בר מצווה בטבע? בת מצווה במדבר? כל מה שצריך להכין ולדעת!

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

קונספט בר המצווה בטבע או בת המצווה במדבר תופס תאוצה, טרם תכנון אירוע בר או בת מצווה בשטח פתוח עליכם להיות ערוכים ולקרוא את כל המידע המלא אודות ארגון אירוע בטבע/במדבר. מהו הקונספט המיוחד של אירוע בטבע או במדבר? ומה צריך להכין לבר מצווה בטבע או בת מצווה במדבר?

רעיונות מיוחדים לבר ובת מצווה? הכירו את בר/בת מצווה בטבע ובמדבר!

כמאות ואלפי מסיבות בר מצווה או בת מצווה מתקיימות בישראל בשנה, במסגרת החגיגות ניתן לראות רעיונות מקוריים לבר ובת מצווה, החל מפעילויות שונות בשילוב אולם בר ובת המצווה, בר/בת מצווה בחצר הבית, אירועים מצומצמים במקומות אירוח מעניינים ושלל אפשרויות חגיגת גיל 13 לילד או 12 לילדה.
שני קונספטים מעניינים לחגיגת בר מצווה או בת מצווה הם עצם המיקום עצמו, כאשר הורים וילדים רבים בוחרים לארגן חגיגת בר מצווה בטבע או אפילו בת מצווה במדבר – אירוע בטבע או במדבר ובמיוחד כזה המכיל נערים ונערות בתחילת גיל ההתבגרות, מחייב הבנה והכרה משלב הרעיון ועד התכנון.

שאלת מיליון הדולר: בר מצווה בטבע או בת מצווה במדבר?

אירוע בת מצווה או בר מצווה בטבע  ואירוע במדבר מציגים דימיון רב במסגרת האזורים בהם חוגגים את האירוע המרגש והחד פעמי, כאשר אווירת החוץ זהה, אזורים רבים המוגדרים כמדבר הינם למעשה סוג של אירועיי טבע באוויר הפתוח.
ההבדל בין אירוע בר מצווה בטבע לבין בת מצווה במדבר מתקיים תחת מסגרת המיקום, אירוע בר מצווה בטבע יכול לנטות לכיוון אולם אירועים פתוח, קיבוץ או וילה ואירוע במדבר נוטה לרוב לכיוון השטחים הפתוחים והמדבריים (כאלו שלעיתים כוללים שינה).

בת מצווה במדבר
בת מצווה במדבר

חשוב לציין, ככל שהאירוע יתקיים באזור פתוח יותר כך תוכלו למצוא את עצמכם בעלויות גדולות יותר, תאום רב עם ספקים שונים(אוכל,DJ וצלמים), התנגדויות/סירובים מצד הורי החברים/חברות וקשיים לוגיסטיים שונים.
באם בחרתם באירוע פתוח לגמרי בטבע או במיוחד במדבר, ההמלצה היא להימנע מארגון מסורבל ולבחור בחברת הפקה לבת או בר מצווה במדבר או בטבע ולשלם על כל האירוע דרך ספק אחד (לרוב יכול לנוע בטווח מחירים של 20,000-50,000 ₪, תלוי סוג וגודל אירוע).
במידה ואתם לא "פריקים" של טבע ומדבר (כלומר אירוע עצמאי ללא חברת הפקה, ביער, במדבר או בים), אך עדיין אתם מעוניינים להשיג את אווירת החוץ הטבעית-מדברית עבור בר המצווה של הנער או בת המצווה של הנערה – בחרו באירועי בר/בת מצווה טבע משולבים מתחם אירועים.
אם הספק היחידי/אולם מספק לכם את מרבית הפעילויות, תוכלו לגוון בנוסף ולהקליט עבור נער בר המצווה או נערת בת המצווה שיר וקליפ מיוחד לבר מצווה או בת מצווה באולפן הקלטות מקצועי לאירועים.

אל תלחצו, אירוע הטבע או המדבר בדרך

כדי להוריד את הלחץ הראשוני בארגון הבר מצווה בטבע או בקונספט הבת מצווה במדבר, חשוב להדגיש כי קיימים ספקים רבים המאפשרים לכם לאגד מספר היבטים רבים (לעיתים כולם), כדי להשיג את אווירת הטבע או המיקום המדברי לנער הבר מצווה או נערת בת המצווה.
מקומות רבים מציעים מקומות אירוח אירועים בטבע כדוגמת אירוח קיבוצי במתחמי אירועי בר/בת מצווה בקיבוץ או מושב, מתחם ירוק בסמוך לנחל הירקון המספק אווירת טבע, מסעדות בסמוך לחוף הים המאפשרות אווירת חוף (במסגרת אירועי טבע, לדוגמה: מסעדה ביפו העתיקה), השכרת וילה למספר שעות (מצריך ארגון כולל של כל הספקים הנלווים לאירוע), השכרת יאכטה לאירועים, חגיגת בר/בת מצווה בבריכה ואף כל אולם/גן אירועים לבר ובת מצווה הסמוכים לאזורים פתוחים ואזורי חוף ים (באזורים כדוגמת קיסריה, שדות ים, בית עובד, שדה יואב וקיבוצים שונים).

במסגרת אירועי בר ובת מצווה במדבר ניתן למצוא חברות הפקת אירועים רבות המתחרות על לב ההורים (והילדים כמובן), חברות ההפקה השונות מאפשרות לכם חבילת טיולים הכוללת פעילויות רבות כדוגמת טיולי שטח, מסיבת ריקודים, הקרנת סרט, טיולי שטח, פיתות על הטאבון, לינה באוהלים ופעילויות נוספות המוצעות דרך חברות הפקת בר או בת מצווה במדבר.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן