רשימת V צ'ק ליסט לאירוע בר / בת מצווה בכדי לחגוג בראש שקט!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

לפני שסוגרים אירוע בר ובת מצווה חשוב להכין רשימת V צ'ק ליסט מסודרת, כדי שלא תשכחו פרטים בארגון ותכנון האירוע החשוב לילדכם ולכם. אילו סעיפים צריכים להיות ברשימת הכנה לבר ובת מצווה? מתי מגיע כל שלב בצ'ק ליסט? ומדוע חשוב לתת לילד/ה אחראיות מסוימת על ארגון הבר/בת מצווה? טרם ארגון בר/בת מצווה, עברו בזריזות על המדריך המלא.

צ'ק ליסט לבר ובת מצווה: מה? מתי? מי?

בהכנת צ'קט ליסט לבר ובת מצווה מומלץ לתכנן טבלת אקסל מסודרת או טבלה כתובה ידנית, הטבלה חייבת להכיל בראש ובראשונה את התקציב הכולל לאירוע, קביעת התקציב הכולל תסייע לכם בהוצאה מבוקרת עבור שאר נושאי האירוע.
עבור כל נושא שנרשם בצ'ק ליסט לאירוע רשמו את הנושא, התקציב (במידה וצריך תקציב לאותה משימה), ספק (אם צריך) האחראי לביצוע, סטטוס ביצוע (בטיפול/נסגר) והערות למלל חופשי – עליכם להבין שארגון אירוע בצורה מסודרת תבטיח לכם שליטה ושקט נפשי.
מומלץ להכין גיליון או קובץ אקסל נוסף המוכן כבר לרשימת הצ'קים והמתנות.

אילו נושאים צריכים להופיע בצ'ק ליסט לבר/בת מצווה? לאחר סעיף התקציב, רצוי לרשום את סעיף המוזמנים וההזמנות והאם אתם לוקחים חברה המבצעת את הבקרה, צלם אירוע ומגנטים, גן/אולם אירועים לבר/בת מצווה, קייטרינג אם אתם עושים את האירוע בחצר הגדולה בבית או במקומות פתוחים אחרים, DJ/תקליטין, אטרקציות לאירוע (לדוגמה: הקלטת שיר לבר ובת מצווה באולפן הקלטות עם צילום קליפ ומפעילים שונים בזמן האירוע), לבוש מיוחד לאירוע (בחסכון תקציבי, ההורים יוכלו ללבוש בגדים איכותיים הקיימים ברשותם) ואיפור ועיצוב שיער (איפור בעיקר בבת מצווה).
לאחר הכנת הצ'ק ליסט התחילו לחשוב על קונספט לאירוע, סוגי קונספטים קיימים בכמויות ועל המשפחה להתאים את הקונספט המושלם בעבור נער או נערת המצווה.

בר ובת מצווה מסמלים את תחילת העצמאות של הנער/ה

הורה שלא מערב את הילד בכל ההכנות לאירוע מחטיא את המטרה, זה הזמן שלכם להעביר את השיעור הראשון ואולי החשוב ביותר בארגון צ'ק ליסט, למידת חשיבותם של היבטים בחיים, אחראיות אישית, ערך לכסף ועמידה במשימות – על כל אלו ילדכם יבחנו בצבא ובחיים העצמאיים כל יום מחדש.
ברמה הבסיסית על הילד להיות שותף פעיל ברשימת המוזמנים של חבריו לכיתה, בחירת התקליטן בהתאם למוזיקה שהוא אוהב, בחירת הקונספט, הסכמה על האטרקציות ובחירה חופשית של הביגוד ועיצוב שיער לבר או בת המצווה.
דרשה לבר/בת המצווה? אם הנער או הנערה מעוניינים בכך ניתן להקליט באולפן מראש (כשיר וקליפ לבר מצווה), אין טעם להעמיד את הילדים במצב של לחץ וחרדת קהל.

עוד מילה על תקציב לאירוע בר ובת מצווה

כפי שכבר הספקתם להבין התקציב לאירוע בת או בר מצווה הם החשובים ביותר, על בסיס התקציב אתם עתידים לקבוע את כל ההוצאות שלכם בצ'ק ליסט שהכנתם לארגון האירוע.
בתכנון תקציב לכל סוג אירוע חייבים להציב גבולות, אי הצבת גבולות תגרום לכם לבזבז הרבה יותר מהיכולת שלכם ומפה הדרך לבעיות פיננסיות תהיה מהירה במיוחד.
קבעו תקרת הוצאה והסכימו על מקסימום חריגה בתקציב כאשר מקרי הקצה הם בדרך כלל עד 10% חריגה מהתקציב, עליכם לעשות הכל כדי שלא לחרוג מהתקציב המיועד.
המלצה חמה נוספת היא לא לקחת הלוואות לאף אירוע ובוודאי לא לאירועי בר ובת מצווה, לקיחת הלוואה משמעותה התחייבות עתידית להחזיר את כל הכסף וריבית גדולה נוספת.

תקציב לאירוע בר או בת מצווה הם הזדמנות למידה מצוינת עבור המתבגרים, החלטה על התקציב הסופי, חשיבות העבודה בהתאם לתקציב והערך לכסף באים לידי ביטוי בזמן תכנון האירוע והתקציב יאפשר לכם לשקף לילד את כל ההיבטים הכספיים כשיעור משמעותי וכהכנה לחיים הבוגרים בעתיד הקרוב.

רשימת V צ'ק ליסט בר בת מצווה
רשימת V צ'ק ליסט בר בת מצווה

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן