עיצוב בר מצווה / בת מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אחד הדברים שהופכים את האירוע למרשים, מוצלח ומקורי וכל כך מיוחד הינו העיצוב. 

המילה הקטנה הזו שווה כל כך הרבה.. למה? אנו כאן כדי להסביר!

ריקי בלונים-סוויט דרימס הפקות

ברוב גני האירועים, האולמות והמועדונים קיימים מעצבי אירועים אשר ישמחו לעזור לכם לעצב את האירוע שלכם. הם יעזרו לכם לעצב את המקום לפי דרישתכם, יעזרו לכם להחליט כיצד לסדר את השולחנות, אילו פרחים יהיו בשולחן, אילו קישוטים יהיו באירוע (בכניסה, ברחבה, בשולחנות, ועוד), יעזרו לכם לקבל החלטה האם ואיפה לשים בלונים או נרות וכו'.

החלק החשוב ביותר הוא להחליט נכון. החלטות שגויות לגבי העיצוב יכולות לעלות לכם ביוקר.

צריך לזכור כי לא מדובר בחתונה, אלא בהפקת בר מצווה או בת מצווה.

הכי חשוב מבחינת העיצוב שהילד או הילדה שלכם יוכלו לבוא לידי ביטוי ובצורה זו הם יהיו שמחים באירוע. למשל לעצב את הכניסה למועדון עם משהו שמבליט את התחביב של חתן בר מצווה – אם הוא אוהב כדורגל אז לעשות בלונים בצורת כדורגל בכניסה לאולם כדי שכל האורחים יבחינו בכך. אם זו כלת בת המצווה שאוהבת את גאליס אז ניתן לשים פוסטרים ענקיים בכניסה או לשים תמונה שלה מעוצבת לצד שחקני גאליס.

כמו כן, לגבי עיצוב שולחנות. צריך להבחין בין שולחנות משפחה לשולחנות ילדים. בשולחנות משפחה אכן רצוי לעצב בצורה יפה ואסטתית עם נרות, פרחים, כיסויים על כיסאות, אך כאשר זה מגיע לשולחנות הילדים רצוי לעצב את האולם או המועדון בהתאם לכך. חשוב לא לשים דברים שבירים ליד הילדים כמו נרות כי כולנו יודעים כמה הילדים אוהבים להשתולל ולהתרוצץ באירוע וברחבה, לכן טעות אחת קטנה יכולה לעלות להם ולכם ביוקר.

אז מה כן לשים סביב שולחנות הילדים? רצוי לשים סביבם ממתקים או גימיקים מסוימים כמו בר שוקולד, שערות סבתא וכו'..

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן