הדפסת תמונות על דיסק

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

הדפסת תמונות + הקדשה על דיסקים רוצים לתת לאורחים שלכם מזכרת מקורית, מוזיקלית ויפה? אנו מציעים לכם 2 אופציות:
  1. לאחר הקלטת שיר כניסה לבת מצווה או לבר מצווה באולפני לי-רון (אולפן ההקלטת ברמת גן) אתם יכולים לבצע הדפסת תמונות על הדיסק.. תמונות אשר אתם מביאים לנו לפניי ההקלטה ואת התמונות אנו מעצבים בצורת קולאז’ על הדיסק עצמו עם כיתוב כמו תאריך או הקדשה.. מדובר בדיסק אשר תוכלו לשמור כמזכרת מגיל הבר/בת מצווה או אשר תוכלו להדפיס כמות דיסקים אצלנו עם תמונות שבתוכם יהיה את השיר שהקלטתם אותו תתנו לאורחים באירוע שלכם – תוספת משמעותית לאירוע כמתנה מקורית שתישמר לאורך זמן !!
  2. הכנת דיסק שירים שהילד/ה מאוד אוהבים, את השירים הללו אנו נכניס לדיסק. על הדיסק נדפיס תמונה וכיתוב מיוחד עבורו או עבורה. לאחר מכן את נצרוב את השירים בדיסק. אתם תוכלו לתת לאורחים שלכם דיסק עם שירים שהילד/ה אוהב/ת ובכך הם ישימו את זה באוטו או במערכת בבית ותמיד ישמעו את השירים האהובים והיפים ותמיד יזכרו בבר מצווה או בבת מצווה ובמתנה שהם קיבלו ממכם!
שם העסק: אולפני לי-רון כתובת המשרדים: הרא"ה 291 רמת גן טלפון: 0545253673 איזורי פעילות: כל הארץ שעות וימי פעילות: א-ה 16:00-23:00, שישי – חצי שעה עד כניסת השבת, מוצ"ש – חצי שעה אחרי כניסת השבת.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן