בר / בת מצווה בקורונה – המדריך השלם איך לחגוג בהתאם להגבלות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בר מצווה קורונה – זה בהחלט אפשרי – 

מדובר בנוהל משכבר הימים – כאשר אלו אשר עומדים לחגוג בר מצווה, הרעים של חתן המצווה נוהגים לרקוד בשבילו ריקוד ספציפי במשך המסיבה. חתני המצווה חוגגים כעת את בר המצווה שלהם בהתאם למגבלות של משרד הבריאות לשם מניעה של התקהלות, בשל כך לא נערך אירוע גרנדיוזי כנהוג. אך גם לבעיה זו נמצא מענה הולם לשמח את ילדי בר המצווה. אפשרי כי המורה ביחד עם כל התלמידים והורי בעל האירוע יבואו יחדיו אל הדירה שלו, על מנת להפתיע אותו ואף לרקוד עבורו בכל אופן. המוזמנים באו במפתיע למען של המאושר. לאירוע מרטיט הלב נוספים אף אישים מכובדים אשר עזרו לסגור את האזור במהלך מספר דקות וכל השכנים הביטו במחזה מרטיט הלב הזה ומחאו כפיים עד בלי סוף.

אף בפריצה של הנגיף קורונה ניתן לחגוג בת מצווה קורונה – 

ניתן לחגוג בר מצווה בקורונה בקונספט ספציפי ועם מיעוט של אנשים, בדמות של יום דוקו. הווה אומר – בעלת השמחה, ביחד עם עוד שתיים או שלוש חברות טובות ילוו אותה ביום דוקו מלא בחוויות של מספר שעות, אשר יכול להתרחש בכל סטודיו של חברת הפקת  אירועים. מה כולל יום מיוחד זה של בת מצווה קורונה? הנכם שואלים.  ובכן, הוא כולל איפור מקצועי ועיצוב שיער עבור צילומי בוק של החוגגת. במשך הפעילות תלווה את הבנות סטייליסטית פרטית, אשר תדאג לנראות של מושלמות ואף תהלום עבורן לבוש כהלכה והן אקססוריז. לאחר מכן, הבנות יעברו שיעור ריקוד ביחד עם כוראוגראפית. 

בר מצווה קורונה או בת מצווה קורונה ניתן גם לחגוג בצורה שונה – 

בר מצווה קורונה

כיצד ניתן לגלוש בזמן ? 

המוטיב של לגלוש בזמן הופיע בשל דרישה של משפחות איך לחגוג בר מצווה קורונה או בת מצווה קורונה בתקופה כה מאתגרת זאת? ונוצרה המסקנה כי נדרש לחגוג להם בצורה מעולה, חרף המצב. ברור שלא ניתן להגיע אל מסעדה או אל אולם אירועים במצב אשר שורר כיום. לכן הגו כמה מוחות ישראליים משובחים הודות נתיב שורשי ישראלי, אשר ממנו בעלי השמחה יוכלו להניב מסר ספציפי ואף חוויה בונה וניכרת.

מסע בעקבות ציר הזמן –  

 מדובר על מסך לרחבי ההיסטוריה של מדינת ישראל, אשר ראשיתו בארוחת צהריים חגיגית עם מעט מוזמנים, בה יתקבל כתב חידה עבור המשתתפים. בכל אתר נמצא כתב חידה, אשר יביא אותם לתחנה הבאה בתור. המסלול של המסע הינו מאוד גמיש והן הולם באופן פרטי לכל משפחה בהתאם לגילאים, דרישה או לחלופין בהתאם למצב רפואי וכיוצא בזה. התכנית הזאת כוללת את האתרים אשר להלן – הכותל, מערת האדם הקדמון, הכנסת, נחל מערות, גן סאקר, טירה בכרם, משכנות שאננים, שפלת יהודה, ירושלים, חורבת מדרס, מצדה בזריחה, מערת לוזית, תל עזקה, וכן ים המלח. כל חוגגי בר מצווה בקורונה או בת מצווה קורונה יצאו לטיול בן ארבעה ימים, אשר כולל גם מזון. ניתן לישון במאהל שטח גדול או במלון פנסי. המזון עשוי להיות ברמה גבוהה הוא אוכל בנלי שח טיולים. כל זה בהתאם לדרישות שלכם ולמסגרת התקציב שלכם.

בר מצווה קורונה או בת מצווה קורונה בסגנון של מסע שורשים – 

הינו מתבסס הודות סיפורי משפחה של הסב או הסבתא, דודים, הורים וקרובי משפחה וכיוצא בזה. כל אתר מגיש תחנה ניכרת והן סיפור משפחתי. סיפור השורשים מגבש והן פרטי ובכל תחנה יקבלו בעלי המסיבה חתיכות של פזל מתמונה פרטי, עד שלסיום נאגרת תמונה אחת רבת ממדים. בתום המסע ייערך טקס ובו מעגל של ברכות בין מיעוט המשתתפים בשל המצב וחתני האירוע.

מסע בעקבות גיבורים בר מצווה בקורונה או עבור בת מצווה בקורונה – 

 בשל התפרצות נגיף הקורונה, פעילות זו תהיה מוגבלת לשניים שלושה משתתפים – הפעילות מורכבת ממקומות אשר מראים על אישיות וכן מנהגים של בני אדם משנים רבות שחלפו וגם מימי המקרא. בטיול יתוודעו חוגגי האירוע את כוחם ואף את כוח האורחים שלהם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן