התהליך שחשוב לדעת לגבי דרשת בר/בת המצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הילד מתבייש לברך את דרשת בר המצווה באולם? הילדה לא רוצה להכנס עם שיר כניסה לאירוע? לא קרה כלום!

אתם כותבים את הטקסט של דרשת בר/בת המצווה ולאחר מכן מגיעים לאולפן הקלטות מקצועי שמתמחה בהקלטות לאירועים ובעיקר בעבודה מול ילדים בגילאי בר/בת מצווה ומקליטים את הדרשה לבר/בת מצווה בצורה מקצועית ביותר הכוללת עריכה,הוספת אפקטים,תיקוני זיופים, הקלטה בטייקים ועריכה סופית הנקראת מיקס ומאסטרינג. כמו כן באולפן ההקלטות עובדים עם הילד/ה על הגיית הברכה, ביטחון, דיקציה, עוצמה וואקלית וכו'.

חשוב לציין כי בהתחלת/בסוף ההקלטה אולפן ההקלטות יחד איתכם בוחר את מוזיקת הרקע של הדרשה..עם הניסיון הרב הקיים לאולפן ההקלטות אתם תקבלו סיוע לבחור מוזיקת רקע שמתאימה לדרשה ומתאימה לילד ולכם וגם כמובן לסוג האירוע.

לבסוף אתם תקבלו את הברכה של חתן בר המצווה או כלת בת המצווה על 2 CD כדי שתוכלו לתת אחד לדיג'יי כדי שישים את הברכה/הדרשה באירוע במהלך הכניסה לאולם וה-CD השני ישאר אצלכם כגיבוי למקרה הצורך..
בצורה זו כאשר מקליטים את הברכה מראש, הילד או הילדה לא יצטרכו להתרגש או להילחץ או אפילו לסרב להכנס לאולם במהלך האירוע, ובנוסף גם הברכה והדרשה תצא בצורה מקצועית הרבה יותר, יבינו את הטקסט טוב יותר ובצורה זו הקהל יחווה עוצמתיות רבה יותר בחוויית הכניסה לאולם ובהתרגשות.. כמו כן, כאשר מקליטים ברכה/דרשה באולפן אפשר לערוך אותה בצורה מלאה וטובה עם מוזיקת הרקע כדי שתשתלב ב-100 אחוז עם מוזיקת הרקע שתבחרו מבעוד מועד.

צריכים סיוע בכתיבת דרשת בר/בת המצווה? צריכים להקליט ברכה לבר/בת מצווה? לחצו לפרטים נוספים

האזינו ל-2 הדוגמאות שלפניכם:


לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן