איפור ותסרוקת בת מצווה – כל מה שאתם צריכים לדעת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הרבה משפחות לא יודעות האם זה הזמן המתאים לאפר את הילדה שלהם באירוע הבת מצווה שלה או האם לקחת מישהי שעושה תסרוקת מיוחדת לבת מצווה ואם כן האם לעשות זאת לבד או לקחת מאפרת אישית לאירוע הבת מצווה או ללכת לעיצוב שיער כדי לעשות תסרוקת לבת מצווה בצורה מיוחדת. ואנו החלטנו לענות בפוסט אחד שיסכם את כל הממצאים עבורכם.

  1. מאפרת מקצועית לבת מצווה – כן/לא : אנו אומרים בוודאי שכן! גם אם האמא או האחות יודעות לאפר, זה לא כמו מאפרת אישית בעלת שנים של ניסיון באיפור ויודעת להפוך כל ילדה לכלת בת מצווה. בנוסף למאפרת מקצועית שמגיעה לבת מצווה יש ציוד שלרוב הבנות אין בבית. לכן אנו ממליצים בחום להשתמש במאפרת אישית לבת מצווה. יש מאפרות שמגיעות לביתכם ביום האירוע ויש מאפרות שמגיעות גם לאולם..אנא בחרו בקפידה את המאפרת אליה אתם מתחברים וחשוב שגם הילדה תתחבר אליה ותרגיש איתה בנוח. אל תנסו לחסוך באיפור לבת מצווה מכיוון שאיפור יכול להאיר את מראה הפנים של הילדה גם מבחינת האיפור עצמו וגם מבחינת הביטחון העצמי שהיא תקרין החוצה כאשר תרגיש יפה יותר,בוגרת יותר וחשובה
  2. שירה - בת מצווה תסרוקות ואיפורתסרוקת לבת מצווה – חשוב לקחת מישהי מקצועית שיודעת לעשות תסרוקת בת מצווה מיוחדת,מרשימה ומקורית כדי שכל האורחים באירוע יוכלו להתפעל מהילדה הקטנה שלכם שהופכת לנערה וברגע זה הופכת לכלת בת המצווה שלה. תסרוקת יפה ומרשימה יכולה להעצים את תחושת הביטחון של הילדה מהמראה החיצוני שזה משהו שחשוב לקחת בחשבון. בנוסף כאשר אתם עושים עיצוב שיער לבת מצווה התסרוקת מתבצעת בהתאמה מלאה לכל ילדה ותווי הפנים שלה.. אל תנסו לעשות תסרוקת בבית או לחסוך על תסרוקת מקצועית לבת מצווה מכיוון שאם השיער יראה טוב – הילדה תראה טוב. ואנו מניחים שזה מה שגם אתם רוצים.כמו כן אם אתם חושבים שאתם צריכים לשפר את המראה החיצוני של הילדה אנו ממליצים לכם גם להיעזר בשירות של יועצת סטיילינג לבת מצווה שמעבירה גם סדנאות סטיילינג לנערות בנות מצווה. מומלץ בחום!

    תנו לילדה שלכם שחוגגת בת מצווה להרגיש מטופחת,יפה,מיוחד וחשובה.. בקיצור.. תנו לה להרגיש כלת בת מצווה לערב אחד!

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן