איך המשפחה יכולה להפתיע את חתן בר המצווה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בר המצווה של הילד מתקרב, בשעה טובה! משפחות רבות בוחרות להוסיף אלמנט נוסף לאירוע בר המצווה המושקע והמרגש, ולהפתיע את חתן בר המצווה במתנה מיוחדת ושווה. ההפתעה נעשית בדרך כלל מול כל האורחים, כשכולם מריעים לחתן השמחה ומחבקים אותו – מה שרק מגביר את ההתרגשות וההתלהבות, כמובן. ישנן אפשרויות רבות להפתיע את חתן בר המצווה ביום המיוחד שלו.

 טיסה בהפתעה לחו"ל

 אין ילד שלא אוהב לטוס לחו"ל, זה פשוט לא קיים. טיול חו"ל בהפתעה הוא טיול מהנה אפילו יותר מטיול מתוכנן שיודעים עליו מראש. זוהי הפתעה שהיא בעצם מתנה. כדאי לבחור ייעד המתאים ספציפית לחתן בר המצווה, ושיעורר בו התלהבות מיוחדת. טיול לדיסנילנד, למשל, לילד שמשוגע על רכבות הרים. עבור ילד אוהד כדורגל, מעריץ של מסי, מומלץ במיוחד לטוס לברצלונה ולבקר באצטדיונים. ביקור בחו"ל הוא מתנה נהדרת, שכוללת על פי רוב גם אוכל טעים ומלונות מפנקים. מדובר בהפתעה שכל נער ישמח לקבל, ויזכור אותה עוד שנים רבות אחרי האירוע.

 הקלטת שיר של המשפחה לאירוע – אנו ממליצים על אולפני לי-רון

זוהי הפתעה קלאסית לאירועי בר מצווה, והיא אידיאלית במיוחד בשל האינטימיות והפן האישי שבה. בהפתעה זו, כל בני המשפחה – הגרעינית או המורחבת – חוברים יחד כדי להקליט שיר במיוחד עבור חתן בר המצווה. אפשר לבחור במנגינה קיימת ולשנות לה את המילים, כך שתתאים באופן אישי לחתן השמחה ולאירוע עצמו. משפחות מוזיקליות במיוחד יכולות אפילו להלחין את שיר בעצמן, לקבלת מתנה מקורית וייחודית במיוחד. השיר, שלרוב יהיה מפרגן במיוחד, יושמע לראשונה במהלך האירוע אל מול כל האורחים שהגיעו. אם בוחרים במנגינה מוכרת ובפזמון קליט במיוחד, אורחי בר המצווה יוכלו להצטרף לשירה ולחגוג כמו שצריך עם חתן בר המצווה הנרגש. זוהי מתנה נהדרת, שתישאר עם החוגג הצעיר עוד שנים רבות. מי יודע, אולי השיר אפילו יושמע בחתונתו בעוד שנים.

 הזמנת אמן חושים

זוהי אחת ההפתעות לבר מצווה המרגשות והמפעימות ביותר. במידה ועוד אין תכנית אומנותית לערב, כדאי מאוד לבחור בה. ניתן להזמין אמן חושים להופעה במהלך האירוע. על פי רוב לא יהיה מדובר בהופעה ארוכה, על מנת שלא לגזול את תשומת הלב מחתן בר המצווה עצמו. במהלך הופעה, האורחים יוכלו ליהנות ולהתרשם ממגוון תופעות מדהימות ומיוחדות, שבהחלט לא רואים כל יום. אם חתן בר המצווה איננו ביישן, כדאי לשלבו בתוך המופע. אמן מקצועי יידע אילו תפקידים לתת לו, כך שההופעה תפרגן עוד יותר ל"יכולותיו" המדהימות והעל-חושיות של הנער (שהופעלו על ידי האמן המקצועי, כמובן). אפשרות זו מתאימה במיוחד לילדים שמתרגשים מעולם הקסמים ומהעל-חושי, אך בהחלט יכולה להתאים גם לאחרים.

הופעה בהפתעה של זמר אהוב

 מי שפחות מתחבר לאומני חושים, יכול ליהנות מאוד מהופעה פרטית של זמר אהוב כהפתעה לבר מצווה. כמעט לכל נער היום יש זמר שאהוב עליו במיוחד. הגעתו של הזמר, או הזמרת, בהפתעה לאירוע, מבטיחה את הפתעתו המוחלטת של הנער ואת התלהבותו העצומה. ברוב המקרים, הזמר יהיה גם פופולרי מאוד בקרב חבריו של הנער, שיהיו מאושרים במיוחד לראותו מופיע פתאום באירוע של חברם. באופן זה, אירוע בר המצווה ייזכר בכיתה לעוד שנים ארוכות ביותר, בתור אחד האירועים המוצלחים והטובים שהיו. מלבד האושר הגדול שצפוי להיות בעת ההופעה עצמה, החיבוק לאחר ההופעה והתמונה המשותפת שתישאר עם הנער – מובטח כי יידברו על החגיגה עוד זמן רב.

 ביקור בהפתעה של קרובים מחו"ל

 לכל משפחה יש קרובי משפחה או חברים קרובים ואהובים שכרגע חיים בחו"ל. בין אם מדובר במעבר לצמיתות, במשפחה שמראש לא התגוררה בארץ, או באנשים שנמצאים בחו"ל באופן זמני לכמה שנים – תמיד מתגעגעים אליהם. האירוע החגיגי הוא זמן נהדר להפתיע את חתן בר המצווה באיחוד מחודש עם האהובים הרחוקים הללו. בין אם מדובר באחיינים קטנים שהוא לא ראה זמן רב, בחבר הכי טוב שהוריו עברו לחו"ל או בדודים יקרים, זוהי הפתעה נהדרת. בסופו של דבר, הקרובים הללו ישמחו מאוד להשתתף באירוע בר המצווה של הנער היקר, והוא יהיה מאושר עד הגג לראותם חוגגים עמו. מומלץ מאוד לשמור על הגעתם בסוד מוחלט, גם מפני שאר ילדי המשפחה, שמא בטעות יפלטו זאת ליד חתן בר המצווה מרוב התרגשות.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן