כמה הערות חשובות לגבי שירותי הצילום

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

שלום לכולם.

בעקבות פניה של הורים רבים לצוותי הצילום השונים אשר מספקים שירותי צילום לבר מצווה או לבת מצווה אנו מעוניינים להסדיר את הנושא ולעזור לכם גם להבין את נושא זה.

צילום בוק בר/בת מצווה
צילום בוק לאירוע

אז אילו שירותי צילום אתם צריכים לבר/בת מצווה ומה חשוב לדעת בנושא?

  1. בוק בת מצווה / בוק לבר מצווה – אתם צריכים צלם אשר יודע לצלם בלוקיישנים מיוחדים או שיש לו סטודיו עם מסך ירוק שיכול להחליף את הרקע שמאחורי לילד/ה. בנוסף חשוב לבחור צלם סבלני ונחמד כדי שתהיה אווירה נוחה ונעימה במהלך הצילומים. כמו כן, חשוב לבדוק שאתם מקבלים את התמונות לפני האירוע כדי שתוכלו להקרין אותם על המסך באולם וגם כדי שתוכלו להשתמש בתמונות לאלבום התמונות שבו תשימו בכניסה וכולם יחתמו את שמם..
  2. הקלטת שיר וצילום קליפ בר/בת מצווה – בנוגע לצילום קליפ חשוב שתבחרו אולפן הקלטות שמתמחה בהקלטות שירי כניסה לבר/בת מצווה ובנוסף יודע לספק שירותי צילום קליפים ברמה גבוהה. הקליפ לאירוע הינו אחד מהאטרקציות ולכן חשוב להשקיע בו את המיטב. יש אפשרות שחתן בר המצווה או כלת בת המצווה יעשו שיר וקליפ משלהם, או שהמשפחה תשתתף איתם או שתוכלו לעשות בעצמכם קליפ ולהפתיע איתו את האורחים ואת החוגג/ת. חשוב לדעת שהקלטה, צילום ועריכה לוקחים זמן ורצוי לתכנן את הקליפ מבעוד מועד. מה שגם חשוב הוא ללכת לאולם או למועדון שבו תחגגו לפני האירוע כדי לבדוק שאכן הדיסק או הקליפ עובדים כראוי.
  3. צלמים במהלך האירוע – חשוב לקחת צוות צלמים המכיל צילום סטילס וגם צילום וידאו – לא מומלץ לקחת רק צילום סטילס או רק צילום וידאו. שילוב של שניהם יספק לכם את המכלול המושלם למזכרת מהאירוע. גם תוכלו לצפות בצורה ויזואלית כיצד האורחים הרגישו וחוו את האירוע וגם תוכלו לקבל תמונות שישארו לכם למזכרת לכל החיים, כמו כן ניתן לקחת גם צלם מגנטים אשר יספק לאורחים מגנטים שיוכלו לשים בבית כדי לזכור לאורך זמן את האירוע שלכם (מומלץ). כמו כן, צלמי הסטילס צריכים להעביר לכם באותו ערב את התמונות. צלמי הוידאו יעבירו לכם עד כשבועיים לאחר האירוע סרטון ערוך. אנו ממליצים לכם להתעקש על כך כדי שלא יהיו טעויות לגבי חומרי הגלם שלכם.

אם יש שאלות נוספות בנוגע לצילום בר/בת מצווה לפני ואחרי אנא צרו איתנו קשר

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן