רעיונות מקוריים לבר מצווה או לבת מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

תמיד חלמתם על אירוע מקורי? חשבתם ולא מצאתם מה אתם יכולים להוסיף לאירוע כדי שידברו עליו גם אחרי תקופה ארוכה? לנו יש 5 המלצות עבורכם כדי שאירוע בר המצווה או בת המצווה שלכם יהיה מקורי,מיוחד ומושקע הרבה יותר.. 

שולחנות משחק לבר/בת מצווה - יאללה מסיבה

להלן 5 הרעיונות המקוריים לבר מצווה / לבת מצווה המומלצים על ידינו:

  1. דרשה לבר מצווה או דרשת בת מצווה : ברעיון זה, המטרה היא לרגש את האורחים ע"י ברכה קצרה שאותה מקריא הילד החוגג או מקריאה הילדה החוגגת. יש כאלו שמעדיפים להקליט את הדרשה מראש כדי למנוע לחץ והתרגשות מצד הילד שיכולים להרוס את הרגע. בנוסף, אופציה מקורית יכולה להיות להפוך את דרשת בר/בת המצווה לשיר. מה הכוונה? כולם יצפו להקראת דרשה בנוהל הרגיל אך פתאום הילד/ה יכנסו עם שיר כניסה לבר/בת מצווה מקורי ומרגש שירים את כל האורחים מהכיסאות. ניתן גם לקחת שירותים מקצועיים של אנשים שיעזרו להם לעשות זאת בצורה טובה עוד יותר כמו אולפן הקלטות מקצועי שייתן לכם שירות של הקלטת שיר לבר/בת מצווה כולל תיקוני זיופים,שירה יחד עם זמר, ניתן להזמין שירות של ראפר מקצועי שיופיע עם הילד/ילדה באירוע ויהפוך את הכניסה להופעת היפ הופ מטורפת, ניתן לקחת שירות של זמר/ת שיופיעו בדואט מקורי באירוע..ניתן לעשות שיר משותף עם כל החברים אותו הם יקליטו באולפן מראש ויכנסו ביחד עם הילד/ה..ועוד מגוון אופציות.
  2. דוכני מזון – מפלי שוקולד / בר מתוקים – אין ילד שלא אוהב ממתקים ואין אדם מבוגר שלא אוהב שוקולד כדי שזה יזכיר לו את הילדות. לכן אין אורח שלא יהנה מדוכן ממתקים עשיר ומגוון אשר יוסיף צבע וטעם לבר/בת מצווה.. אנו ממליצים להוסיף מפל שוקולד מתוק או בר ממתקים אשר יעמוד בכניסה לבר מצווה או באזור הרחבה וייתן לאורחים עוד משהו טעים ומתוק לנשנש. ניתן גם כמובן לעשות דוכן שערות סבתא,וופל בלגי,ברד ועוד..
  3. התא השקוף לבר/בת מצווה - מדיה בר

    התא השקוף – מדובר בתא צילום אשר תוכלו להוסיף לאירוע שלכם ובו האורחים יצלמו את עצמם שרים,מברכים,צוחקים ובעצם..כל מה שהם ירצו לעשות. הם נכנסים לתא שקוף שבו הם מצולמים לאורך כל האירוע וכל אחד בתורו יוכל להקדיש משהו מסוים לחתן בר המצווה או כלת בת המצווה.. תוכלו לשים את התא השקוף בכניסה לאירוע או בקרבת האולם שבו כל האורחים נהנים מהבופה לפני האירוע..מדובר במזכרת לכל החיים ורעיון מקורי להוסיף לאירוע שייתן לאורחים את המחשבה שהם חשובים ושהאירוע מושקע ומתועד בתא הצילום.

  4. בובות ענק – כאשר כולם ברחבה רוקדים זה הופך את האירוע לחוויה מטורפת. בדיוק בשביל זה אתם צריכים שכולם יבואו לרחבה וירקדו בלי הפסקה כדי לגרום לכל האורחים להנות וגם לתת לילד/ה תחושה שהאירוע טוב וכולם נהנים יחד איתו/איתה. אנו ממליצים לכם להוסיף בובות ענק לבר/בת מצווה שאיתם כל האורחים שלכם יוכלו לרקוד ולהצטלם. הבובות גם מוסיפות הרבה אנרגיה חיובית ושמחה ברחבה.
  5. שולחנות משחק ועמדות מולטימדיה – הילדים שמגיעים לאירוע לא בהכרח באים כדי לאכול כמו המבוגרים, לכן צריך להעסיק אותם במשחקים מיוחדים כמו סנוקר,הוקי שולחן,כדורגל שולחן וגם בעמדות מולטימדיה כגון משחקי מחשב וXBOX עם מגוון משחקים עשיר. כדאי להוסיף גם אזור ילדים ולחשוב על האורחים הקטנים שבאירוע כדי שלא יתרוצצו בין המבוגרים שבאים לכבד בעיקר את ההורים והמשפחה וכך כל הקהל יוכל להנות בדרך שלו.




אם אתם רוצים לקבל רעיונות נוספים אנא צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם!

כוכב הבובות - בובות ענק לבר מצווה/בת מצווה

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן