אירוע בזמן הקורונה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

משבר נגיף הקורונה הביא איתו עצירה מלאה של כל פעילויות התרבות והפנאי, האירועים ואפילו לחלקנו את העבודה.  לזמן יש חוקים משלו וייתכן ותאלצו לחגוג לילד או לילדה בר מצווה או בת מצווה בזמן הסגר ובידוד, כיצד מתמודדים עם בר/בת מצווה בזמן הקורונה? המדריך המלא לחגיגת אירוע פרטי בזמן ההסגר.

בר/בת מצווה בזמן הקורונה? התחילו להסביר לנער/ה את המצב

כחלק מהגעה לגיל הבגרות, משבר נגיף הקורונה הוא מבחן המציאות האמיתי לכל נער בר מצווה או נערת בת מצווה. כחלק מהמציאות החריגה של תקופת בידוד וסגר הקורונה אנו נאלצים להסתגר רוב היום בבתים, מציאות בה לא ניתן לפגוש משפחה וחברים ולא ניתן להתקהל יותר משני אנשים שלא מאותה משפחה.

בת מצווה תקופת הקורונה / בר מצווה בימי קורונה

במצב שכזה, טרם חשיבה על פתרונות ורעיונות מקוריים לחגיגת בר מצווה או בת מצווה בבידוד, עליכם לשבת עם הילדים שלכם ולפתוח בשיחה בוגרת המסבירה את האפשרויות הקיימות במציאות החדשה.
בשיחתכם עם הילדים אל תחששו לפתוח הכל, וודאו שהילדים מבינים את גודל האתגר שבתקופת הקורונה, הסבירו לנערי ונערות המצווה שייתכן שגם לאחר שנחזור לשגרה עדיין יחולו הגבלות שונות ואנשים עתידים לפחד מהתקהלות לחודשים הקרובים ואולי יותר.
נתון נוסף שאין להתבייש בו היכולת הפיננסית שלכם, במרבית משקי הבית ייתכן והמצב הכלכלי לא בהכרח זהה למצב טרם הקורונה, משמעות הדבר היא שגם אם נוכל לקיים אירועים ייתכן ולא יהיה כסף לממן אותם בתקופה הקרובה.

אירוע בר/בת מצווה בזמן ההסגר ובתקופת הקורונה

המשפחה והחברים מרחוק: חגיגת בר/בת המצווה בבית
אחד מהרעיונות הנפוצים והמעניינים של תקופת הקורונה הוא חגיגת בר או בת מצווה בבית, בהתאם לחזרה הטבעית לשבטיות המשפחתית, התייחסו לאירוע הבר מצווה או הבת מצווה הביתיים כיום חג נוסף לכל דבר ועניין.
לכבוד אירוע בר/בת המצווה בבית הכינו מאכלים מיוחדים למשפחה הגרעינית (ניתן להכין יותר, לארוז ולתת לסבא/סבתא כמשלוח אוכל מהאירוע), מומלץ להתייעץ עם הילד וניתן אפילו להזמין משלוח ממסעדה אהובה.
בנוסף למאכלים, ניתן לצפות בסרט שבחרתם או פעילות גיימינג מגבשת עם הילדים במשחקי הקונסולה שברשותו.
לאירוע שכזה, ניתן בתחילה להתחיל עם ברכות מהמשפחה והחברים באמצעות תוכנות לוידאו מרובה משתתפים כמו אפליקציית ZOOM או סקייפ אם אין לכם הרבה אורחים.

בר מצווה בידוד הסגר קורונה
בר מצווה בידוד הסגר קורונה

הפיקו קליפ בהשתתפות המשפחה והחברים
במקום אירוע ניתן להנציח את ההגעה לגיל בר או בת המצווה באמצעות קליפ מושקע בעריכה מקצועית.
במצב שכזה, ניתן לבקש מכל המשפחה והחברים לצלם את עצמם מברכים ושרים שיר שבחרתם, את הסרטונים המצולמים תוכלו להעביר לשירותי עריכה מקצועית מרחוק ואלו יערכו לכם קליפ מושקע המסכם את התקופה במקום האירוע.

במקום אירוע, בדקו חלופות: טיול ליעד בישראל
לאחר הסרת הגבלות התנועה תוכלו לצאת לטיול, טיול כחלופה לאירוע בר/בת מצווה אינו דבר חדש ומתקיים מדי שנה במסגרת החלטת אלפי משפחות בישראל ובעולם.
בימים שבשגרה משפחות המחליטות על טיול במקום אירוע, בדרך כלל יעדיפו יעד בחו"ל, דווקא עכשיו זהו הזמן להכיר את הארץ ולהימנע מלהגיע למדינות זרות בתקופה הקרובה.

לאחר המשבר: אירוע מצומצם בהתאם להגבלות והמצב החדש
אם אתם בכל זאת מתעקשים לחגוג אירוע בר/בת מצווה עם אורחים מרובים – עדיף שתמתינו מספר חודשים.
לאחר משבר הקורונה, גם אם אולמות האירועים יחזרו לפעילות מלאה, לא בטוח שהמשפחה והחברים שלכם יחזרו לאותה הפעילות עקב פחד מהידבקות עתידית או בעיות כספיות שלא יאפשרו להם להעניק מתנות כספיות עקב לחץ כלכלי זמני.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן