סגנון לבוש לבר/בת מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כולם רוצים להיות המגניבים ביותר, המיוחדים ביותר, היפים ביותר והמתלבשים הטובים ביותר!




סגנון הלבוש בבר מצווה או בבת מצווה הוא שלב קריטי וחשוב להצלחת האירוע ולהענקת מעמד מיוחד עבור הילד/ה שלכם!
יש לנו 2 דברים חשובים לומר לכם בנושא:

דבר ראשון: החלטה על סגנון הניראות –

האם תרצו שהילדה שלכם תיראה בסגון אלגנטי (שמלת ערב מפוארת או חצאית מיני, מחוכים, עקבים, אקססוריז מרשימים) או שהילד שלכם יהיה בסגנון ספורטיבי קז'ואלי – ג'ינס, חולצת טי שרט או מכופתרת, נעלי ספורט, שעון וכו'..

דבר שני: קניית בגדים לבת מצווה או לבר מצווה –

שמלה לבת מצווה - סטודיו נערה

תנו להם להרגיש מיוחדים – לכו איתם למסע שופינג במיוחד עבור האירוע שלהם. אם אתם חוגגים בר מצווה לכו עם חתן בר המצווה למתחם קניות ותרכשו עבורו מס' סטים של תלבושות שונות (מכנסיים, נעליים, חולצות, עניבות, ג'קטים ועוד). כך אתם מונעים מהלך שפתאום בערב האירוע בגד מסוים לא נראה עליו טוב והוא יתעצבן ולא ירצה ללבוש אותו..בנוסף חשוב לרכוש אביזרי אקססוריז מיוחדים כמו: שעון, צמיד, שרשרת וכו'.

אם אתם הולכים עם כלת בת המצווה – הסיפור הוא יותר גדול מכיוון שבנות אוהבות הרבה יותר שופינג וההיצע של הפריטים גדל בהתאם.. עבור בנות האירוע יהיה טוב ומוצלח רק כאשר הן יראו טוב. לכן אתם צריכים לעשות הכל כדי שחוגגת בת המצווה הקטנה שלכם תהפוך לכוכבת הוליווד של ממש. תקנו לה כמה שמלות כדי שיהיה לה אופציה לבחור מה היא מתאים לה ומתחשק לה..

כן, בנות יכולות לקנות שמלה שניראת עליה טוב בחנות אך בבית ממש לא (הכל פסיכולוגי כן?!). כמו כן, חשוב לקנות עבורה מס' תכשיטים יפים (עגילים, צמידים, שרשראות). וכמובן, לא שכחנו את הנעליים – האם נעלי עקב או נעליים רגילות? זו החלטה שאתם צריכים להחליט..כמובן שאפשר לקנות הכל..במסגרת התקציב שלכם.

אם אתם צריכים עזרה – אנו ממליצים לקחת יועצת סטיילינג מקצועית לאירוע שתהפוך את הילד/ה שלכם לסטייליסט ולסטייליסטית של ממש!

ליבי מקרוב - סטייליסטית בת מצווה

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן