איך לעצב בת מצווה בהפתעה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אירועי בת המצווה הם אבן דרך מרגשת הן עבור החוגגת שזה עתה מגיעה לגיל 12, והן עבור הוריה שנוכחים לגלות איזו דרך ארוכה עברו במרוצת השנים.

אירועים מסוג זה נהוג לתכנן מראש במשך זמן רב, ולא אחת הדבר אף נהפך לנשף של ממש עם שמלה מותאמת ואטרקציות נלוות שמלוות את החוגגים והחוגגות מכיתתה של הנערה. אולם לצד זאת, ישנן גם משפחות המבקשות לערוך אירוע נוסף, אירוע משפחתי ובו בני המשפחה יזכו לברך באופן אישי את החוגגת ולקחת חלק באירועים המרגשים.

אם אתם מתכננים לערוך אירוע שכזה ושוקלים לחגוג בת מצווה בהפתעה מוחלטת, הרי שיש לנו כמה וכמה טיפים שיעזרו לכם לשדרג את החגיגה פלאים.

מקום האירוע

אל תמהרו לחפש אחר מקום רב רושם יתר על המידה. נסו אפילו להסתמך על המקומות שאתם מכירים ואוהבים דוגמת מסעדה אהובה.

לצד מסעדה, תוכלו גם ללכת לפארק או לחוף, ממש לערוך אירוע שבו אתם מביאים מאכלים אהובים ונמצאים במקום שבו אתם נוהגים מעת לעת לבלות בנעימים.

דקורציה לאירוע

הפריטים השונים שיעטרו את האירוע יכולים להשפיע פלאים על האווירה כולה.

את זה אתם תוכלו להשיג באמצעות שלל אפשרויות שונות ומשתנות דוגמת מאהלים גדולים לחוף הים שיאפשרו לכם לתחם את האירוע ולהקנות מידה מסוימת של פרטיות (וכן גם צל מפני השמש הקופחת).

תוכלו להזמין מעמדי בלונים גדולים ומרשימים שיהיו סביב המתחם ובכך יאפשרו לכם לצבוע אותו בצבעים מרהיבים ויפהפיים ואף לעטר את המעמדים עם כיתוב ברכה עבור החוגגת.

די בכך שתקימו מתחם שכזה ותגיעו אל המקום האהוב והמוכר, כדי שהדבר יתקבל בהפתעה גמורה על-ידי החוגגת שזה עתה הגיעה לגיל בת מצווה.

אוכל תמיד ישמח לבב אנוש

אוכל היה ותמיד יהיה מוקד האירוע.

כאשר אתם מזמינים בני משפחה וחברים קרובים לחגוג בת מצווה בהפתעה, הרי שעדיין חשוב שתמצאו פתרונות שונים שיענו על תאבונם של המוזמנות והמוזמנים.

ניתן להזמין מגשי אירוח ססגוניים ממגוון חברות קייטרינג שונות המספקות את שירותיהן לקהל הרחב, וניתן גם להביא שלל מאכלים מוכנים מראש ממסעדות המספקות שלל מאכלים ושנפוצות בעיקר בטרם כניסת השבת.

ההמלצה האישית שלנו היא על מגשי אירוח המביאים עמם צלחות נהדר לצד שלל מאכלים שונים ומשתנים ממנות ראשונות, דרך עיקריות ועד לקינוחים.

תיעוד האירוע

אנו יודעים שלרוב כאשר מדובר באירוע בהפתעה הרי שקשה לחשוב על כל פרט ופרט בחגיגה.

אנו כאן להזכיר לכם שעדיין מדובר בזיכרונות שתרצו לצפות בהם בשנים הבאות, ועל-כן הקפידו לנדב את אחד מבני המשפחה או המוזמנים האחרים כך שיתעדו ויצלמו את האירוע החל מן ההפתעה הגמורה של החוגגת המאושרת ועד לחגיגות עם כל המשתתפים.

מאחלים המון מזל טוב, ולחיי עוד הרבה אירועים מרגשים ומשמחים.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן