הופעת סטאנדאפ באירוע

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רוצים הופעת סטאנדאפ קורעת באירוע? עופר ומאור כוכבי "הצחוקייה" ,"omg" והרשת עכשיו בבר מצווה או בבת מצווה שלך! אין ילד שלא מכיר את עופר ומאור .
אחרי שלל תוכניות בערוצי הילדים (הצחוקייה ,omg) ופרודיות קורעות מצחוק ברשת עם מליוני צפיות (דרך השלום,מלכת השושנים) עופר ומאור הם האטרקציה הכי חמה עכשיו בבר מצוות ובת מצוות. התכוננו להתלהבות מהרגע שחברי הכיתה שומעים שעופר ומאור מגיעים ועד למופע קורע מצחוק בבת/בר מצווה של ילדכם. גם למבוגרים: עופר ומאור יצרו מופע קורע מצחוק עם תכנים שמצחיקים גם את הילדים וגם את המבוגרים. עם כל הדמויות המטורפות השירים המצחיקים והסיטואציות הקומיות שיעשו את בר/בת המצווה שלכם להכי מצחיקה והכי מדוברת של השנה! מה כוללת חבילת הבר/בת מצוה?
  1. הזמנה מצולמת – עופר ומאור מתחפשים לדמויות קומיות ,מצלמים את עצמם ומזמינים את הילדים לאירוע . מרגע ההזמנה צפו להתרגשות גדולה ולתפוסה מלאה של כל החברים שהזמנתם באירוע…
  2. מופע פרטי – הכוכבים מהטלוויזיה מצחיקים אתכם מקרוב! מופע סטנד אפ שיפיל אתכם מצחוק! עם מערכונים מוטרפים ושירים שמחים וקורעים מצחוק!
  3. החוגג/ת מככב/ת – החוגג/ת רוצה להופיע אתנו על הבמה? מצוין! נעלה אותו/ה להופיע איתנו במערכון  אימפרוביזציה (מאולתר) בכיכובו/ה!
  4. מערכת הגברה מקצועית – עופר ומאור מגיעים עם מערכת הגברה מקצועית כדי שהחוויה שלכם ושל האורחים תהיה מושלמת!
משך המופע: 45 ד'
שם העסק: עופר ומאור איש קשר: נעם – 0505477780 דוא”ל:  ompro120@gmail.com איזורי פעילות: כל הארץ

צפו בלהיט של ג'וי ונופר :

נגן וידאו

שיר הבת מצווש – שיר מיוחד לבת מצוות! (דואט בן אבא לילדת בת מצווה) :

נגן וידאו

טעימה מהמופע- מתוך "הצחוקייה" :

נגן וידאו

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן