מועדון או אולם? במה כדאי לבחור?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לא מעט משפחות נתקלות בהחלטה הקשה הזו של הבחירה בין מועדון לבר/בת מצווה שמיועד בעיקר לחברים ובין אולם לבר/בת מצווה שמיועד בעיקר למשפחה – אז במה כדאי לבחור? להלן :

מועדון לבר מצווה או לבת מצוה:

דימסיה - מועדון אירועים שמתאים לבת/בר מצווה

אם אתם מעוניינים לערוך לילד/ה מסיבה במועדון חשוב שתדעו שמרכז הערב אלו החברים – אתם צריכים לרגש,להצחיק ולהפתיע אותם עם כל מיני אטרקציות כדי שהערב הזה ייחשב למוצלח. אתם צריכים לקחת בחשבון שמועדון מיועד לריקודים,מוזיקה וקצת יותר בעייתי להביא אנשים מבוגרים או להביא משפחה רחבה מכיוון שבדרך כלל מדובר על מועדון קטן יותר מאולם אירועים. כמו כן, חשוב שתקחו בחשבון שבמועדון אתם צריכים תכנון מסודר לערב – החל מקבלת הפנים,הכניסה לאירוע, זמן ריקודים,אטרקציות מיוחדות ומשחקים וכמובן לדאוג לאוכל גם לצעירים וגם למבוגרים.

אולם לבר מצווה או לבת מצווה:

כאשר רוצים לחגוג את האירוע שלכם באולם חשוב שתדעו שמרכז העניינים מעבר לילד/ה שלכם אלו הם האורחים,המשפחה והקרובים שמגיעים לפרגן לכם בשמחתכם. כדי לדאוג לאורחים אתם צריכים לדאוג בעיקר לאוכל טוב,אווירה טובה ואולם מכובד. כמו כן, האורחים לא רוצים לצאת בהרגשה כאילו הם באו לחינם והם רוצים לקבל תחושה שהם באו לבר/בת מצווה – לכן חשוב לתת להם שואו: כניסה מרשימה לאולם עם שופרות, כנריות או ראפר ושלל אטרקציות כאלו ואחרות, לדאוג לדיג'יי טוב שיוכל להביא את האורחים לרחבה ולא להשאיר אותם ישובים ליד שולחן האוכל (כי איך אומרים? אם יש מוזיקה טובה עם אורחים ברחבה אז האירוע נחשב להצלחה). כמו כן, חשוב שתדעו לפנק אותם גם במזכרות כמו מגנטים,דיסקים עם שירים, או מתנות טעימות כמו סוכריות,מפלי שוקולד או בר מתוקים ועוד מגוון רחב של אפשרויות לפניכם..

מנדרין לופט - אולם לבר/בת מצווה

השוני בין אולם למועדון מתבטא בעיקר בקהל היעד – אם קהל היעד שאתם רוצים להזמין הוא ברובו ילדים/חברים רצוי לעשות זאת במועדון. אם קהל היעד שאתם מעוניינים להזמין הינו ברובו קהל מבוגר אז רצוי לעשות זאת באולם!
כמו כן, חשוב שתזכרו שמועדון מקנה אווירה יותר של מסיבה,שמחה ואנרגיה אשר שונה מאולם שמתבטא באווירה בעיקר של להגיע ולכבד,לאכול ולרקוד קצת ואז ללכת.. לכן חשוב לשלב באולם גם אטרקציות מגוונות שיעלו את הערב שלכם לגבהים חדשים כדי שהאורחים שלכם יהנו כמה שיותר וישארו כמה שיותר זמן באירוע!

 

 

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן