שיר לבר/ת מצווה או דרשה לבר/ת מצווה? מה כדאי לבחור?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כמו כולם, סביר להניח שגם אתם נתקלתם בשאלה..עם מה כדאי להכנס לאירוע הבר מצווה או הבת מצווה? עם שיר כניסה לבר מצווה או לבת מצווה שיפיל את האורחים מהכיסאות? או דרשת בר/ת מצווה מרגשת שתגרום לכל האורחים להזיל דמעה?!

הקלטת שיר ראפ לבר/ת מצווה

בדיוק בשביל זה נכתב הפוסט הזה, אנו נדון ב-2 האופציות וניתן לכם לבחור לבסוף את האופציה המועדפת עליכם.

הקלטת שיר לבר מצווה או שיר לבת מצווה – כל מה שצריך לדעת:

להקליט שיר לא מתאים אמנם לכל אחד, לא כולנו נולדנו זמרים..אך באולפן הקלטות מקצועי יוכלו לערוך את הקול,להוסיף אפקטים וחתן בר המצווה או כלת בת המצווה ישמעו כמו זמרים לכל דבר.

אופציה זו מתאימה לילדים עם ביטחון עצמי,שלא מפחדים לעלות על במה ולכבוש את הרחבה.

הכי חשוב לבחור שיר שמתאים לגוון קול שלהם כדי שהם יוכלו לבצע אותו בצורה הטובה ביותר באולפן ההקלטות שהם יבחרו להקליט את שיר הכניסה שלהם.

איך זה עובד?

הם מקליטים את השיר לבר/ת מראש באולפן, לאחר מכן מקבלים דיסק אותו הם נותנים לדיג'יי שלהם באירוע, הדיג'יי שם את השיר באירוע והם "כאילו" שרים, השיר מתנגן ברקע והם רק עושים עם השפתיים את מילות השיר – כך לא צריך לדאוג לזיופים וניתן רק להיות מרוכזים בהופעה בלי סיבוכים מיותרים.

אין ספק שכל אורח יקום,ימחא כפיים ויהפוך את חתן בר המצווה או כלת בת המצווה לכוכבי הערב!

להקליט דרשה לבר מצווה או דרשה לבת מצווה – מידע חשוב:

אופציה זו מתאימה לכאלו שרוצים לברך את המשפחה והאורחים וכמובן גם עצמם, בנוסף היא מתאימה לכאלו שמתביישים יותר ובעלי חוסר ביטחון עצמי מכיוון שהם מקליטים את הדרשה מראש וכך לא צריכים לדבר מול הרבה אנשים ומול קהל גדול.

איך זה עובד?

אתם כותבים ברכה,מגיעים לאולפן ההקלטות כדי להקליט אותה. באולפן ישלבו מוזיקת רקע מקצועית לדרשה ולאחר מכן יערכו את הקול של חתן בר המצווה או כלת בת המצווה. לבסוף תקבלו את הדרשה על דיסק אשר תתנו לדיג'יי והוא ישמיע את הדרשה בכניסה לבר/ת מצווה..ואין ספק שכל אורח באירוע יזיל דמעה מלשמוע את הילד/ה מברך או מברכת את המשפחה,את האורחים,את המדינה,את בורא עולם ועוד..

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן