בר/בת מצווה לתאומים או תאומות

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

כל הורה המתכנן לילדו בר מצווה או לילדתו בת מצווה, כבר מכיר את כאב הראש הגדול בתכנון האירוע והדרישות היקרות של חתן/כלת האירוע.
בתכנון בר/בת מצווה לתאומים או תאומות נראה ממבט ראשון כי כאב הראש ואתגר התכנון והתקצוב עומדים להיות כפולים או בהכרח יקרים הרבה יותר מאירוע ליחיד, ביצוע התהליך באופן הנכון ייתכן ויגרום לכם דווקא להזמנות פז נדירה.


מצב שונה מתקופת הינקות
הורים רבים לתאומים/תאומות מספרים על לילות רבים ללא שינה ומחשבות לגבי ההתנהלות הכפולה, המשימות הכפולות הצפויות בכל פעולה ולהורים הרבים גם המחשבה על ההוצאות הכלכליות הכפולות העתידיות להגיע במהלך השנים.
למרות שגידול ילדים אף פעם לא הופך לקל באמת וכל גיל עם האתגרים שלו, הורים לתאומים ולתאומות מדווחים על טריקים רבים בגידול ומימון הילדים לאורך השנים.
חשוב לנו להרגיע ולהסביר כי את הטריקים המוכרים ניתן להמיר לאירוע בר ובת המצווה לתאומים, בשלל דרכים מקוריות כך שעסקת החבילה המשותפת תהפוך למתנה ארגונית וכלכלית.

2 במחיר של 1
זהו אחד הימים המרגשים ביותר בחיי הילדים או הילדות ותפקידכם כהורים הבוחרים באירוע לילדים, להרים אירוע מכובד בזמן קצר יחסית המתאים ליכולות הכלכליות שלכם ולקו המחשבה של הילדים.
תתפלאו, אולי לראשונה בחיי גידול התאומים או התאומות, אינכם צריכים לבצע את כל המשימות והתקצוב באופן כפול – אירוע בר/בת מצווה לתאומים/תאומות אינו הוצאה כפולה ואינו חייב להיות יקר יותר מאירוע בודד, ההפך הוא הנכון, בביצוע תכנון נכון ניתן להגיע למצב בו הורים רבים לילדים שאינם תאומים יוציאו כפול מכם על שני אירועים נפרדים ויקרים…ואתם? חוסכים ובגדול.

בר בת מצווה לתאומים ותאומות
בר בת מצווה לתאומים ותאומות

אם אין ברשותכם את האפשרות הכלכלית להיעזר במתכנני אירועים, עליכם לשבת עם הילדים ולבחור קונספט (נושא כללי) לאירוע, מכוון ומדובר באירוע בר/בת מצווה כפול תוכלו להתאים אירוע ברוח תאומים בפן הגברי כמו גיבורי פעולה או פיראטים ולתאומות בפן הנשי כדוגמת אירוע אופנה נוצץ או אירוע סובב סגנונות ריקוד.
רעיונות לליבת האירוע אינם נגמרים והמלצתנו היא מדוגמאות עבר נפוצות, ישנם הורים המנפצים את תקרת המגדר ובוחרים לשלב אירוע של נסיכים ונסיכות, אירוע ים-תיכוני, תחפושות ועוד.
יחד עם הקונספט ניתן לשלב פעילויות שונות ואף ניתן לבנות אירוע ללא קונספט מרכזי ובבניית אירוע הכולל מספר פעילויות (לרוב הילדים ירצו נושא מרכזי לאירוע), פעילויות ואטרקציות שונות קיימות בשפע: הקלטת שיר מקורי באולפן הקלטות, סדנאות שונות, זמר מוכר, ידוען או אושיית רשת, עמדת משחקי קונסולה,ראפר, רקדניות ועוד אטרקציות הנפוצות יותר או פחות בשוק.
המלצתנו החמה, לבדוק עם בעל האולם עם אלו ספקים עובד – ייתכן ותמצאו מחירים טובים יותר על DJ, צלמים וספקי אטרקציות שונים.

חשוב להבין, כל הפעילויות האלו סובבות שני ילדים, החברים בדרך כלל אותם החברים, אם לא מדובר באותם החברים קרוב לודאי כי מדובר על הוספה של מספר ילדים קטן יחסית.
באירוע בר/בת מצווה התמקדות המוזמנים רחבה יותר ולא רק לילדי הכיתה, המשפחה הרחבה היא אותה המשפחה.
בהתאם לרצון התאומים/תאומות, את התלבושות לאירוע ניתן להתאים באופן זהה בדרך המוכרת להורים עם תאומים, במידה והילדים ירצו לגוון תוכלו להשיג תלבושות זהות בצבעים שונים – במידה ומדובר בחליפות שלא נרכשות ברשתות הגדולות, תוכלו להשיג מחיר זול יותר על שתי חליפות או שמלות ערב נרכשות.

אירוע ככל האירועים
כמו בכל אירוע, עליכם לדאוג להתמקח על מחיר המנה וכמות האוכל והעמדות וייתכנו מספר מנות בודדות נוספות עקב הצטרפותם של חברים נוספים מצד הילד השני. בכל אירוע (ובמיוחד באירוע הכולל גם מבוגרים) אין להתפשר על איכות האוכל ויש לדרוש טעימות.
עליכם לחלק את שלבי האירוע על מחשב, לחשב הוצאות באמצעות טבלת אקסל (מומלץ גם להכין לשונית של הכנסות מהאירוע), לוודא זמנים עם הספקים וחשוב ביותר להכין את הילדים לכל שלבי האירוע (במיוחד אם הקליטו שיר באולפן הקלטות מקצועי).

הורים יקרים, אולי לראשונה בחייכם קיבלתם פרס בהיבט הכספי והתכנוני – בר מצווה לתאומים או בת מצווה לתאומות כאירוע כפול הם פרס ארגוני ובמיוחד פרס כלכלי.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן