בר מצווה – בת מצווה: חלום שמתגשם

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

רוצים להגשים לילד חלום בבר מצווה? רוצים להגשים לילדה שלכם חלום בבת מצווה?

אטרקציות בת מצווה בר מצווה

אנו נתקלים בהמון משפחות וחוגגי בר מצווה או בת מצווה אשר פשוט רוצים לעשות אירוע שייזכרו למשך זמן רב, מדוע? כי חתן בר המצווה או כלת בת המצווה פשוט רוצים להגשים חלום ולעשות את האירוע הכי מקורי, מטורף ומיוחד שרק אפשר. אך כדי להפוך אירוע רגיל, גם אם הוא מתקיים במועדון בר/בת מצווה או אולם בר/בת מצווה, צריך שלל אטרקציות, מגוון של דברים מיוחדים שיוסיפו המון צבע, אנרגיה ומקוריות לאירוע שלכם! 

אז איך הופכים סתם אירוע רגיל לאירוע בר/בת מצווה מטורף? להלן הטיפים שלנו:

  1. תחשבו מה ילדים בני 12-13 היו רוצים – אנו ממליצים לכם לקחת אטרקציות אשר יוכלו להדהים ילדים בני גיל 12 – 13. רצוי לקחת אטרקציה שהם לא ראו לפני (לדוגמא כניסה לאולם בר/בת מצווה עם מטוס – אטרקציה יחידה במינה בארץ ונמצאת רק אצלנו באתר).
  2. להיות פתוחים לרעיונות חדשים – יש המון אטרקציות, המון נותני שירות וספקים בתחום בר/בת מצווה. חשוב להקשיב לבעלי המקצוע אשר עושים זאת על בסיס קבוע. אם לדעתכם אטרקציה מסוימת יכולה להיות מגניבה אך בעל המקצוע אומר לכם שברוב האירועים שהוא עושה אנשים פחות מתלהבים ממנה, אז תקשיבו לו. רצוי לקחת משהו שייתן אקסטרה לאירוע ולאורחים שלכם. לרוב, לאנשים נמאס מדברים באנליים ומשעממים שחוזרים על עצמם וייזכרו אירוע לטובה אם היה בו משהו מיוחד שלא ראו לפני זה. זאת נקודת המחשבה שאתם צריכים לקחת לפני שאתם סוגרים אטרקציות לבר מצווה או לבת מצווה.
  3. מה שהכי יקר לא בהכרח הכי טוב – חשוב שלא תחשבו מהכיס אלא מהראש. לא תמיד מה שהכי נוצץ, נשמע מפוצץ ומיוחד דווקא יהיה טוב. לעיתים אטרקציות קטנות הן מה שעושות את כל ההבדל. עדיף לקחת 3-5 אטרקציות זולות ומגניבות לעומת אחת גדולה ומפוצצת שנגמרת תוך 5 דקות, למשל אטרקציית כניסה לאולם ולרחבה אם תהיה יקרה מאוד לא בטוח שתשתלם לכם ולמעשה יהיה עדיף לכם לקחת אטרקציית כניסה לרחבה זולה יותר ואת הכסף שחסכתם תוכלו להשקיע למשל באיפור פול מון, הופעת אורח של ראפר או זמר, בר מתוקים, מפל שוקולד, רקדניות ורקדנים ועוד..

מקווים שסייענו לכם לקבל נקודות חשובות למחשבה על ארגון ותכנון אירוע בר מצווה או בת מצווה.. שיהיה המון מזל טוב ובהצלחה!

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן