טיול בר/בת מצווה מצווה בכותל או בצפת

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

בר מצווה בכותל - בקצב הרוח הפקותמחפשים רעיונות מקוריים ליום כיף לבר מצווה ולא מוצאים משהו מרגש? מעוניינים לקבל רעיונות לטיול בת מצווה אבל יש כל כך הרבה אופציות ואתם לא יודעים במה לבחור? בדיוק בשביל זה אנו כאן!

במאמר זה אנו ממליצים לכם לערוך טיול מרגש עם כל המשפחה שבו חתן בר המצווה יוכל לעלות לתורה במקום קדוש וסמלי – לדוגמא ירושלים או צפת. כלות בנות המצווה יוכלו גם לעשות זאת ולקבל ברכה לעתיד חייהן ולערוך טיול עם כל בני המשפחה למקום קדוש ביהדות.

בר/בת מצווה בכותל או בצפת, עלייה לתורה / טיול בת מצווה: אם אתם רוצים יום ארוך ומיוחד עם כל בני המשפחה, טיול מרגש שבו החוגג/ת ירגישו הכי מיוחדים, זה הרעיון המומלץ שלנו לבר/בת מצווה. אתם מוזמנים לעלות ביחד לכותל, או לבתי כנסת עתיקים בצפת ושם תוכלו לברך את חתן בר המצווה או כלת בת המצווה במקומות הכי קדושים ליהודים ולמדינת ישראל. מעמד זה יהפוך את החגיגה למשהו סמלי הרבה יותר. חשוב לציין כי מעבר לטקס עלייה לתורה יש גם מעמד מרגש שבו כל בני המשפחה מתאספים יחדיו עבור החוגגים ובעצם הופכים את היום המיוחד שלהם למשהו הרבה יותר עוצמתי וחווייתי. עלייה לרגל לצפת הופכת למשהו סימבולי במיוחד אשר במקום זה יש קברים ובתי כנסת קדושים ועתיקים שנבנו לפני יותר מ-700 שנה.

בר מצווה בכותל - בקצב הרוח הפקותניתן להוסיף כל מיני אלמנטים שיעשירו את החוויה כגון: הפרחת בלונים או יונים, הקרנת קליפ או מצגת מיוחדת שהכנסתם מבעוד מועד באחת המסעדות באזור, מתופפים ושופרות, הוספת צלם וידאו וצלם סטילס, לתת מתנות מיוחדות ומעוצבות לבני המשפחה ועוד..

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן