בחירת תסרוקת, איפור ושמלה לבת מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

איך לבחור תסרוקת ואיזו תסרוקת לעשות לבת מצווה? כל הפרטים כאן!

מור גלאם: איפור ותסרוקות לבת מצווה

הרבה בנות רוצות להיות הכי יפות , הכי מתוקתקות באירוע בת המצווה שלהם. לצורך כך אתם צריכים לקחת שירותי איפור ותסרוקת לבת מצווה, וכן גם שמלה ייחודית ומרשימה. כולם צריכים להתאים לנערה שלכם ליום החשוב בחייה (לפחות עד לחתונה).

אז איך לעשות זאת? להלן השלבים:

א. בחרו מאפרת  – תבחרו מאפרת לבת מצווה טובה שמתאימה את עצמה לכל ילדה. רצוי לא לקחת מאפרת שלא התעסקה בעבר עם ילדות מבחינת האיפור. לילדות צריך לשים חומרים שונים ולהבליט להם את הפנים בצורה שונה מאשר לכלות בחתונה למשל. כמו כן, ילדות דורשות סבלנות רבה יותר.. יש להן הרבה דרישות ולעיתים לא מרוצות וצריך לבצע שוב. לכן קחו מאפרת שיודעת להתמודד עם סוגיות מסוג זה. אנו ממליצים להפגש עם המאפרת לפני יום האירוע בכדי שהיא תדגים לכם על פני הילדה מה היא הולכת לעשות באיפור לבת מצווה.

ב. בחרו מעצב/ת שיער – חשוב לבחור מעצב או מעצבת שיער לבת מצווה שיודעים להיות חדשניים, לדעת מה ילדות בנות 12 מעוניינות לעשות עם שיערן. חשוב לדעת כי ייתכן שתפנו למעצב שיער, תבצעו תסרוקת ואז הילדה לא תאהב ולא יהיה לה ביטחון עם השיער לאירוע. לכן, חשוב ללכת למעצב השיער מספר ימים לפני האירוע, לבצע בדיקה שבה המעצב יעבוד על השיער שלה בפועל וידגים כיצד התסרוקת תיראה, כך אתם מורידים גם לכם וגם לילדה חשש ולחץ רב מהתסרוקת לבת מצווה.

ג. שמלת בת מצווה – חשוב לבחור שמלה אשר תציג את הילדה שלכם בצורה הטובה ביותר. יש שלל חנויות המיועדות לשמלות בת מצווה במגוון סוגים, צבעים וגדלים. תנו לילדה שלכם יד חופשית לבחור את הבגד שהיא אוהבת ואיתו היא תרצה להכנס בבת מצווה. אם תגבילו אותה ותחליטו בשבילה ייתכן שהיא לא תרגיש טוב עם המראה החיצוני שלה ולא תהיה שלמה עם הופעתה. כמו כן, חשוב גם לשים לב למחירים ולא להוציא הון תועפות על השמלה, כי בכל זאת שמלת בת מצווה היא לא שמלת כלה.. אם תצטרכו עזרה וייעוץ מקצועי ניתן לפנות לסטייליסטית מיוחדת לבת מצווה.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן