מתכננים בת מצווה? אלו הדברים שאסור לשכוח

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

ארגון בת מצווה – כיצד מתכננים אירוע בת מצווה בצורה נכונה? הכל על תכנון בת מצווה החל משלב הרעיון ועד שלב הפקת אירוע גדול של בת המצווה

אם הבת שלכם חוגגת בת מצווה, אתם בוודאי נרגשים מאוד ובעיקר עסוקים בהכנות רבות לקראת האירוע המדובר. אין ספק כי אירוע מעין זה דורש תכנון וארגון קפדני הנוגע לבחירת הפן הקולינרי לאירוע, צלם מקצועי גם עבור בוק בת מצווה וגם עבור צילום האירוע, בחירת המקום המושלם לערוך בו את האירוע, בחירת ביגוד לכלת השמחה ולכל המשפחה, בחירת תקליטן מתאים, דאגה להזמנות ועוד. יחד עם זאת, חשוב מאוד שתזכרו כי אירוע בת מצווה הוא אירוע די מורכב שכן, לרוב הוא משלב קהל צעיר המורכב מחבריה של הנערה, יחד עם קהל מבוגר יותר המורכב מבני המשפחה. על כן, אם אינכם מתכננים לערוך שני אירועים נפרדים למשפחה ולחברים, עליכם לחשוב כיצד אתם בוחרים מקום ואופי לאירוע שבו אתם יכולים לשלב בצורה טובה והרמונית גם את הקהל הצעיר וגם את הקהל הבוגר, כאשר המטרה היא בסופו של דבר שכולם ייהנו ושהאירוע יהיה בלתי נשכח עבור בתכם. 

כיצד מתכננים אירוע בת מצווה בצורה נכונה?

כאמור, אם אינכם רוצים לחגוג אירוע בת מצווה לבת שלכם בשני אירועים נפרדים, אחד למבוגרים ובני המשפחה ואחד לחבריה הצעירים של הבת שלכם, אתם חייבים למצוא מקום לחגוג בו את האירוע, אשר יאפשר לכם לשלב בין הקהל הצעיר למבוגר בצורה הטובה ביותר ולאפשר לכולם להנות מהאירוע. ידוע כי קהל צעיר המורכב מבני ובנות נוער, אוהב בעיקר אטרקציות, להנות, לרקוד ולשמח את כלת השמחה. קהל מבוגר יותר ישים דגש יותר על הפן הקולינרי, על הרצון לשוחח עם בני המשפחה והחברים שהגיעו ועוד. על כן, כדאי לבחור באולם אירועים או בכל מקום אחר, אשר בו ניתן לחלק את הקהל לשני חלקים מבלי שכל אחד מהם יפגע בהנאה של האחר. יש לבחור במקום שבו יש חלל פנימי וחיצוני או מקום גדול מספיק שבו ניתן להושיב את הקהל הצעיר בחלק אחד קרוב לרחבת הריקודים ואת הקהל המבוגר בחלק רחוק יותר מרחבת הריקודים. כאשר הקהל המבוגר ישב במתחם פנימי או מרוחק יותר מכל ההמולה, הוא יצליח להנות בצורה מתאימה מהשירים והריקודים ובד בבד, להנות מאוכל טוב ושיחה טובה.

ומה לגבי רחבת הריקודים?

על אף שמדובר על קהל מבוגר שמעוניין להנות גם מהאוכל וגם משיחה, הרי שבסופו של דבר, בוודאי שלא מעט אנשים השייכים לקהל זה כן ירצו לחגוג עם הנערה ולרקוד איתה ברחבת הריקודים. חשוב לזכור כי רחבת ריקודים של קהל צעיר המשלבת בין היתר גם אטרקציות שונות המתאימות לקהל צעיר לרבות בלונים, זוהרים ואביזרים מתאימים, יכולה להיות תוססת מדי עבור קהל בוגר ועל כן, מראש כדאי לבחור במקום שבו יש רחבת ריקודים גדולה, אשר תאפשר לקהלים השונים להתחלק בה בהתאם ליכולת שלהם. אנשים שמרגישים שהם יכולים להשתלב בקהל הצעיר והתוסס יוכלו לעשות זאת ואילו אנשים שחשים כי הם מעדיפים לרקוד עם ההורים של כלת השמחה בכדי לשמח אותם, בצורה רגועה יותר, ימצאו את המקום שלהם לעשות זה מבלי שידרכו עליהם, שיצעקו להם באוזן או מבלי להרגיש שהם סובלים.

אין ספק שעבור אירוע בת מצווה המיועד הן לקהל מבוגר והן לקהל צעיר, יש להשקיע מחשבה רבה הן בבחירת מקום מתאים ומדויק לאירוע מעין זה, הן מבחינת ארגון וסידור המקום בצורה נכונה לרבות הכנת מקומות ישיבה עוד קודם והן מבחינת בחירת האטרקציות לאירוע מעין זה. המטרה היא בסופו של דבר לערוך אירוע מהנה לכולם וכמובן לבתכם האהובה שבוודאי מחכה לאירוע שלה לא מעט זמן.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן