חבילת אטרקציות לבר/בת מצווה – חבילות שירותים מומלצים לבר מצווה ולבת מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

באתר זה ניתן למצא את נותני השירות הטובים ביותר לאירועי בר מצווה ובת מצווה , בעקבות כך אנו נותנים בפוסט זה את חבילת האטרקציות האיכותית ביותר שתוכלו למצא במקום אחד – גם אטרקציות לבר מצווה וגם אטרקציות לבת מצווה – כאלו שלא תמצאו במקום אחר!

הפקת בלונים - שייקרס

אנו גיבשנו עבורכם מס' ספקים שיחד איתם האירוע שלכם יהיה מיוחד יותר,שונה יותר, מרגש יותר וכמובן כאחד שייזכר יותר לאורך זמן!

אז אילו ספקים אתם צריכים לבר/בת מצווה? הרשימה לפניכם:

דיג'י לבר/בת מצווה – אל תוותרו על שירותי מוסיקה באירוע. דיג'יי טוב יגרום לכל האורחים להגיע לרחבה,לרקוד ולתת לחתן בר המצווה או כלת בת המצווה את התחושה שזה הערב הגדול והחשוב בחייהם!

איפור וסטיילינג לבר/בת מצווה – כדי להיראות טוב באירוע, כדאי לקחת מאפרת לבת מצווה או שירותי סטיילינג והלבשה לבר/בת מצווה. כך תוכלו להיראות כמו בחתונה – אך בגיל מצווה!

אולפן הקלטות – צאו מנק' הנחה שהיום אין אירוע בר/בת מצווה שלא מגיעים לאולפן הקלטות. בין אם להקליט שיר כניסה או דרשה מרגשת לבר/בת מצווה או להקליט ברכות מכל בני המשפחה. כדי שלא יהיו פאדיחות ברגע האמת באולם של זיופים,חששות,התבלבלות בטקסט או אפילו משהו טכני שפתאום המיקרופון לא עובד..מקליטים הכל מראש ועושים זאת בצורה מקצועית.

פירוטכניקה - שייקרס - קונפטי

אטרקציות כניסה לאירוע – אנו ממליצים לא לוותר על כניסה מרגשת ומיוחדת,אטרקציה מיוחדת יכולה להיות הפרחת בלונים,הפרחת יונים,זיקוקים ופירוטכניקה,דרשת ראפ והופעה עם ראפר,כניסה עם שופרות לרחבה,כניסה עם מתופפים,כניסה עם בובות ענק לרחבה,כניסה עם רקדניות בטן ועוד..

צילום ותיעוד – חובה לקחת לפחות 2 צלמים – אחד סטילס ואחד וידאו כדי שיתעדו את כל הערב ויתנו לכם מזכרת גם בעוד 20 שנה מהאירוע המיוחד. אנו ממליצים גם לקחת שירותי מגנטים לבר/בת מצווה כדי שיהיה לכל אורח תיעוד ומזכרת מהיום המיוחד.

שירותי אטרקציות לרחבה – אין מה לעשות, אירוע מוצלח הוא כזה שכל הקהל מגיע ורוקד. כדי לעשות שכולם ירקדו יש המון טריקים. אחד מהם הוא האביזרים ברחבה – כדאי להביא מגוון זוהרים ואביזרי מסיבה. בנוסף רצוי להביא רקדניות מקצועיות שירקדו עם האורחים במקביל כמו רקדנית בטן,רקדני היפ הופ ועוד.. בנוסף מתופפים על דרבוקות ובובות ענק יכולים להצטרף לרחבה ולעשות שמח..

מתנות לאורחים בבר/בת מצווה – רצוי לחשוב גם על האורחים, לתת להם מתנה מיוחדת, אטרקציה כזו שלא ישכחו כל כך מהר – החל מהדפסת תמונה על דיסקים ,מגנטים , ועד נשיקות ממותגות עם תמונה של חתן בר המצווה או כלת בת המצווה.

את כל ספקי האטרקציות לבר מצווה או האטרקציות לבת מצווה שנכתבו כאן תוכלו למצא באתר זה בלחיצה אחת

אם יש לכם רעיונות נוספים לאטרקציות או שעשיתם באירוע שלכם אטרקציות שונות נשמח לשמוע!

שיהיה המון מזל טוב ובהצלחה

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן