מגוון שירותי הקלטה לבר מצווה או לבת מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אולפני לי-רון מציעים עבור גולשי האתר מגוון אופציות של שירותי הקלטה לבר מצווה או לבת מצווה..אתם מוזמנים להקליט שיר כניסה לבת מצווה או שיר לבר מצווה, להקליט דרשה לבר/בת מצווה,הקלטת דרשת ראפ מצווה פלוס הופעה עם ראפר מקצועי באירוע,להקליט ברכות מכל המשפחה לבר/בת מצווה לכניסה לאירוע, להקליט ולצלם קליפ לבר/בת מצווה ועוד מגוון אופציות.. להלן מס' דוגמאות:

ראפ מצווה:
דרשת ראפ לבר מצווה אשר מהווה כניסה מקורית לאירוע. מה שקורה הוא כך: אולפני לי-רון כותבים מילים ושיר על הילד אשר חוגג את הבר מצווה, לאחר מכן הוא מגיע לאולפן ההקלטות שלנו ברמת גן כדי להקליט את השיר – אנו עובדים איתו ברמה מקצועית וגבוהה כדי שהשיר ישמע טוב מבחינת הגשת טקסט,דיקציה,זרימה וכו'.. לאחר מכן ראפר מקצועי מגיע לאירוע כדי להופיע עם הילד בכניסה לאירוע – חוויה שאף אורח באירוע לא ישכח – וכמובן אתם לא תשכחו לאורך הרבה זמן!

קליפ לבת מצווה:
לפניכם קליפ במתנה אשר הוקלט,צולם ונערך על ידי אולפני לי-רון (אולפן הקלטות מקצועי ברמת גן). המשפחה פנתה אלינו בדרישה לעשות שיר במתנה שיהיה בהפתעה וכמובן מתנה מקורית לבת מצווה של בת המשפחה – אוריאן. הם בחרו את השיר ואנו כתבנו את המילים המקוריות על גבי הפלייבק אשר הכנו במיוחד עבורם על ידי אנשי מקצוע. הם הגיעו לאולפן כדי להקליט ולצלם..והתוצאה המושלמת לפניכם:

קליפ במתנה לבר מצווה מכל המשפחה והחברים:
לפניכם קליפ במתנה לבר מצווה אשר הוקדש מכל המשפחה והחברים. הקליפ הוקרן באירוע בר המצווה והייתה המתנה המקורית מהמשפחה והחברים לחתן בר המצווה.

שיר כניסה לבר מצווה:
האזינו לחתן בר המצווה מקליט את שיר בר המצווה שלו באולפני לי-רון. הוא בחר לבצע ולהכנס עם השיר הופה של עומר אדם..בהחלט בחירה מצוינת שתקפיץ את כל האירוע והאורחים באוויר ותיצור אווירה מחשמלת!

שיר ראפ לבת מצווה:
כניסה מקורית לבת מצווה – הקלטת שיר ראפ לבת מצווה באולפן הקלטות המתמחה בראפ והיפ הופ. אנו כותבים על הילדה את שיר הראפ, היא מגיעה לאולפן ההקלטות כדי להקליט את שיר בת המצווה בסגנון ראפ ולאחר מכן אנו מופיעים עם כלת בת המצווה באירוע ומרימים את כל האורחים והרחבה באוויר! מומלץ!!

שיר כניסה לבת מצווה:
הקלטת שיר לבת מצווה ע"י כלת בת המצווה, אשר בחרה את השיר מה שאת אוהבת של גלי עטרי..ביצוע מצוין ואנו בטוחים שכל האורחים היו נרגשים כמונו!

הקלטת ברכה מאמא לכלת בת המצווה:
האזינו לברכה של אמא לבת מצווה של הילדה הקטנה שלה אשר מתבגרת והופכת לנערה..בהחלט אחת מברכות הבת מצווה המרגשות ששמענו!

הקלטת ברכות לבר מצווה מהמשפחה:
האזינו לברכות לבר מצווה מכל המשפחה אשר הוקלטו באולפני לי-רון והושמעו באירוע לפני כניסת המשפחה לרחבה באולם. השיר המלווה את הברכות הינו ברכת הכהנים..הוקלט באולפני לי-רון

דרשה לבר מצווה – מקורית,מקצועית ומרגשת:
האזינו לדרשת בר המצווה המקורית והמרגשת שהוקלטה באולפני לי-רון על ידי חתן בר המצווה.

חדש!! שיר בת מצווה מקפיץ,שמח ומקורי:
אתם מוזמנים להאזין לשיר בת המצווה "האוטו שלי היופי שלך" עם מילים מקוריות עבור בת המצווה..שיר בת מצווה מקפיץ,שמח ומקורי שירים את כל האורחים באוויר ויביא אותם לרקוד ברחבה! ממליצים לכם לשמוע!

הקלטת שיר כניסה לבר מצווה – תל אביב:
רוצים שיר מקפיץ ומטורף לכניסה לבר מצווה שלכם? בואו להקליט את השיר תל אביב של עומר אדם! מומלץ!!!

לשמיעת דוגמאות נוספות אתם מוזמנים להכנס לערוץ היוטיוב הרשמי של אולפני לי-רון – אולפן ההקלטות המוביל בישראל להקלטות שירים,ברכות ודרשות לבר מצווה או בת מצווה.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן