סידור בלונים לבר/ת מצווה

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

עד לפני שנים לא רבות נחשבו הבלונים למוצר ילדותי המיועד לילדים קטנים או לקישוט באירועים ילדותיים. הבלונים כיכבו בקייטנות כמו גם בימי הולדת שנערכו לילדים קטנים בגני הילדים.

היום אנחנו כבר יודעים שהבלון הוא מוצר ייחודי שניתן ליצור בו אינספור יצירות פאר מופלאות ולקשט בהם כל מקום. החל ממסיבות יום הולדת, גם של מבוגרים, דרך אירועים עסקיים וכלה בחתונות גדולות ומכובדות.

מובן שם באירועים כמו בר מצוה או בת מצווה יכולים הבלונים לתפוס מקום של כבוד ולהעניק מראה ייחודי ומכובד.

מה עושים עם הבלונים במסיבת בר המצווה?

אם לא יצא לכם לראות אירוע בר מצווה שכל האולם מעוצב בהשראה של הבלונים, אתם כנראה רוצים לקבל הסבר על מה בדיוק מדובר כשאומרים ״בלונים לבר מצווה״. אז ראשית יוצרים את שער הכניסה מהבלונים. השער יוכל לעמוד מחוץ לאולם והוא גם יכול להיות ממש בשער הכניסה. השער כבר יוצר את האווירה הראשונית והוא מרמז על מה שמצפה בפנים בתוך האולם. 

עם אותם הבלונים באותם צבעים ובאותו סגנון יוצרים מרכזי שולחן יפים אשר אלו משדרגים מאוד כל אולם שבו בחרתם לאירוע. הבלונים במרכז כל שולחן יוצרים מראה מכובד ונעים לעין כאשר מדובר במשהו קליל שלא מכביד על העין.

אפשר כמובן להוסיף וליצור בלונים בצורה של ספרות 13 לבר מצווה או 12 לבת מצווה כשזה יוצב על ידי כסאו של החתן או כסאה של הכלה.

בלונים בלי להתפשר על האיכות

הכנת הבלונים לאירוע חייבת להיעשות עם בלונים איכותיים בלבד. 

אף פעם אל תתפתו לזלזל בזה. אם הבלונים לא יהיו איכותיים הם יתפוצצו כבר בעת ההכנה של עיצובי הבלונים או בעת ההכנות לאירוע כאשר הבלונים נמצאים בתנועה.

אתם חייבים לוודא שהבלונים שלכם יישארו יפים, מבריקים ונפוחים היטב לאורך כל האירוע.

בלונים טובעים נשארים בדרך כלל במיטבם גם אחרי האירוע ואם תיקחו אותם הביתה תגלו שהם שורדים ושורדים עד שאתם פשוט נועצים בהם מחט…

צבעים לבר מצווה

איזה צבעים מתאימים לעיצובי הבלונים לבר מצווה או בר מצווה? אז האמת שקשת הצבעים רחבה מאוד וממש לא נוכל לקבוע מה מתאים לכל אירע. אך בגדול נוכל להמליץ לכם על שילובים של צבעים מטאליים עם צבעי פסטל מעודנים שאלו ייצור יחד מראה אצילי ומרשים גם יחד. כמו למשל בלונים כסופים עם ורוד פוקסיה, יהיה שילוב מדהים למסיבת בת מצווה. לעומת זאת כחול עם זהב יהיה מרשים ומיוחד למסיבת בר מצווה. אך תוכלו בהחלט ללכת על שילובים רבים אחרים. כל שילוב אחר עשוי לצאת מושלם אם הוא ייעשה באופן מדויק, על ידי אנשי מקצוע ועם חומרי גלם איכותיים וטובים בלבד.

אז אם גם אתם רוצים לשדרג את מסיבת בר או בת המצווה, לכו על עיצובי הבלונים. אתם לא תתחרטו.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן