קליפ לבר/בת מצווה – לעשות או לא לעשות?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הגעתם למסקנה שאתם רוצים לצלם קליפ שאותו תוכלו להקרין באירוע? החלטה מצוינת! אבל השאלה האם באמת כדאי לכם לעשות קליפ לבר מצווה או לבת מצווה או שמא עדיף שלא.. למה? בדיוק בשביל זה אנו כאן!

למה כן?

איפור בת מצווה

קליפ בר/בת מצווה מקצועי מציג את הילד/ה כמו כוכב של ממש..לשיר באולפן הקלטות ולהשמע כמו הזמרים הגדולים, לרקוד,לקפוץ,להצטלם עם כל מיני אביזרים מגניבים ומצחיקים.. כמו כן, בקליפ ניתן לשלב תמונות מילדות לבגרות.
בנוסף הקליפ יישאר כמזכרת עבור האורחים והמשפחה ותוכלו לצפות בו בכל מהלך חייכם וכך להיזכר כיצד הילד/ה נראו בגיל 12/13 וכיצד הם שרו והיו שמחים ותמימים בגיל הזה ואיזה שינוי התפתחותי הם עברו לאחר כמה שנים.
קחו בחשבון שקליפ בת מצווה שונה מקליפ לבר מצווה – קליפ לבת מצווה אמור להיות בדרך כלל קליפ שיש בו קשר לנשיות,עולם הנערות,לבבות ועוד..ובדרך כלל הוא קליפ עם שיר יותר קצבי. לרוב הבנות מעדיפות להיות במרכז הקליפ ולא להוסיף עוד אנשים לקליפ כמו חברות או משפחה (הורים,אחים,אחיות) אבל לעיתים משלבים את החברות לפי בקשת כלת בת המצווה.
קליפ לבר מצווה שונה בכך שבו יש דגש מאוד גדול על הבר מצווה כמו הנחת תפילין,טקס עלייה לתורה,משחקים ותחביבים (בדרך כלל כדורגל או כדורסל) ומדובר לרוב בשיר מרגש ושקט אשר מהווה את הכניסה לאירוע ולעיתים הבנים מעדיפים לא להיות לבד או מתביישים ולכן משלבים את המשפחה או החברים בקליפ.
בנוסף בקליפ לבר מצווה או לבת מצווה ניתן לעשות עלילה מיוחדת ולאו דווקא להקליט שיר באולפן – אלא לעשות קליפ עם צילומי חוץ שבו ניתן לעשות פעלולים,לצלם במגוון לוקיישנים כמו בים,ביער,בבית ספר.. דבר זה מוסיף מאוד לויזואליות של הקליפ ויכול גם להיות מצחיק ומהנה עבור קהל הצופים באירוע.

כמו כן , קחו בחשבון שאם אתם עושים קליפ לבת מצווה צריך לקחת מאפרת או סטייליסטית שתוכל להפוך את הילדה לדוגמנית של ממש כדי שהיא תוכל להרגיש טוב עם עצמה!

למה לא?

צילום קליפ לבר/בת מצווה

הסיבה העיקרית שבגינה כדאי לא לבצע קליפ היא בגלל שהקליפ אמור להיות מוקרן על המסכים, במצב זה כל הפוקוס של הקהל הולך למסך,ולא לילד/ה שלכם.. בצורה זו אם תרצו שהם יופיעו במקביל קחו בחשבון שהם לא יהיו תחת אור הזרקורים ופחות יתייחסו להופעה אלא יותר לקליפ..וכך כל ההשקעה שלהם ושלכם ירדה לתמיון.
הסיבה השניה שבגללה רצוי לא לעשות קליפ אלא להופיע עם שיר שתקליטו מראש לייב באירוע היא בגלל שתחושת האותנתיות חזקה יותר מתחושה שרואים קליפ ערוך ומתוקתק.. לדוגמא תשאלו את עצמכם מה אתם מעדיפים לראות? משחק כדורגל בטלוויזיה או באצטדיון עצמו? אין כמו החוויה של הקהל,האנרגיה,האנדרנלין שמקבלים גם המופיעים וגם הקהל מההופעה ומהתחושה לראות ולשמוע וכך אנשים יותר יהנו לצפות בילד/ה שר ורוקד מאשר לראות את זה על המסך ערוך. וכמובן במקביל כולם יוכלו לראות ולהנות מהאנרגיה ברחבה,על הבמה ולצפות בהשקעה הרבה של חתן בר המצווה או כלת בת המצווה.

לסיום,
אם אתם רוצים להקרין את הקליפ בכניסה לאירוע חשוב לזכור לא להרוס את הרגע המיוחד.. אם יש לכם גם עוד אטרקציות לכניסה זה יכול להתנגש.. לכן חשוב לתת לכל דבר את המקום שלו.. למשל: להכנס עם אטרקציה מסוימת ורק לאחר המנה הראשונה באירוע להקרין את הקליפ..אם בכל זאת המטרה היא להקרין את הקליפ בכניסה לאירוע אז תנסו לשלב אותה עם אטרקציות שלא לוקחות את כל תשומת הלב מהילד.. למשל עם מתופפים,שופרות,ראפר מצווה,רקדנית בטן,בלונים ועוד..

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן