בת מצווה כפרית בטבע – איך מפיקים זאת לבד?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

אם אתם רוצים לחגוג את אירוע בת המצווה בצורה שונה ובמקום מיוחד, אתם חייבים להפיק בת מצווה כפרית בטבע. עם הפקת בת מצווה כפרית שתעשה בטבע תוכלו לחגוג בצורה מיוחדת ומרגשת את אירוע בת המצווה ולחוסך לא מעט כסף על אולם. מעבר לכך, תיהנו מחוויה מרגשת ומיוחדת שתשאיר לכם זיכרון נעים ומהנה מאותו אירוע אשר ילווה אתכם לאורך שנים רבות.

מהו אירוע בת מצווה כפרית בטבע?

אירוע בת מצווה כפרית הוא אירוע מיוחד ומרגש עבור חוגגת בת המצווה. אירוע זה בשונה מאירוע בת מצווה רגיל נחגג בטבע ולא באולם אירועים או לופט. האירוע עצמו הוא בסגנון כפרי וכך גם האוכל שמותאם לסגנון בת המצווה, האווירה טבעית מאוד ונעימה בחיק הטבע, המרחב הוא גדול וכמובן שאר המוצרים השונים שכוללים: כסאות, שולחנות ועוד מותאמים לסגנון בת המצווה. מדובר על חוויה בלתי נשכחת הן לחוגגת בת המצווה והן למשפחה ולחברים. בנוסף לכך מדובר על מסיבת בת מצווה אינטימית עם האנשים הקרובים ביותר באווירה שונה ממה שאתם מכירים שכל אחד יכול להתחבר אליה.

כיצד מפיקים אירוע בת מצווה כפרית?

הפקת בת מצווה בטבע באווירה כפרית תוכלו להפיק לבד עם עזרה של אנשים קרובים או איש מקצוע, או שתוכלו להיעזר בחברת הפקה מקצועית שתהיה אחראית על כל ההפקה בעצמה. אם החלטתם לבצע הפקת בת מצווה לבד, יש להביא בחשבון שעליכם לתכנן את האירוע כמה חודשים מראש בין חודשיים לשלושה ולדאוג לכל מה שצריך באירוע, בין שזה כסאות ושולחנות, מוזיקה טובה, פעילויות, אוכל ושתייה, הפתעות לילדים, עוגת בת מצווה, ברכת בת מצווה, הסעות ועוד. מדובר על הפקה לא קטנה שדורשת תשומת לב והקפדה לפרטי פרטים כדי לקבל אירוע מושלם בדומה לאירוע באולם.

למי מתאים אירוע בת מצווה כפרית?

אירוע בת מצווה כפרית בחיק הטבע מתאים לכל מי שמתחבר לאווירת הטבע. אם אתם חובבי טבע ואוהבים שטוחים פתוחים ולא סגורים בחיק הטבע, בת מצווה כפרית בטבע היא מה שאתם צריכים. כמו כן, חשוב שחוגגת בת המצווה אוהבת את הטבע ומתחברת לקונספט הכפרי אחרת תהיה בעיה להפיק את האירוע עצמו.

מה היתרונות של הפקת אירוע בת מצווה בטבע?

הפקת אירוע בת מצווה בטבע כולל לא מעט יתרונות על פני דרכים אחרות לחגיגת בת מצווה. ראשית, מדובר על נוף פסטורלי ויפיפה בטבע שלא מצריך השכרת אולם ותשלום עליו כפי שנהוג באולם. שנית, הנוף פתוח ללא תשלום וללא הגבלת זמן ואפשר לחגוג כמה רוצים ללא הגבלת זמן. שלישית, אין צורך לסגור תאריך במקום כמו שנהוג באולם, מכיוון שהטבע פתוח לכולם כל הזמן בכל ימי השבוע ללא הגבלה. רביעית, האווירה במקום שונה עד מאשר מאוד במקום סגור. אפשר ליהנות משטחים נרחבים, לרקוד, לאכול ואף לבצע פעילויות שונות. חמישית, אפשר לשלב פעילויות שונות לילדים והן למבוגרים כדי להפעיל את האורחים. שישית, אפשר לשים מוזיקה גבוהה בלי שהשכנים יזמינו משטרה או ידווחו על רעש במקום. שביעית, אפשר לנצל את התפאורה המהממת של הטבע ולמצוא מגוון מקומות ואתרים מיוחדים לחגיגת האירוע בין שזה ברכסי ההרים, בלב יער, בגן טבעי ומפואר, בפארקים הגדולים ועוד. שמינית, התמונות באירוע בת המצווה יוצאות הכי טובות שמדובר על אירוע במקום פתוח, במיוחד אם האירוע מתקיים בבוקר.

שאלות נפוצות על בת מצווה כפרית בטבע

אם יש לכם ניסיון בהפקת אירועים במקומות פתוחים תוכלו לעשות זאת לבד ולחסוך את הכסף על הפקת האירועים, אך אם מדובר על אירוע ראשון של הפקה רצויה להיעזר בחברת הפקות שתדאג לכל הדברים הקטנים.

בת מצווה כפרית בצבע מתאימה לכל הגילאים מהגילאים הצעירים ועד לגילאים המבוגרים אף על פי שמדובר על מקום פתוח וקריר.

אם יש לכם אורחים מבוגרים רצויי שתבחרו מקום עם רצפה כדי שיהיה להם קל לשהות במקום בכל מהלך האירוע.

את הבת מצווה הכפרית בטבע רצוי לחגוג בחודשי האביב, הקיץ והסתיו. בחורף מומלץ פחות בגלל הגשמים והקור במקום. לכן רצוי לתכנן זאת למועדים חמימים יותר ולהתחשב באורחים המבוגרים היותר שתמיד קר להם.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן