איך לתכנן אירוע בר מצווה או הפקת בת מצווה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

מסיבות בר/בת מצווה הן אירוע שאתם צריכים להרים ולתכנן מאפס. זה עלול להשפיע עליהם להרגיש כמו שליטים (או שליטים) עבור היום המיוחד הזה. האם כך, מאיפה ובאיזו מידה זה יהיה רעיון טוב בשבילך להתחיל? איך אפשר לתכנן אירוע בר מצווה או בת מצווה ולבצע את הפקת השנה?

נושא

אפוטרופסים רבים מרגישים טוב יותר בהתחלה עם נושא שסביבו הם יכולים ליצור שידול, קישוטים, שעשועים, יצירות אמנות והזנה. גם אתה וגם הילד שלך יעריכו לעשות סידורים שמראים את האינטרסים שלה – בין אם זה נושא משחקים, דינוזאור באש, מסיבת אומנות, בריכת חוף של דשא, טיול אחורה בזמן או חוויה של יצור.

רשימת אנשים שיגיעו להשתתף – הזמנות

כמובן צריך להזמין את בני המשפחה הקרובה והמורחבת וגם את ילדי בני הגיל של ילדת בת המצווה או חתן בר המצווה.. למרות נתונים ברורים כמו הזמן, תאריך ומקום, לשלב נקודות עניין ייחודיות כמו "להביא בגד ים" או "אפוטרופסים צריכים ללכת עם הילדים."

מקום

Asado Con Claudio - חוויה קולינרית על טהרת הבשר בסגנון דרום אמריקאי

אם אתה בוחר את הבית או הדירה שלך הוא לא סביר עבור איסוף צעירים, יש כמה מחוץ לאתר הבחירות המלווים מוקדי ברור (ספירת שיש את היכולת לספר את האמת הביתה אחרי הילדים כבר תפס) . תמורת תשלום קטן, תוכל לעתים קרובות לחסוך מקום במוקד בידור קבוצתי או בתחנה הקרובה. ילדי השכן , התעמלות מתמקדת, אש משרדים הידיים על מרכזי היסטוריים הם גם בולט. התארגנויות מהבית ככלל לעבוד טוב יותר לילדים יותר מחמש מאז צעירים צעירים יותר עלול להיות השתלטו על ידי הסביבה החדשה.



שיפורים

הסביבה היא הכל. לאחר שבחרת נושא, לנצל את ההמצאה קצת כדי להגדיר את הסצנה. תר לא אומר שאתה צריך לנסוע לגרנד קניון למסיבה campout. ילדים הם בדרך כלל יצירתיים; הם לשחק יחד כאשר אתה משתמש בסיסי יחידת המשפחה כדי לשנות את הבית לתוך עצירה לאומית. להקים אוהל, לצאת מנורות חשמל לתפוס גחליליות בפטיו.

הַסָחָה

מותנה בגילים וביכולות להתמקד של המבקרים שלך, הסחת דעת מבחוץ יכול להיות מכה גדולה. כך או כך, ילדים צעירים יותר (אלה מתחת לגיל חמש או חמש) עלולים להיפגע או לצאת החוצה מותשים על ידי הוצאה להורג שמתמשכת יותר מ -45 דקות. לפני שאתם כותבים המחאה גדולה צוחק הליצן, לחשוב על מחפש כמה יכולת בקרבת מקום. אחת האמהות נדהמה לשמוע את מה שחוקרת החוקר המבולבלת מצאה בספריית הטלפונים שאחראית למסיבת מדע של שעתיים. במקום זאת היא שיכנעה את השמרטפית האהובה ביותר של גבירותיה הצעירות ללבוש מקטורן של מדען לבן ולהכין אבקת פופ של לבה. הילדים היו נרגשים עם שחקן שהם בהחלט הכיר והערצה, שמרת המתבגרים שמחה להרוויח, והאמא נשארה תחת תוכנית ההוצאות.

סידור עזרה

נסו לא ללכת רק את זה. הכל יהיה הרבה פחות תובעני על הסיכוי כי יש לך עזרה – שותף לחיים, קרוב משפחה, שכן, סיטר או חברים אשר יכולים לעזור עם תרגילים בנוסף המשרתים וניקוי. זה קריטי במיוחד במקרה שתעסיק מבקרים צעירים אשר שומרים אותם.

אוכל

רעיונות לבר מצווה בבית

עבור התכנסויות קצרות, עוגה וקינוח הוא מאוד את הכיבוד העיקרי שאתה צריך. ילדים צעירים רבים לוקחים את העוגה כנקודת התכנסות של מנהג יום ההולדת כולו, כדי לוודא לתת להם הזדמנות לעזור לעשות את זה (או לבחור אותו מן המאפה). מנהלה מותאמת אישית כי הילד יום הולדת או גברת צעירה מקבל את עיקרי עוגה (וכי הם כנראה לבחור את חתיכת עם הדובדבן ביותר ושיפורים על זה). שקול שיש יותר מסוג אחד של יוגורט קפוא על ידי, על כל פנים, כי בני נוער צעירים יכולים להיות אוכלי אוכלי נוטה להישען על קינוח מעל עוגה. מבקרים מנוסים יותר אולי באמת מעריכים את הגדרת מזון כמו לאכול אותו, אז לחשוב על החלפת בישול עבור המומחיות. משפחה אחת סייעה לרצפת פיצה רצפה על ידי הצבת מכולה אינדיבידואלית של תערובת על רצפת המטבח (אחת לכל מבקר) ונותנת לילדים הזדמנות לשים רוטב, צ'דר וחיתוכים שונים. (פפרוני, פטריות וירקות שונים משפיעים על העיניים והפינוקים המדהימים בפיצה ליחידים). כמו בכל חלקי איסוף הסידור, נסו לתת לרובים ידועים את הרוח הפרטנית, להפוך כנפיים של כנפיים לכנפי דינוזאור, תרנגולות עוף למסיבת סימפוניה.

הוצאות בקרה

אתה לא צריך להשקיע כמות ניכרת של מזומנים לארח מפגש יעיל. זהו מפגש עבור הטייק שלך וחבריה – לא לאפוטרופסים שונים. חילוף חזיזים להראות את הרומן הבא שלך. הילדים פשוט צריכים לשחק. עלויות שליטה כמו כן מרמז כי אתה לא צריך להרגיש מחויבים לשלוח הביתה חבילות goody עם צעצועים יקרים. בעוד כמה מדבקות או אמנות לעשות מזכרות נעימות, רוב השומרים מסכימים כי זו הזדמנות אידיאלית להתחיל להגיד לא להרחיב לקחת מתנות הביתה.

ניהול אחים

זה יום הענק של יום ההולדת, אבל זה לא אומר שאתה יכול להתעלם אחיה ואחיותיה. אם כי ייתכן שתצטרכו לשלוט על קרובי משפחה כדי ללכת לשחק בבית אחר של לוויה, ילדים רבים מעדיפים לא להעביר הזדמנות גדולה עבור הפעילות בבית. אם זה המצב, לאפשר את קרובי משפחה לקבל חבר אחד יוצא דופן. הם יכולים לשחק בחדר אחר או לעזור עם התכנסות (כמו מעניקים, רשויות התערוכה, ברכה אורחים, או שרתים).

לצפות לבלתי צפוי

הדבר הכי קשה להתכונן לכל מסיבת יום הולדת הוא בלתי צפוי. זה מה שאתה יכול לעשות כדי לשמור על הפרעה תחת שליטה:

להיות מוכן למקרי חירום. עוזר מבוגר יכול להתקרב צעיר נסער בעוד כל מה שנשאר מהאירוע ממשיך לחגוג.

מאגר הלהקה עוזר, קרח ורקמות.

אם האפוטרופסים משליכים את הצעירים, הקפד לחשוב על רגישויות כלשהן של מזון או על תנאים משלימים הניתנים להחלה.

אם יש לך חיות מחמד, עדיף לשמור אותם מבודדים מן המבקרים. לשלב אותם חגיגה משפחתית שלך – אבל מבינים כי כמה צעירים מושפעים לרעה על ידי או מודאגים אפילו היצורים עדין ביותר. אז גם, חיות מחמד רבות מפחדים ילדים קטנים אשר אולי לא מבינים שזה תוכנית איומה למשוך זנב או סיכון על כפות.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן