הפקת בר / בת מצווה בבית שלך

למידע נוסף השאירו פרטים 👇




החלטתם לחסוך כסף משמעותי ולערוך את חגיגת בר המצווה או בת המצווה בבית שלכם? רעיון נפלא לדעתנו.. אך יש כמה דגשים חשובים שחשוב שתדעו על הקמת אירוע בר מצווה / בת מצווה בבית שלכם. להלן המדריך המלא בנושא:

א. מיקום – אם אתם רוצים לעשות בר מצווה בבית או בת מצווה בבית שלכם אתם חייבים להחליט בראש ובראשונה היכן זה ייערך. האם בסלון, האם בחצר, האם במרפסת, האם בחדר אוכל..צריך לעשות חושבים ולהחליט איפה המקום עם החלל הגדול ביותר לאירוח. אם יש לכם בית גדול ייתכן שעדיף לכם לעשות אירוע בבית ולא לקחת מקום ולהשכיר אותו, דבר שעולה המון כסף שאותו אפשר להשקיע בדברים אחרים.

אירוע בר מצווה בבית

ב. כמות מוזמנים – אתם צריכים להחליט כמה מוזמנים תרצו להזמין..אם תרצו להזמין את כל המשפחות והחברים לא בטוח שיהיה לכם מקום לכולם..אם תרצו לעשות הזמנות מצומצמות יותר ייתכן שכן יהיה מקום ולכן חשוב לדעת מראש כמות משוערת של אנשים שיגיעו אליכם הביתה לאירוע.

ג. אוכל – קייטרינג וקינוחים – אנו ממליצים לכם לא לחסוך בקטע של האוכל. גם שהאירוע שלכם בבית זה לא אומר שהאורחים שלכם צריכים לסבול מחוסר מזון או מאוכל לא איכותי. רצוי לפנק את האורחים שלכם בכמות מספקת שתישאר לכולם גם למנה נוספת אם יתחשק להם ולא לגרום להם להרגיש שהם צריכים לאכול קצת כי לא יישאר לכולם. בנוסף, רצוי לדאוג גם לקינוחים איכותיים כמו עוגה, גלידה, מוס שוקולד וכו'..וכן, גם לדאוג שהקייטרינג יהיה כשר עם קינוחים פרווה לאלו ששומרים כשרות. מספיק אחד שיהיה שומר כשרות מכל המוזמנים שלכם שלא יאכל קינוח והוא יהיה בתחושה מבאסת שכולם אוכלים מתוק והוא היחיד שלא יכול לאכול. לכן אנא תוודאו מראש שהקינוחים פרווה, שהקייטרינג כשר ושהוא יכול להזין את כל המוזמנים שלכם פעמיים.

ד. מוזיקה והגברה – רצוי להביא דיג'יי שמגיע אליכם הביתה עם מערכת הגברה איכותית ומקצועית. מוזיקה וסאונד זה דבר חשוב , במיוחד שמתפעל את הציוד איש מקצוע. גם מוזיקת רקע עושה את העבודה..ולא חייבים לעשות מוזיקה של מסיבה מטורפת בבית..כמו כן , ברגע שתרצו לעשות מצגת או לדבר במיקרופון יהיה איש הגברה עם ידע רב שיוכל לעזור לכם להישמע כמו שצריך ללא תקלות של סאונד.




ה. אטרקציה – אנו ממליצים לכם להוסיף איזושהי אטרקציה מיוחדת..למרות שאתם לא ערכתם בר/בת מצווה באולם אלא בבית שלכם עדיין זה לא אומר שהאורחים שלכם צריכים להשתעמם..מבחינתם הם באים לעוד אירוע משפחתי ולכן חשוב לתת להם משהו בנוסף, אקסטרה לחווייה..למשל רקדנים ורקדניות מברזיל, הפרחת יונים, בלונים לאירוע, מתופפים ושופרות, הקלטת שיר ועוד..

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן