בת מצווה אחרת – איך לעשות בת מצווה מיוחדת במינה?

למידע נוסף השאירו פרטים 👇

איזו ילדת בת מצווה לא מחפשת בת מצווה מקורית? כזו הכוללת בניית קונספט לבת מצווה, רעיונות שיהפכו את בת המצווה למושלמת, פעילויות ודברים מיוחדים לבת מצווה שקורת רק פעם בחיים. איך לעשות בת מצווה מיוחדת במינה? לפניכם מספר רעיונות לבת מצווה מושלמת! בת מצווה אחרת מתחילה בדברים מגניבים לבת מצווה כאן אצלנו בפורטל!

בת מצווה מקורית? לפני הקונספט בודקים תקציב ויכולת ארגון

כדי להפיק את אירוע בת המצווה המתאים והייחודי ביותר עבור הנסיכה שמציינת את בגרותה, עליכם להיות הצד האחראי ולתכנן תקציב, משימות וספקים אפשריים לאירוע בת המצווה המתוכנן.
ישנם הורים שיבחרו לשתף את נערת בת המצווה בתכנון האירוע שעשוי להפוך לבת מצווה אחרת ומקורית, פעילות התכנון תגרום לנערת בת המצווה להרגיש אחראית ובוגרת, חשוב לקחת בחשבון כי עלולות לעלות התנגדויות עקב אי הבנת הערך לכסף.

מועדון בת מצווה
מועדון בת מצווה

ההמלצה הרווחת בקרב מארגני האירועים האחראים היא לא לקחת על עצמכם עול כלכלי כבד מדי, בעידן אירוע "בת המצווה הטובה ביותר" אותו דורשות הלכה למעשה חלק לא קטן מנערות בת המצווה, עליכם להיות אחראים ולהגדיר את מסגרת התקציב המתאימה למצב הפיננסי שלכם, לאחר מכן להגדיר מהי מקסימום החריגה אותה אתם מוכנים לספוג כל הדרך להפוך את אירוע בת המצווה הבלתי נשכחת של כלת המצווה הנרגשת.
בזמן בניית התקציב ואף טרם בחירת הקונספט, החלו לארגן רשימת ספקים שונים שאינם תלויים בהכרח בקונספט לבת המצווה (לדוגמה: מיקום בת המצווה, צלמים, הזמנות ואישורי הגעה,  צלמים וכו').
ההבנה על העלויות השונות יכוונו אתכם בבחירת הקונספט.
שימו לב כי בהתאם לסיפורים רבים המתקבלים במערכת, נראה כי סירוב לפעילויות יקרות מדי עלול להוביל לבכי וכעס בגיל המרדנות – הדבר טבעי ואינו חריג כלל.

רשימה בלתי נגמרת: רעיונות לבת מצווה וקונספט לבת מצווה

לאחר החלטה על היכולות הכלכליות לתכנון אירוע בת מצווה ובירור הספקים – הגעתם לשלב הקריטי ביותר והוא בניית הקונספט לאירוע בת המצווה, סביב הקונספט משייכים רעיונות נוספים המספקים בת מצווה מקורית ומושלמת ודברים מיוחדים לבת מצווה מהאגדות.

כיצד מארגנים בת מצווה אחרת? במידה ולא בחרתם מארגני אירועים מקצועיים (הדבר יקר ובדרך כלל אינו מתאים לכל כיס), תוכלו לחשוב על הקונספט דרך בחירת הרעיונות לבת המצווה: אולם או גן אירועים לבת המצווה (ניתן לעשות בפארק או בגינה פרטית, תלוי בצרכים וברצונות), DJ בעלי ניסיון רב בחגיגות בת המצווה מסוגים שונים, מפעילים שונים המתאימים עצמם לקונספט, צלמי תמונות ווידיאו, הקלטת שיר לבת מצווה, רקדניות ועוד.

ומה לגבי רעיונות לקונספט לבת מצווה? כאן הרשימה בלתי נגמרת ומלבד התקציב, הקונספט לבת המצווה חייב להיות מוסכם על-ידי נערת בת המצווה ומותאם לדרך חייה, כך לדוגמה נערת בת מצווה אחת תרצה חגיגה עם זמר או זמרת ונערה אחרת תעדיף להזמין פליטי ריאליטי או כל אדם מפורסם זמין אחר כדוגמת אושיות רשת .
קונספטים שונים לבת מצווה יכולים להגיע במגוון רב של אפשרויות: בת מצווה סובבת דיסני ועולם האגדות, בת מצווה תצוגת אופנה והדוגמנית הראשית היא נערת בת המצווה, הופעה מיוחדת של נערת בת המצווה עם שיר וקליפ לבת מצווה שהוקלטו באולפן הקלטות מקצועי ועוד רעיונות רבים העולים בדמיונכם ומתאימים לכיסכם ולרצונה של כלת בת המצווה.

יוצאים מחוץ לקופסה: בת מצווה אחרת ולא קונבנציונלית

רבות הן נערות בת המצווה הבוחרות כיום להיפרד מקונספט האולם או החגיגה הממוסגרת של בת מצווה, אולי עקב העלויות הגבוהות, החרדה מאירוע גדול או הרצון לחגוג בת מצווה אחרת ושונה.
רעיונות מיוחדים לבת מצווה לא שגרתית גם כן קיימים בשפע: בת מצווה משותפת למספר כלות בת המצווה, חגיגת בת מצווה למספר מצומצם של חברות ביום ספא מפנק, חגיגת בת המצווה ביום התנדבות במוסדות הזקוקים לכך המחזקים את ההיבט החינוכי והערכי, בת מצווה במדבר, בת מצווה רפורמית בירושלים, טיולים מיוחדים למספר חברים ומשפחה ועוד.

לחזור למשהו ספציפי?

דילוג לתוכן