בת מצווה בחורף | בר מצווה בחורף (גשם)

למידע נוסף השאירו פרטים 👇




עורכים מסיבת בת מצווה בתקופת החורף? מחפשים מקום לחגיגת בר מצווה לילד הקטן שלכם בעונת החורף? עונת החורף מגיעה ואיתה גם הקור, הגשמים והסופות ולכן אתם צריכים להיערך בהתאם לעריכת אירוע בחודשי החורף הקרים שהם בעיקר דצמבר, ינואר, פברואר, מרץ..יש מספר דברים שחשוב לזכור לגבי בת מצווה בחורף או בר מצווה בחורף.

א. בר מצווה באולם / גן אירועים בחורף – צריך לציין שאחד הדברים הכי חשובים באירוע הוא מקום החגיגה. צריך לעשות את האירוע במקום סגור ולא בגן אירועים פתוח..מפני שאם ירד גשם האורחים שלכם לא יסבלו ויתרטבו. כמו כן, בעקבות הקור הצפוי אנא וודאו מראש כי יש מספיק אמצעי חימום באולם – מזגנים, תנורים, מפזרי חום וכו'. בנוסף נחמד לתת לאורחים אולי מתנה בדמות קפוצ'ון עם כיתוב מקורי לכבוד גיל מצווה או לתת להם צעיף או כובע צמר במתנה כמזכרת מהאירוע.

ב. בר מצווה / בת מצווה בתקופת החורף מבחינת השתייה – רצוי לשים בקבלת פנים לאורחים שמגיעים לאירוע עמדה של מרקים, שבה האורחים יוכלו לבחור עם איזה מרק הם רוצים להתחמם. כמו כן, מקובל להוסיף עמדת קפה/תה במהלך כל האירוע.




ג. בר מצווה בעונת החורף מהבחינה של שבת חתן – האורחים שלכם שמגיעים לבית הכנסת מוקדם בשבת בבוקר יגיעו "קפואים". לכן רצוי לשים מיחם של מים חמים עם כוסות פלסטיק ואמצעי להכנת קפה או תה. כמובן לא לשכוח סוכר. בנוסף, חשוב מאוד לבדוק שהחימום בבית הכנסת עובד ושאין בו בעיה לא תקינה..כי אם החימום לא יעבוד הקור ייכנס מבחוץ פנימה וההרגשה של האורחים לא תהיה נעימה. לכן, רצוי לחפש ולבדוק מראש את מצב החימום.

מאיה אביב רקדניות לאירועים
מאיה אביב רקדניות

ד. בת מצווה בחורף מבחינת התסרוקת והאיפור – חשוב לדעת שבחורף אם תעשו תסרוקת מורכבת או פן היא עלולה להיהרס לכם בעקבות גשם כבד שיכול לרדת בזמן שאין לכם הגנה מתאימה. גם מטריה לפעמים לא עוזרת והשיער והפרצוף המאופר נרטב. כמו כן, בגלל הרוחות הכבדות והחזקות השיער יכול להתנופף בחוזקה ולעוף וכך התסרוקת עלולה להיהרס. אנו ממליצים לעשות את התסרוקת כבר בתוך האולם כאשר אין צורך לצאת החוצה לגשם. דבר זה עדיף מאשר להתאפר ולהסתרק בבית מבעוד מועד.

ה. בר / בת מצווה בחורף מבחינת התלבושות – צריך להקפיד שאתם לא מלבישים את חתן בר המצווה או כלת בת המצווה בבגדים קצרים מידיי שבהם הם יקפאו או בתלבושת דקה מידיי ושהם ירעדו מקור בכל זמן האירוע..למשל שמלה קצרה מידיי לכלת בת המצווה או בגד דק מידיי ללא עליונית יוכלו ממש לגרום להם לקפוא ולהפסיד את כל הכיף. תאמינו לנו, אם יהיה להם חם הם יורידו ז'קט או מעיל..אבל העיקר שהם יוכלו להרגיש מכוסים מהקור.




ו. אטרקציות בחורף לבר מצווה או לבת מצווה – חשוב לתכנן את כל האטרקציות שלכם רק בתוך האולם. כל האטרקציות צריכות להיכנס לתוך האולם, גם אם מדובר בגן אירועים..האטרקציה יכולה להיהרס או לא לפעול כראוי אם פתאום יירד גשם. כדאי לתכנן מראש עם הספקים כיצד תעשו זאת.

נדב עיצוב והפקות אירועי בר/בת מצווה
נדב עיצוב והפקות אירועי בר/בת מצווה

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן