בר מצווה או בת המצווה חייבים להיות יקרים? אם לא באולם אירועים לא בהכרח

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם אתם עומדים להפוך לחלק מהמועדון העצום של ההורים שנאלצו להוציא סכומים נכבדים עבור אירוע בת או בר המצווה, הקדישו כמה דקות כדי לנסות לשנות גישה.
אירוע בר/בת מצווה? בחשיבה מקורית ותכנון נכון – אם לא תבחרו באולם, תוכלו לחסוך כסף רב.

האמת נחשפת: האירוע בעיקר בשביל הילדים

אירוע בר בת מצווה
אירוע בר בת מצווה

אירוע בר ובת המצווה מוקדשים להגעתם של הילדים לבגרות, אירוע שכולו ציון דרך לחייהם של הילדים לימוד חוויות חיים, הבנת הוצאות כספיות ותהליכי ארגון יספגו על-ידי הילדים באופן מורכב ובוגר הרבה יותר מבעבר.
כל החלטה של ההורים בדבר האירוע יכולה לשנות את תהליך החשיבה של הילדים בשלבים בוגרים יותר, לכן הורים יקרים – זה הזמן שלכם ללמד את הילדים שלכם שיעור חשוב לחיים, לחשוב על רעיונות לבת מצווה ובר מצווה, לחסוך כסף רב ולהקל על עצמכם בתהליך ארגון בר המצווה לילד או בת המצווה לילדה.

כמה עולה לעשות בת מצווה / כמה עולה לעשות בר מצווה? תלוי בתכנון!

מבלי להמעיט מערכו של אירוע בר/בת המצווה, הרי שאירועים מסוגי בר/בת המצווה מהווים שלב אמצע בתהליך השינוי בחיים ודווקא אירועים אלו מגוונים ונעשים בדרכים רבות ובסגנונות שונים: טיסה משפחתית לחו"ל, חגיגה בבית כנסת/כותל בלבד, אירועים מצומצמים הכוללים הפעלות שונות (בר ובת מצווה שלא באולם), אירוע קטן במסעדה ועוד מגוון אפשרויות לצמצום ההוצאות וזמן הארגון.
למרות האפשרויות הצנועות הרבות, הורים רבים בוחרים במסלול היקר בהרבה הכולל בר/בת מצווה באולם, עם אוכל רב, DJ, צלמים, הפעלות רבות, הסעות ותהליכים רבים יקרים ומסובכים.
מבחינת החוויה עבור הילד, במרבית המקרים לא תמצאו הבדל, כל ילד המבקש אירוע בר/בת מצווה מחפש יום מיוחד הסובב פעילות מעניינת עם חבריו ומשפחתו.
בגילאי 12 ו – 13 נדיר למצוא ילדים המבינים את המשמעות של ההוצאות הכספיות, לעומתם אתם ההורים מרגישים את ההוצאות ואת זמן ארגון כל משימה ומשימה ולכן כשעושים אירוע מפוצץ ויקר אך עדיין משיגים את אותה התוצאה עבור הילד באירוע מצומצם ומקורי, מגיעים למסקנה כי אירועים גדולים ויקרים מופקים בעיקר עבור גאוותם של ההורים השונים ולאו דווקא עבור הילדים.
אם הילד מחפש את החוויה ולא את ההוצאה הגדולה, קפצו על ההזדמנות, חסכו זמן וכסף רב ועל הדרך למדו את הילדים משמעויות רבות.

בר מצווה? בת מצווה? לא באולם

רעיונות לבר/בת מצווה אינם מחייבים אולם אירועים, ההנחה הבסיסית היא שתמיד יהיו הורים שיבחרו באולם (גם בבת/בר מצווה באולם ניתן לחסוך בהוצאות) ולכן לאחר שהבנו כי העיקר היא החוויה עבור הילדים ולכן עדיף אירוע מצומצם, הכלל הראשון הוא לוותר על אולם אירועים.
אולם אירועים מייקר את ההוצאות בהבדלים של אלפים ופעמים רבות עשרות אלפי שקלים, כאשר אתם מתכננים את ההוצאות וקובעים עם הספקים השונים במקומות שאינם אולמות – אתם שולטים על ההוצאות וחוסכים כספים, הכספים האלו יכולים להיות מנותבים להוצאות משק הבית, בחירה בטיול נוסף קצר למשפחה ולהורים עם החשיבה הפיננסית ניתן גם להגדיל ראש ולהפקיד את הכספים שלא הוצאתם על אירוע באולם ישירות אל תוך תכנית חסכון לילדים.

רעיונות לבר המצווה או הבת מצווה (לא באולם)

 

אטרקציות לבת מצווה - איפור פנים
אטרקציות לבת מצווה – איפור פנים

הוצאות רבות יכולות להצטמצם משמעותית לאחר חשיבה וקצת מקוריות, בעזרת רעיונות לבת/בר מצווה הקיימים בראש של כל אחד מאיתנו ניתן לספק את החוויה שאותה הילדים מחפשים.
מבחינת מיקום, במידה והבית מספק גדול או קיימת חצר גדולה ניתן לקיים את האירוע במתחם הביתי שלכם, במידה ואין באפשרותכם לארח תוכלו לשכור מתחם ייעודי המאפשר להכיל את כמות המוזמנים הרצויה (וילה להשכרה עם המלצות טובות, חדר קריוקי גדול ועוד).
בעידן הדיגיטלי, אין צורך להדפיס הזמנות, ניתן להעביר הודעה עם אימוג'ים מגוונים בוואטסאפ ולקבל במהירות אישורי הגעה.
הפעלות לאירועי בר/בת מצווה קיימות בשפע ומאות ספקים מתחרים על כל תחום, ניתן למצוא DJ במחיר סביר (לכל ספק תמיד בדקו המלצות), הקלטת שיר לבר/בת מצווה באולפן הקלטות מקצועי (נפוץ מאוד ומתאים לכל סוגי האירועים) וכן מספיק לחפש מספר דקות בגוגל ולמצוא שלל מפעילים שונים.אם תרצו לחסוך חלק מהפעילויות, תוכלו לשלב מיקום עם פעילות מובנת יחד עם שאר הספקים, לדוגמה: בר/בת מצווה בחדר קריוקי פרטי וגדול, שיר עבור בר/בת המצווה באולפן הקלטות ואוכל קר/חם במתחם (אם המקום לא מספק אוכל, חפשו בגוגל קייטרינג לאירועים).
בהתאם לדוגמה הזו, תוכלו לבנות כל אירוע מצמוצם ובכל מקום אשר תבחרו.


וזכרו, בשביל הילד או הילדה? העיקר החוויה. עבורכם? פחות הוצאות ויותר מקוריות.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן