בר מצווה בקיץ | בת מצווה בקיץ

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

חוגגים לילד שלכם בר מצווה בקיץ? עורכים לילדה שלכם בת מצווה בקיץ? עונת הקיץ מגיעה וחודשי הקיץ החמים יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר כבר בפתח ולכן יש מספר פרטים חשובים שצריך לדעת על בר / בת מצווה בקיץ.

א. בר מצווה באולם / גן אירועים בקיץ – חשוב לדעת שאם אתם עורכים את האירוע בגן אירועים בקיץ אתם צריכים לקחת בחשבון שאתם חייבים לשמור על קירור. האורחים שלכם יסבלו המון אם יהיה להם חם ואף ירצו לעזוב את המקום מוקדם מהצפוי.. לכן חשוב לשים מזגנים / מאווררים ניידים, במיוחד אם זה נערך בגן אירועים פתוח בקיץ. נחמד גם לתת לאורחים מניפות שהם יוכלו לקבל בכניסה לאולם או לגן האירועים.

אסאדו ארגנטינאי בבר/בת מצווה
אסאדו ארגנטינאי בבר/בת מצווה

ב. בר מצווה / בת מצווה בקיץ מבחינת השתייה – חשוב מאוד לשים לאורחים שלכם בר עם משקאות קרים שיוכלו להתקרר איתם ולחוות אירוע בנעימים.

ג. בר מצווה בקיץ מהבחינה של שבת חתן – קחו בחשבון שכאשר אתם עורכים אירוע בקיץ אתם צריכים לתת לאורחים שמגיעים מוקדם בבוקר מים קרים בקבלת פנים ולדאוג שבבית הכנסת המזגן עובד בצורה תקינה..כי אם לא עדיף לכם לחפש בית כנסת קריר יותר.

ד. בת מצווה בקיץ מבחינת התסרוקת – חשוב לדעת שבקיץ אם תעשו תסרוקת מורכבת או פן היא עלולה להיהרס לכם בעקבות החום הכבד השורר בקיץ.

ה. בר / בת מצווה בקיץ מבחינת התלבושות – צריך להקפיד שאתם לא מלבישים את חתן בר המצווה או כלת בת המצווה בתלבושת ארוכה מידי או בתלבושת מחממת מידיי..אתם לא רוצים שהם יסתובבו מזיעים לאורך כל האירוע.

שירה - בת מצווה תסרוקות ואיפור
שירה – בת מצווה תסרוקות ואיפור

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן