בחירת אולם / מועדון / גן אירועים לאירוע בר מצווה או בת מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

איך לבחור אולם או גן אירועים לבר מצווה? איך לבחור מועדון לבת מצווה? כל מה שאתם צריכים לדעת ולחשוב על בחירת מקום לחגיגת בר / בת מצווה במקום אחד!

מבצע בר ובת המצווה מתחיל, כהורים לילדים הממתנים לאירוע החשוב, אתם מפקדים על מבצע לכל דבר ועניין, חגיגה המצריכה בחירת אולם אירועים, בדיקת אישורים, בירור לגבי ספקים ואנשי מקצוע, חשיבה ותכנון רב.
אם לא שילמתם כספים יקרים למארגן מסיבות, דעו לכם שכל התהליך על הכתפיים שלכם ועליכם להבין מראש מה עומד לפניכם ואיך לתכנן את המבצע המורכב כדי לתכנן לילדכם אירוע מכובד והמאורגן בצורה ראויה.

כל האולם כולו

בחירת אולם או גן אירועים לחגיגת הבר/בת מצווה זהו הצעד הראשון, העיקרי והחשוב ביותר.בחירת אולם בצורה שגויה עלולה להוביל לאירוע כושל, ברמה נמוכה ואף לסכן את קיום האירוע בכלל.
טרם בחירת האולם, חשבו על רעיון מיוחד, קונספט מקורי ומעניין שיוביל את האירוע, שתפו את ילדכם וחשבו ביחד על מספר רעיוניות אפשריים (אירוע ים – תיכוני, מסע בין כוכבים, דרום אמריקה, המערב הפרוע ועוד).
לאחר קביעת הקונספט, החליטו על טווח תקציב אפשרי המתאים ליכולת הכלכלית שלכם והחלו לחפש אולם.

אם לא רואים – לא סוגרים

אולם בר מצווה
אולם בר מצווה

טרם סגירת אולם/גן אירועים, יש צורך לבדוק מספר דברים חשובים:
– עליכם לבדוק את המיקום המתאים למרבית המוזמנים, מרחק נסיעה העולה על חצי שעה ממקום מגוריהם של מרבית המוזמנים, עלול לגרום לירידה משמעותית בכמות אישורי ההגעה. התחשבו באורחים ובחרו מיקום נוח.
– חפשו את שם אולם/גן האירועים בגוגל וברשתות החברתיות, קראו המלצות וביקורות.
– לאחר בחירת רשימה של אולמות, יש לבדוק מול מנהל כל אולם האם קיים רישיון עסק, בקשו לראות את רישיון העסק ובדקו האם תאריך הרישיון תקף למועד האירוע המתוכנן (מקום שאינו מחזיק ברישיון עסק או רישיון עסק שאינו מיועד לאירועים, עובר על החוק ומסכן את קיום האירוע).
– יש לברר מול מנהל האולם כיצד הקונספט הנבחר יכול להתממש, המלצתנו היא להיות פתוחים לרעיונות נוספים מצד בעלי המקום. יחד עם סגירת הקונספט, יש להתחיל לבדוק האם אתם עומדים בטווח המחירים שקבעתם לעצמכם מראש.
– את הקונספט תוכלו לבנות באמצעות אטרקציות שונות, בדקו עם מנהל האולם אילו חבילות הם מציעים, עם אלו ספקים ובעלי מקצוע הם עובדים (לפעמים ניתן לסדר הנחה משמעותיות עבור צלמים, DJ/תקליטן, מעצב/ת אירוע ועוד). בדקו האם בעלי האולם מציעים בחבילה אחת אטרקציות שונות (או מאפשרים הכנסת אטרקציות חוץ משלכם) כגון חדר משחקים לילדים, חדר מנוחה להורים, מפגש עם ידוענים, מגנטים, הקלטת שיר לבר/מצווה באולפן, צילום קליפ, סדנאות מגוונות ומגוון אטרקציות הקיימות בשוק כיום.
– כל אירוע מחייב טעימות, עבור האורחים עיקר הזיכרון מהאירוע הוא האוכל, בקשו לטעום מהעמדות מאירוע קיים ולהגיע ליום טעימות. אל תתפשרו על איכות האוכל ואף נסו לשפר את האיכות וכמות העמדות בהתאם למחיר שיקבע.
– בקשו להסתובב במתחם האירועים בזמן אירוע, בדקו את איכות הניקיון באולם ובשירותים, בררו את רמת האבטחה, בדקו את מערכות ההגברה ותאורת המקום ובחנו את התנהלות צוות האולם.
בצעו רשימה של "הערות/שאלות" למנהל האולם טרם הסגירה.
– אם תרצו להביא זמר/זמרת/הרכב מוזיקלי/להקה תצטרכו לבדוק מול האולם/גן האירועים/המועדון האם ההגברה מתאימה. האם הלהקה מביאה את הציוד שלה וכמובן איזה ציוד..ומה האומנים צריכים מבחינת הגברה וסאונד. וכמובן לדאוג להם לחדר פרטי שהם יוכלו להתארגן כראוי לקראת ההופעה באירוע שלכם.

רוח המפקד

כמפקדים על מבצע "אירוע בר/בת המצווה" עליכם לחלק משימות בהתאם, לבדוק מול כל נותני השירותים שהם מבינים את אשר סוכם עימם, להסתייע בבני משפחה, לוודא הגעה (ניתן להסתייע באמצעות חברות אישורי הגעה), לברר את הצורך באוטובוס/מיניבוס שיסיע את הילדים הלוך-חזור, לבדוק עם חתן/כלת בר המצווה שהם מכירים את כל סדר הפעולות באירוע (בדגש על אירוע בו הקלטתם שיר באולפן לבר/בת מצווה), לתכנן כיצד שומרים על תיבת הכסף והמתנות ולבצע רישום של כל הפעולות הנדרשות בהתאם לאטרקציות והדרישות שלכם.

רק בתכנון נכון, חשיבה על הרעיון המתאים וחיפוש הספקים הנכונים – תוכלו להשיג את האירוע עליו הילדים חולמים, אירוע בו תוכלו להתגאות עוד שנים רבות.
עכשיו נשאר רק לאחל מזל טוב.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן