קליפ בר / בת מצווה מקורי

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רעיונות לקליפ בר/בת מצווה מוצלח ומקורי

מרבית חוגגי הבר מצווה והבת מצווה מחפשים למשוך כמה שיותר תשומת לב ביום המיוחד שלהם, הקלטת שיר באולפן הקלטות מקצועי לבר/בת מצווה היא ההפתעה שהפכה להיט בקרב המתבגרים – מרבית החוגגים ובני משפחתם יחפשו לצלם קליפ בר/בת מצווה ביחד עם השיר שהוקלט באולפן ההקלטות. יש המון משפחות שמגיעים לאולפן הקלטות בכדי לבצע הפקת קליפ במתנה לבר / בת מצווה ואת הקליפים מקרינים באולם או במועדון מול כל האורחים וכמובן מפתיעים את חתן בר המצווה או כלת בת המצווה עם שיר מקורי ומצחיק שנכתב רק עליהם.
אם בחרתם בקליפ, כל מה שנותר לכם הוא לחפש רעיון מקורי לקליפ בר/בת מצווה – אנחנו פה כדי לעשות לכם סדר.

שיר וקליפ לבר/בת מצווה: מקורי, ייחודי ומהנה

כבר עשרות שנים שנערים ונערות בר ובת המצווה מבקשים להרגיש כוכבים ביום האירוע, אירועי בר/בת מצווה מלאים באטרקציות והפתעות שונות – הלהיט המקורי והמבוקש ביותר הוא הקלטת שיר וקליפ בביצוע נער או נערת בר/בת המצווה.
בעבר הילדים הסתפקו במצגת תמונות או סרטון בעריכה לא מקצועית בבית, כיום "אולפני לי-רון" מאפשרים לילדים שלכם להקליט שיר וקליפ באולפן הקלטות מקצועי בקולם ובלווי ועריכת סאונד של מפיק מוזיקאלי עתיר ניסיון.
הקלטת שיר וצילום קליפ לבר/בת המצווה לנצח יהיו מקוריים, קליפ בקולו ובכיכובו של נער או נערת בר/בת המצווה שונה בכל קליפ מחדש וההפתעה לאורחים הופכת ייחודית ומקורית בכל אירוע.

רעיונות מקוריים קליפ בר מצווה וקליפ בת מצווה

כפי שכבר הבנתם צילום קליפ לבר מצווה או בת מצווה הם ייחודיים ומקוריים, כאשר כוכב או כוכבת הקליפ שרים שיר קאבר שבחרו, משנים את המילים אם רק ירצו (בהתאם ללחן) ואפילו בוחרים מיקום לצילום הקליפ – המצב הנתון הוא אפשרויות מגוונות רבות.
את הקלטת השיר חוגגי בר/בת המצווה יקליטו באולפן המקצועי של "אולפני לי-רון", צילום הקליפ בעריכה מקצועית יכול להתבצע באולפן (רבים מעדיפים להקליט את השיר וכבר באולפן לצלם את הקליפ).
מיקומים נוספים בהם ניתן לצלם את הקליפ: צילום על סירה או יאכטה בים, בטבע, בתוך האוטו של ההורים, בבית הספר או בכל מקום שתבחרו ובהתאם לתיאום מראש.

שלב ראשון: הקלטת השיר לאירוע בת/בר מצווה

לאחר שחוגגי בר/בת המצווה בחרו בשיר הקאבר אותו הם מעוניינים להקליט והאם הם משנים את מילות השיר המקוריות, משריינים יום ושעת הקלטה עם "אולפני לי-רון" המומחים בהקלטות לאירועים.
הקלטת השיר לפני הקליפ תבוצע באולפן הקלטות הכולל ציוד הקלטה מקצועי ובידוד אקוסטי להקלטה באיכות גבוהה, מפיק מוזיקאלי המלווה בכל תהליך ההקלטה ותוכנות עריכה מתקדמות לתיקון הקול והוספת אפקטים נוספים.

שלב שני: צילום קליפ לבת מצווה או בר מצווה

אם חשבתם שנהניתם בהקלטת השיר, ודאי תשמחו לדעת שצילום הקליפ לבר/בת המצווה מהנה אפילו עוד יותר.
לאחר שתיאמתם את הקלטת הקליפ ומיקום ובסיום עריכת השיר, חוגגי בר/בת המצווה ישירו בקליפ בתנועות שפתיים (ליפסינג), בקליפ ניתן לשלב כמה בני משפחה וחברים אם מעוניינים, חולצות מיוחדות ואביזרים נוספים בהתאם לרצון כוכב או כוכבת הקליפ.
בסיום התהליך השיר ישולב בתוך הקליפ בעריכה מקצועית ליצירת קליפ מושקע ומקורי לבר/בת המצווה.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן