קייטרינג חלבי או בשרי בבר מצווה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מה יותר כדאי באירוע קיטרינג בשר או קיטרינג חלבי?

כאשר אנו עורכים אירוע בר מצווה אנו בדרך כלל נתחבט בכמה שאלות, תחילה מי יהיו המוזמנים לאחר מכן צריך לדאוג לתקליטן טוב ועוד אטרקציות שיהפכו את האירוע לבלתי נשכח. 

 אחת השאלות החשובות היא איזה אוכל כדאי להגיש באירוע האם כדאי ללכת על קייטרינג חלבי או  בכלל קייטרינג בשרי יותר מתאים לאירוע.

כדי לענות מהי התשובה הנכונה יש כמה גורמים שכדאי להתחשב בהם לפני שמחליטים מה תהיה המנה המתאימה ביותר לאירוע והאם האורחים אהבו את האוכל המוגש להם. 

זהו נושא חשוב שיכול לעשות שינוי של ממש באירוע ובמקרה והאורחים לא אוהבים את האוכל האירוע יכול להיחשב ככישלון לכן ננסה להסביר לכם מה כדאי יותר להזמין לאירוע שלכם.

מתי כדאי להזמין קייטרינג חלבי לבר מצווה

אוכל חלבי נחשב לאוכל קל יותר באופן כללי מאשר האוכל הבשרי, לכן אחת השאלות הראשונות שאנו שואלים היא מי הם האורחים שמגיעים לאירוע, למשל אנו יודעים שיהיו כמה אנשים ששומרים מסורת והאוכל הכשר חשוב להם מאוד. במקרה כזה יהיה מומלץ מראש לעשות קייטרינג בשרי מאשר קייטרינג חלבי.

הדבר השני שמאוד כדי להתחשב בו הוא השעה של האירוע ובדרך כלל עורכים אירוע בר מצווה בשעות הצהריים ההמלצה תהיה ללכת על קייטרינג חלבי נחשב לקל יותר והרבה פעמים גם טעים יותר.

כמובן שהבחירה בשורה התחתונה היא שלכם ואם אתם מרגישים שאתם מתחברים יותר לאוכל של קייטרינג חלבי אתם יכולים פשוט ללכת על זה כמובן שיש להתחשב גם באלה ששומרים מסורת.

 לכן אם החלטתם לבסוף ללכת כל קייטרינג חלבי מומלץ להודיע את זה בהזמנה שאתם שולחים לאורחים ובעיקר לאלה ששומרים מסורת כדי שיכינו את עצמם מראש ולא יאכלו בשר כמה שעות לפני האירוע.

דבר נוסף שהוא חשוב מאוד בבחירת קייטרינג לאירוע הוא לבדוק את החברה ממנה אתם מזמינים את האוכל חשוב מאוד לטעום מראש את המנות כדי שתוכלו להחליט מהן המנות המתאימות לכם והאם הם טעימות, חשוב מאוד לא להיות מופתעים באירוע עצמו רק בגלל שלא טעמתם את האוכל מראש.

מתי כדאי להזמין קייטרינג בשרי לבר מצווה

כאמור לשעת האירוע תהיה חשיבות רבה בהזמנת קייטרינג בשרי, ובדרך כלל נהוג להזמין אוכל בשרי לאירועים אשר מתקיימים בשעות הערב. 

גם למקום האירוע יכולה להיות חשיבות מסוימת למשל אם אתם עורכים את האירוע בבית בשעת הצהריים ואתם נוהגים לאכול בשר כמובן שאתם יכולים לעשות קייטרינג בשרי גם באירוע שנערך בצהריים.

כולנו יודעים את החשיבות של יום הולדת בר מצווה וזוהי מסיבה שכולם רוצים לזכור לטובה ולכן לאוכל יש משמעות כל כך גדולה,

בחירה של קייטרינג חלבי למשפחה דתית תהיה פחות מומלצת ומבחינתם הם בדרך כלל יעדיפו את הקייטרינג הבשרי לכן חשוב להתחשב במוזמנים שלכם אך שוב כאמור הבחירה בשורה התחתונה היא שלכם בלבד.

שאלות ותשובות בנוגע לקייטרינג חלבי או בשרי בבר מצווה

כמובן שיש כיום אתם יכולים גם לבחור בקייטרינג טבעוני לאירוע שלכם כמובן שיש להודיע מראש למוזמנים שכן זה יכול להיות מעט חדש עבורם ולהפתיע אותם.

כמובן שכן אך זה מאוד תלוי באיזה מנות אתם בוחרים לכל חברת קייטרינג יש תפריט ממנו אתם צריכים לבחור את המנות שיהיו באירוע, כך שאתם יכולים לבחור בקייטרינג חלבי ומתוכו לבחור מספר מנות גורמה, בעוד שאתם יכולים לבחור בקייטרינג בשרי ומתוך התפריט לבחור במנות פשוטות כך שזה באמת משנה באיזה קייטרינג תבחרו מבחינת המחיר.

כיום אתם יכולים למצוא אינספור חברות המעניקות שירותי קייטרינג ולעיתים קשה לבחור במתאימה עבורכם, לכן כדאי מאוד להגיע לטעימות אצל החברה ולראות בעצמכם אם אתם אוהבים את האוכל, כמובן שחשוב גם לקבל המלצות על החברה נסו לברר מול לקוחות שכבר התנסו מולם האם הם היו מרוצים מהאוכל וכמובן מהשירות של החברה.

בוודאי חברת הקייטרינג דואגת עבורכם גם בנושא של השתייה, גם במקרה זה תוכלו לבחור בין כמה סוגים שונים של משקאות אותם תרצו להגיש לאורחים שלכם ביום האירוע, במקרה של אלכוהול יש לדבר מראש עם החברה לא כל החברות מגישות גם אלכוהול.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן