3 דברים שיהפכו את האירוע שלכם למוצלח יותר

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הכל מוכן לאירוע הגדול? רוצים לקבל עוד רעיונות לבר מצווה או לבת מצווה שלכם?
אנו נעזור לכם לעשות את הערב הכי טוב שאתם יכולים לחלום עליו.. כי בר מצווה או בת מצווה חוגגים פעם בחיים!
אך בשביל זה דרושים 3 דברים חשובים!

הפקת בר/בת מצווה - לי חן

1. בעלי מקצועי איכותיים ואמינים – חשוב לקבוע עם נותני שירות לבר/בת מצווה מנוסים ככל הניתן כדי למנוע תקלות או פאדיחות באירוע שיכולים להרוס לכם אותו. כמו כן, חשוב מאוד לדבר בטלפון או להפגש עם בעל שירות שמגיע לאירוע שלכם כדי להכיר אותו באופן אישי ולמנוע אי נעימות באירוע. כמו כן, רצוי לוודא 3 פעמים שנותן השירות לבר/בת מצווה אכן מגיע והכל רשום לו, אנו ממליצים לוודא: שבוע לפני האירוע, יום לפני האירוע, בבוקר של יום האירוע עצמו. בצורה זו שקיבלתם 3 פעמים "כן אני מגיע" אתם מקטינים בכמעט 100 אחוז את הסיכוי להברזה מצד בעל העסק.
2. אטרקציות מיוחדות, מגניבות ומקוריות – כדי להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח אתם צריכים להוסיף אטרקציות לבר/בת מצווה. אטרקציות שיוכלו להוסיף לכם צבע, טעם, עניין וקצב. אתם יכולים לקחת מתופפים לרחבה, בובות ענק, שופרות, מאפרת פול מון, ראפר מקצועי שיופיע ברחבה, רקדניות מקצועיות ועוד.. חשוב לגוון ולקחת מס' אטרקציות לאירוע כדי שהאירוע לא יהיה משעמם וכדי שתוכלו להעסיק גם את האורחים המבוגרים וגם את האורחים הצעירים.
3. אוכל טוב – כאשר יש אוכל טוב, טעים ומגוון אפשר לומר שהאורחים בבר מצווה או בבת מצווה שלכם יהנו. כאשר האוכל יהיה רע הם יזכרו לכם את זה לאורך זמן ותמיד יגידו שאולי היה אירוע יפה ומושקע אבל האוכל גרוע. אף אחד לא רוצה כתם שחור על האירוע שלו ועל משפחתו, לכן מומלץ לקחת קייטרינג לבר/בת מצווה וכמובן לטעום את האוכל ואת המנות שאתם תרצו להכניס לאירוע. בדיקה מראש של האוכל יכולה לאפשר לכם כי אתם יודעים בדיוק מה כל אורח אוכל באירוע שלכם ולדעת מהו הטעם. כמו כן, אנו ממליצים גם בשלב האוכל להוסיף כל מיני אטרקציות כמו מפל שוקולד, בר מתוקים, ממתקים, שערות סבתא ועוד..

אם אתם מרגישים שאתם מסתבכים עם כמות האטרקציות, האפשרויות, המגוון הגדול ולא יודעים מה לעשות ואיך לתכנן בר/בת מצווה ברמה הגבוהה ביותר. יש אופציה בדיוק עבורכם: חברות הפקה לבר/בת מצווה אשר יוכלו לנהל ולטפל בכל מה שצריך לפני האירוע, במהלך האירוע ולאחריו. מומלץ במיוחד למשפחות אשר רוצות להרים אירוע מוצלח אך יש להם מחסור בזמן, אנרגיה, ידע ומשאבים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן