רעיונות לבת מצווה או בר מצווה בבית שלכם

למידע נוסף השאירו פרטים 👇




רוצים לחסוך באירוע שלכם? מעוניינים לערוך בר מצווה או בת מצווה בבית? להלן מספר רעיונות לבת מצווה בבית או בר מצווה בבית (חצר, גינה, סלון וכו') :

לא כל האנשים בישראל חוגגים אירועים משפחתיים באולם גדול בנוכחות עשרות ומאות מוזמנים, שחלקם באים רק כי הם חייבים לכם משהו..הרבה אנשים מעדיפים לערוך אירוע עם המשפחה והחברים הקרובים, בבית. אך הכנה של אירוע בבית במיוחד שמדובר בבת מצווה או בר מצווה זה לא דבר פשוט והאמת קצת מלחיץ..אז איך עושים זאת , להלן מספר רעיונות לאירוע בבית:

  1. בת מצווה בבית
    בת מצווה בבית

    מבחינת האחריות – חשוב להבין שגם האמא וגם האבא צריכים להתכונן לכך..וגם האחים והאחיות אם יש. רצוי לחלק בניכם תפקידים מי אחראי על בלונים, אוכל, קישוט וכו'..תכנון כזה עם לוח זמנים יכול לחסוך הרבה כאב ראש וריבים.

  2. מספר מוזמנים – רצוי להחליט על מספר שאתם רוצים להזמין, אך לפני שאתם חושבים על כמות תחשבו כמה הבית שלכם יכול להכיל..אם יש לכם מקום ל10 איש אל תזמינו 50, אם יש לכם מקום ל100 איש אל תזמינו 150..אתם לא רוצים שהאורחים שלכם יסבלו באירוע שלכם רק בגלל שבחרתם לעשות בבית ולחסוך כסף..הם לא יקבלו זאת באהבה.
  3. אוכל באירוע – יש אפשרות שאתם תכינו בעצמכם את האוכל ויש אפשרות שניה שהיא להזמין קייטרינג. אם אתם בקטע של לארח אז תוכלו להכין מספר סירים גדולים שיספיקו לכולם, כמובן תלוי בכמות האורחים. אם אתם רוצים לארגן את האירוע בראש שקט אז אנו ממליצים להזמין קייטרינג לבר מצווה או לבת מצווה שיוכל לספק לכל האורחים שלכם מזון טעים, חם ומהיר. כמו כן, צריך לזכור שהמזון צריך להתאים לאירוע..אם אתם עושים בר מצווה בשבת בבוקר אתם לא יכולים לתת לאנשים בשר ב10 בבוקר אלא יותר בורקסים, חומוס, שקשוקה, חביתות, פלאפל וכו'.. ואם זה אירוע צהריים או ערב רצוי לתת לאנשים דג או בשר. כמו כן, חשוב לקנות מספיק בקבוקי שתייה במגוון טעמים וסוגים כמו קולה, ספרייט, מיץ ענבים, מיץ תפוזים וכו'. בנוסף, לא לשכוח שאתם צריכים גם להכין קינוחים, אל תסתפקו רק בעוגה, כי אם תזמינו הרבה אורחים ייתכן שהעוגה תגמר אחרי שתחלקו אותה ל-10 אנשים..לכן רצוי להכין כמה עוגות, אולי גם מאפינס, סופלה וכו'..כמו כן רצוי לתת גם צלחת פירות גדולה ופיצוחים. בנוסף, הרבה אנשים אוהבים לשתות משהו חם אחרי האוכל..אז רצוי שיהיה מיחם גדול עם שקיות קפה/תה וחלב.
    עוד משהו קטן לגבי האוכל הוא הכלים שייווצרו לכם לאחר מכן..אנו ממליצים לכם לתת לאנשים כלים חד פעמיים שישר הולכים לפח הזבל, אתם לא רוצים שכולם יילכו מהאירוע לעשות כלים עד למחרת!
  4. רעיונות לבר מצווה בבית
    רעיונות לבר מצווה בבית

    ישיבה – רצוי להביא כיסאות ושולחנות שיתאימו לכמות האנשים שאתם מזמינים, שלא יהיה צפוף מידיי וגם שלכל אורח יהיה איפה לשבת. תוכלו לסדר על השולחנות והכסאות גם מפות וכיסויים יפים שיוכלו לתת סטייל לאירוע, גם ללא מפיק אירועים מנוסה. רצוי גם שיהיו כיסאות נוחות למבוגרים ולהקפיד שהילדים הקטנים יהיו ליד ההורים שלהם או לעשות שולחן ילדים בנפרד שלא יפריע למבוגרים.

  5. תכנית אומנותית של הערב – חשוב שתיהיו יצירתיים..אנו ממליצים לכם לעשות מצגת לחתן בר המצווה או כלת בת המצווה שמציגה אותם מילדות ועד היום..אין אחד שלא מתרגש מדבר כזה. אך בנוסף אתם יכולים להפתיע את החוגג/ת וגם את האורחים שלכם..תוכלו להקליט שיר בר/בת מצווה מיוחד בקול שלכם ולהפוך את זה לסרטון מצחיק ומקורי.. כמו כן, תוכלו לתת לילד/ה שלכם להקליט דרשה שבה הנוסח יאמר תודה למשפחה ולאורחים.
  6. תיעוד האירוע – אם אחד מבני המשפחה בעל מצלמה איכותית רצוי שהוא יבוא ויצלם איתה, אך חשוב לזכור שבאירוע הזה הוא יהיה על תקן צלם ולא כאורח..אם אתם לא רוצים להפיל על מישהו "תיק" כזה..רצוי לשכור שירותי צלמים מקצועיים לאירוע שלכם בבית.
  7. מתנות לאורחים – חשוב לתת מתנה קטנה כמזכרת לאורחים מהאירוע שלכם..תוכלו לתת להם מגנטים, דיסק עם שירים מעוצב, חלה של שבת, ממתקים וכו'..

נשמע מסובך? האמת, אם תעקבו אחרי כל מה שרשמנו אין ספק שיהיה לכם אירוע בר מצווה או בת מצווה מוצלח בבית שלכם! בהצלחה ומזל טוב!!!!

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן