כיצד אתם תוכלו להפוך את הילדה שלכם לכוכבת בת מצווה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הילדה שלכם רוצה להיות כוכבת הבת מצווה שלה!? תנו לה להיות!

יש לה ערב אחד (לפחות עד החתונה) שבו היא יכולה להרגיש כוכבת,להרגיש את עולם הזוהר כאשר כל הזרקורים מופנים עליה,כולם מצלמים אותה,כולם מברכים אותה וכמובן כולם מביאים לה מתנות עם המון מחמאות.

תנו לילדה שלכם להרגיש את אווירת הבת מצווה באווירה רגועה, לא לחוצה כאשר תתנו לה הרגשה שהכל בסדר (גם כאשר אתם לחוצים שהאירוע יתקתק ושכל הספקים יעשו את עבודתם כראוי).

כדי לעשות לילדה שלכם את אירוע הבת מצווה שיתן לה להרגיש כאילו היא בסרט הכי גדול של חייה תצטרכו מס' אטרקציות לבת מצווה וספקי בת מצווה שיעזרו לכם שהערב יהיה מיוחד,חשוב ומשמעותי יותר, להלן מס' אטרקציות ושירותים לבת מצווה שיוכלו לסייע לכם:

1. הקלטת שיר כניסה לבת מצווה – כלת בת המצווה תקליט שיר באולפן הקלטות ותכנס איתו לרחבה וכך תפתיע את כל האורחים אשר יתפעלו מקולה ומהביצוע וכמובן מההופעה המרשימה שהיא נותנת בכניסה לבת מצווה שלה.
2. איפור ותסרוקת לבת מצווה – תנו לילדה שלכם להרגיש הכי יפה ומיוחדת ביום החשוב שלה. תקחו מאפרת לבת מצווה, תקחו מישהי שגם עושה תסרוקות לבת מצווה – בצורה זו ילדתכם תהפוך ברגע אחד מילדה קטנה לנערה מתבגרת. חשוב גם להוסיף שמלה לבת מצווה (רצוי בצבע לבן) כדי שהיא תרגיש כלת בת מצווה ליום אחד!
3. שירותי תוכן ואטרקציות לבת מצווה – אנו ממליצים לכם לקחת אטרקציות ושירותים מיוחדים לאירוע כדי שכל האורחים שלכם יתפעלו מהבת מצווה וידברו עליה גם למחרת ויגידו שהבת מצווה הייתה מקורית, והאטרקציה הייתה מגניבה והבת מצווה שלה הייתה הכי שווה. אילו אטרקציות? תוכלו לבחור ראפר לבת מצווה שיופיע עם הבת שלכם,להוסיף את התא השקוף שבו כולם מקליטים ומצלמים ברכות,מפלי שוקולד,בר ממתקים,הפרחת יונים או בלונים,רקדנית בטן,דמויות מוכרות שרוקדות באירוע,בובות ענק לרחבה,מתופפים ושופרות לכניסה לבת מצווה ועוד..

כוכבת בת מצווה אטרקציות

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן