איך מתכננים בר מצווה חלומית לילד

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הילד שלכם הגיע לגיל המצוות? גיל 13 המיוחל? קודם כל ולפני הכל – מזל טוב והמון ברכות. כעת, הגיע הזמן לתכנן את הסידורים המקיפים ביותר – החל מבחירת אולם האירועים, שירותי המוזיקה, צלם האירועים, שירותי המזון והקייטרינג, וכמובן אטרקציות הכניסה לבר מצווה. כל אלה חייבים להיבחר בצורה מקצועית, יחד עם המלצות חיוביות, ותכנון קפדני ורציני עד לפרטים הקטנים ביותר. במאמר זה, נדבר על שלושת המקומות שבהם בר המצווה הכי נצפה, וכמובן נסקר כל אחד ואחד מהם.

בר מצווה באולם

אולמות אירועים הוא מתחם פרטי אשר מתוכנן ומותאם ב- 100% למגוון רחב של אירועים הנחגגים בישראל. אולמות האירועים מכילים רחבת ריקודים גדולה ועשירה, רחבת ישיבה ואוכל, ולעיתים גם חצר גדולה או גן. למעשה, עוד משחר ההיסטוריה, בתקופות של בית המקדש, האולם כיכב ושימש כמקום כניסה ייעודי. כמו כן, באולמות האירועים המודרניים קיים בר או דלפק משקאות שמספק לאורחים מגוון רחב של משקאות חריפים. בדרך כלל, כשמדברים על אולמות אירועים אי אפשר להתעלם מרמת ההשקעה, העיצוב, ותודעת הלקוחות. ברוב המקרים, קבלת האוכל והמשקאות מוגשים ישירות לשולחן האורחים, כמו כן גם הכיבודים והתוספות.

אולם אירועים תהיה בחירה מצוינת עבור משפחה שמעוניינת לחגוג את בר המצווה בצורה המושלמת ביותר.

בר מצווה בכותל

הכותל (המכונה: הכותל המערבי) נמצא במדינת ישראל כ- 2000 שנה ונחשב כאחד המקומות העתיקים. מדובר על מקום די שומרני, דתי, וברוב המקרים גם קדוש מאוד. הכותל המערבי, בדת היהודית, נחשב כמקום הקדוש ביותר ובו מתרחשים מידי יום אלפי תפילות לקדוש ברוך הוא. הכותל המערבי תוכנן בסגנון אדריכלי רומי, וגובהו עומד על כ- 60 מטרים לפחות. אם אתם דתיים בנשמתכם, מיודדים מאוד לה', ללא ספק, תכנון בר מצווה בכותל היא הדרך הנכונה והטובה ביותר לעלייה לתורה ולתכנון שמחות. ניתן להזמין בר מצווה בכותל עם שלל ספקים מגוונים, קייטרינג איכותי לבר מצווה, ודברים נוספים. שימו לב: תכנון בר המצווה בכותל המערבי תלוי בזמינות האירועים הקרובים, ודרוש בהזמנת מקום מראש.

בר מצווה בבית

הכלכלה בישראל היא מאוד קשה, לא פשוטה, ולעיתים גורמת לנו לתכנן אירועים מסיבות אישיות וכלכליות. זה לא בושה, זה נכון ומומלץ לחסוך כסף במקומות הנכונים. הפקת בר מצווה בבית היא דרך נפלאה לציין את 13 השנים שעברו לבנכם היקר, וכעת הוא מגיע לגיל המצוות. יחד אם זאת, אם אתם עורכים בר מצווה בבית, כדאי לתכנן אותה כמו שצריך. פנו את המקומות המיותרים, הפכו את החצר לגן עדן ממשי, והכניסו אווירת בר מצווה לשכונה ולחצר הביתית. ניתן להיעזר בשירותיו של מפיק אירועי בר מצווה, וספקים משניים וחיצוניים. כמו כן, תוכלו להזמין חברת קייטרינג חיצונית לצורך הסעודה, יש להזמין רב בצורה פרטנית, וכמובן צלם.

באתר זה, תוכלו למצוא את כל השירותים לאירועים בני ובנות המצווה, וכמובן לקבל טיפים מומלצים מהבלוג. באתר שלנו תוכלו לצפות בנותני השירותים, הספקים המלאים, בהטבות והמלצות שונות, ובדברים נוספים. מחפשים רעיון לבר מצווה הקרב? התייעצו איתנו.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן