בת מצווה | בר מצווה – מדריך ליום האירוע – עשה ואל תעשה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

היום הגדול שלך הגיע? יש היום בת מצווה או בר מצווה? להלן מדריך מה לעשות ומה לא לעשות באירוע וכיצד להתנהל מול ספקים,מול האולם,וכמובן מול הילד/ה שחוגג/ת בר/בת מצווה.

אז מה כן לעשות?

בר מצווה בת מצווה - מדריך למשפחה ליום האירוע

הדבר הכי חשוב הוא להתקשר לכל הספקים ונותני השירות שהחלטתם לעבוד איתם ולוודא שהם מגיעים,שרשום להם ביומן את השעה ואת הכתובת, ובנוסף אם סיכמתם על דברים מסוימים רצוי לתת תזכורת מהירה מה סיכמתם שלא יהיו אי הבנות באירוע החל מצלמים,מפיקי האירוע,האולם,הדיג'יי,ספקי האטרקציות וכו'..

בנוסף חשוב לוודא שיש לכם את כל מה שאתם צריכים להביא לאירוע – החל מכסף לספקים ונותני השירות,ציוד כמו בגדים,אקססוריז,דיסק עם שיר שהקלטתם אם יש,גיבוי של דברים שאתם צריכים לאירוע וכו'..

במקביל רצוי לעזור לחוגג הבר מצווה או לילדת בת המצווה להוריד את ההתרגשות – לדבר איתם,להרגיע,לעזור ולתת להם את התחושה אמנם שזה הערב הגדול שלהם, אך זה עוד יום הולדת כמו כל ימי הולדת עד היום. אנו רוצים להמנע מכך שהילד לא ירצה להגיע בסופו של דבר לאירוע או שמרוב התרגשות יעדיף לבלות בחדר ההתארגנות של האולם מאשר ברחבת האירוע.

ומה לא לעשות?

אל תשימו את הקופת כסף ללא השגחה – היו מקרים שבהם כל המוזמנים הכניסו צ'קים ומעטפות לתיבה ובסוף האירוע אף אחד לא מצא אותה והיא נגנבה.

אל תתנו לאולם להוציא מנות שאתם משלמים עליהם ללא בקרה – תמיד חשוב לוודא כמה הגיעו בסופו של דבר כדי למנוע מצב כזה שהאולם יוציא 200 מנות שבפועל הגיעו 150 איש,לדוגמא.

אל תשימו את המכונית שאיתה אתם מגיעים לאירוע ללא שמירה – פורצים רכב רבים יודעים שמכונית המשפחה החוגגת מכילה דברים יקרי ערך שהם מעדיפים לאחסן במכונית..אתם לא רוצים לסיים את האירוע כשהרכב שלכם והחפצים היקרים שלכם לא שם.

והאחרון וההכי חשוב אל תעשו אירוע ללא בדיקת אישורי האולם – בטיחות,אבטחה,רשיון עסק – כדי למנוע אסון חס וחלילה או במקרה הכי קטן שלא יגיעו במהלך האירוע שוטרים ויסגרו את האולם ויהרסו לכם את הערב.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן