקה בחגיגת בר המצווה או בת המצווה – אתם רוצים שיהיה דיג'יי באירוע? האם תרצו שתהיה להקה שתנגן לייב? האם תרצו להביא זמר אורח (מוכר או לא מוכר) האם תרצו שיהיה מעגל מתופפים ברחבה? האם תרצו שתהיה אפשרות לאורחים לשיר קריוקי באירוע?

שלב שני – שלב טכני

אם אתם רוצים שחתן בר מצווה או כלת בת מצווה יכנסו עם שיר כניסה רצוי להקליט מראש את השיר באולפן הקלטות מקצועי ולהביא לאירוע דיסק עם השיר המוקלט על פלייבק וכך הופעת הכניסה לאולם או למועדון תהיה מוקלטת מראש ולא ישמעו זיופים או תקלות בשיר המוקלט. כמו כן, צריך לוודא שלאולם או לדיג'יי יש מיקרופון נוסף (שאמור להיות סגור בהופעת הכניסה). בנוסף צריך לוודא שיש מסכי פלזמה להקרנת קליפ או מצגת בר/בת מצווה וגם להצגת תמונות או קליפים שמתנגנים ברקע בזמן שהאורחים אוכלים או רוקדים. בנוסף נא לוודא שיש באולם מערכת הגברה, מערכת תאורה ואקוסטיקה שמכבדת את עצמה. אם הסאונד באולם או במועדון לא יהיה טוב ותדרים של באס או תדרים גבוהים לא יהיו בצורה אופטימלית זה יכול לצרום באוזניים ואפילו להעיב על המסיבה ועל הקהל.

ברכה מאחות לבר מצווה

שלב שלישי – בחירת המוזיקה

בחירת סגנון המוזיקה אשר מדבר אליכם ואל האורחים שלכם – האם תרצו שבאירוע יהיה מוזיקה עכשווית, ישראלית, מזרחית, חסידית, דאנס, היפ הופ, ג'אז, מוזיקת עולם, פאנק, מוזיקה לטינית ועוד… רצוי לבחור את רשימת השירים באירוע מבעוד מועד ולבצע תיאום מלא עם הדיג'יי על אופי המוזיקה באירוע. מומלץ להיעזר בניסיון ובידע הקודם של הדיג'יי אשר ינגן באירוע בר/בת המצווה שלכם. כמו כן, אם בחרתם מוזיקה מסוימת יש אפשרות לשלב רקדנים ורקדניות שיוכלו להוסיף המון צבע ואנרגיה באירוע. למשל אם בחרתם מוזיקה לטינית ניתן לשלב רקדניות ברזילאיות, אם בחרתם מוזיקת היפ הופ תוכלו לשלב רקדני ברייקדאנס, אם בחרתם מוזיקה מזרחית ניתן לשלב רקדנית בטן וכו'.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן