עושים סדר: כך תבחרו אולמות לבר מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אירוע בר המצווה של הבן שלכם מתקרב ואתם בוודאי תוהים כיצד תבחרו את המקום המושלם לערוך בו את האירוע המדובר. אין ספק שחשוב לבחור בקפידה את אולם האירועים עבור אירוע מעין זה וזאת בכדי שהוא יאפשר לכולם להנות מהאירוע וכמובן, יעניק לבן שלכם היקר חוויה מיוחדת שהוא לא ישכח לעולם. במאמר הבא תקבלו את כל הטיפים החשובים שיסייעו לכם לבחור בצורה הטובה ביותר אולם עבור אירוע בר המצווה של הבן היקר שלכם.

פרמטרים לבחירת אולם אירועים לבר מצווה

טרם אתם מתחילים בחיפוש אחר אולם, הנה כמה דברים שחשוב מאוד שתקפידו עליהם בתהליך החיפוש, בכדי שהבחירה שלכם תהיה הכי נכונה שאפשר:

הדבר הראשון שיש להקפיד עליו הוא כמובן המיקום של האולם. אם אתם מחפשים מקום שיהיה נוח לכל האורחים שלכם להגיע ויש לכם אורחים מאזורים שונים בארץ, הקפידו לבחור אולם לבר מצווה במיקום מרכזי שיאפשר הגעה נוחה לכל האורחים שלכם. אם אתם מעוניינים לערוך אירוע מצומצם, תוכלו לערוך אותו באולם אירועים קרוב לביתכם. אחד הדברים שחשוב מאוד שתבדקו באולם האירועים הוא כמות מקומות החנייה וזאת בכדי שכל האורחים שלכם ימצאו מקום חניה קרוב ונוח. מעבר לכך, כדאי לבחור במקום שניתן להגיע אליו בצורה נוחה גם באמצעות תחבורה ציבורית במידה ויש לכם אורחים שאינם מגיעים ברכב פרטי. כמובן שגם את הנגישות באולם יש צורך לבדוק וזאת בכדי לאפשר לאנשים מבוגרים או בעלי מוגבלויות במידה ואכן יש לכם אורחים מעין אלה, להגיע למקום בצורה קלה ונוחה.

עיצוב האולם

פרמטר חשוב נוסף הוא העיצוב של האולם. לכל משפחה יש סגנון משלה והעיצוב של המקום ללא ספק יכול להשפיע בצורה ניכרת על ההחלטה שלכם לגבי אולם האירועים. בדקו האם עיצוב האולם תואם להעדפה האישית שלכם, לסגנון האירוע ועוד. חשוב שתזכרו שהאווירה במקום ובמהלך האירוע כולו מושפעת בצורה ישירה מהעיצוב של המקום ועל כן, לא מדובר על דבר שניתן להקל בו ראש. כמובן שיש אפשרות לבדוק מול האולם האם ישנה אפשרות להביא מעצב חיצוני מטעמכם שיעצב את המקום בדיוק כפי שאתם רוצים, במידה והוא לא מעוצב בהתאם לציפייה ולרצון שלכם.

הציוד במקום, המתקנים והמולטימדיה

חשוב מאוד שהמקום יכול ציוד אורקולי מתאים במקום אשר יעביר הן את הסאונד והן את התמונה באיכות מעולה, אחרת האירוע יהפוך להיות סיוט הן עבור העיניים והן עבור האוזניים. יש לוודא כי המקום כולל במה לתקליטן וכן קונסולות של מערכת סאונד שכוללת רמקולים ומגברים וכן תאורה מיוחדת כגון: לייזרים, לדים וכן מסכי ענק לצורך הקרנת הופעות או סרטונים, מיקרופונים ומדונה עבור אומנים במידה והזמנתם כאלה לאירוע שלכם ועוד שלל עזרים שונים הרלוונטיים עבור מפעילים שיגיעו לאירוע. חשוב מאוד לזכור כי הקהל המרכזי של אירוע מעין זה הוא קהל צעיר ועל כן, אין ספק שחשוב מאוד להקפיד שהאולם יהיה מתקדם מבחינה טכנולוגית ויכיל את כל הציוד הרלוונטי. 

קולינריה

אין ספק שאחד הדברים החשובים ביותר בכל אירוע הוא הפן הקולינרי. לא פעם אורחים שמגיעים לאירוע יקבעו האם מדובר על אירוע טוב יותר או פחות בהתאם לקולינריה אשר מוצעת בו. על כן, חשוב מאוד לבחור באולם אשר מציע תפריט עשיר ומגוון הכולל גם אוכל מסורתי יותר וגם גיוון יצירתי וכן, יש לבדוק האם במסגרת הפן הקולינרי במקום ניתן למצוא גם מנות המותאמות לדרישות מיוחדות כגון: מנות ללא גלוטן, מנות המתאימות לצמחוניים או לטבעונים ועוד. האוכל כמובן חייב להיות טרי וטעים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן